Als gevolg van de prijsoorlog op het traject Bremen - Hamburg stopt Fass Reisen / Public Express m.i.v. maandag 29/09/2014 met de busverbinding tussen Oldenburg Hbf/ZOB (vertrek 08:15) en Hamburg ZOB (aankomst 10:40).
Tegen een prijs vanaf €5 voor het traject (125 km) tussen Bremen en Hamburg van Flixbus, MeinFernbus, City2City & AdacPostbus is Fass Reisen met prijzen vanaf €9 blijkbaar te duur voor de huidige vechtmarkt.
Ook de vanaf prijs (€25) die Public Express/Fass Reisen vragen voor het traject (300 km) tussen Groningen en Hamburg concurreert niet met de vanaf prijs (€16) die wordt gevraagd door MeinFernbus op dit traject
Aufgrund mangender Auslastung und Nachfrage, sowie dem immer stärker werdenden Preiskampf auf der Strecke Bremen - Hamburg sehen wir uns gezwungen, den Jade-Elbe-Express zum 30.09.2014 einzustellen.
Wir bedauern diese Entscheidung sehr, sehen es aber im Zuge eine guten Wirtschaftlichkeit als unerlässlich an!
Wir bedanken uns bei unseren Fahrgästen für Ihre Mitfahrt!
Trotz dieser Entscheidung stehen wir Ihnen immer noch mit dem Jade-Berlin-Express als zuverlässiger Fernbuspartner zur Verfügung.
Ihr Fass-Reisen Team
EDIT: 24/09 Titel aangepast.
Public Express/Fass Reisen stopt met lijn Bremen-Hamburg
-
Public Express/Fass Reisen stopt met lijn Bremen-Hamburg
Laatst gewijzigd door michiel71 op wo 24 sep 2014, 23:42, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Public Express/Fass Reisen stopt met lijn Oldenburg-Brem
Waar haal je uit dat ze stoppen met Oldenburg-Bremen? Volgens mij klopt dat niet als ik de links die je noemt zo bij langs ga?
Het is een beetje misleidend omdat de overstap naar Fass Reisen voor de verbinding naar Hamburg (waar mee gestopt wordt) in Oldenburg is en ook langs Bremen komt, maar voorheen reed de bus van PE dan ook nog door naar Bremen en ik zie zo 1-2-3 geen reden om te concluderen dat dat niet meer zo zal zijn?
Het is een beetje misleidend omdat de overstap naar Fass Reisen voor de verbinding naar Hamburg (waar mee gestopt wordt) in Oldenburg is en ook langs Bremen komt, maar voorheen reed de bus van PE dan ook nog door naar Bremen en ik zie zo 1-2-3 geen reden om te concluderen dat dat niet meer zo zal zijn?
-
Sowieso valt het effect voor internationale reizigers mee.
-
Vooral als je met de trein gaat.
-
Re: Public Express/Fass Reisen stopt met lijn Bremen-Hamburg
Je hebt gelijk. Vanaf zondag 28/09 kun je geen tickets meer boeken voor hetmarlies schreef:Waar haal je uit dat ze stoppen met Oldenburg-Bremen? Volgens mij klopt dat niet als ik de links die je noemt zo bij langs ga?
traject Groningen - Hamburg en van Hamburg naar Bremen.
Tickets tussen Groningen en Bremen en Bremen naar Groningen kun je gewoon blijven boeken.
-
Re: Public Express/Fass Reisen stopt met lijn Bremen-Hamburg
Het is leuk dat iemand City2city noemt. Laat die nu op 13 oktober aanstaande met al zijn diensten stopt.