Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Daniel schreef: ↑do 16 jun 2022, 12:15
Nou ja, als je een vrij reizen-product hebt is zo'n paaltje wel bruikbaar. Dan heb je immers dat kaartje tot het eerste station na de grens niet meer nodig.
Die paaltjes zijn heel handig op buitenlandse overstapstations, maar niet ergens halverwege de route. Als de RE19 niet wacht terwijl je administratieve handelingen aan het verrichten bent bij een paaltje, sta je een uur te wachten.
Ik weet niet hoe VIAS er mee om zal gaan maar bij NS is je chipkaart geldig zonder check in, in de internationale treinen mits je 100% Korting NL hebt.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 22811,1 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Betaal ik dan voor mijn 100% korting in NL abonnement?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 22811,1 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Railjournal: nieuws over de herstructurering van Abellio Mitteldeutschland. Er is een akkoord bereikt met de schuldeisers waarbij Abellio een soort sterfhuis wordt. Het bedrijf rijdt het Saale-Thüringen-Südharz uit tot 2030 conform de concessie, maar het Dieselnetz Sachsen-Anhalt gaat na een nieuwe aanbesteding per 2024 naar een nieuwe vervoerder. Abellio Mitteldeutschland dingt niet meer mee naar nieuwe concessies.
Als ik het zo lees doelt men specifiek erop dat men op het Dieselnetz niet opnieuw in zal gaan schrijven. Over het andere net wordt niet gezegd of ze daar nog een inschrijving op gaan doen.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 22811,1 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
In Frankrijk lijkt de SNCF onderweg te zijn naar een recordzomer, tegenover hetzelfde moment 2019 zijn op dit moment al 10% meer tickets verkocht voor de langeafstandstreinen binnen Frankrijk. Om de extra vraag aan te kunnen gaat de SNCF extra treinen inzetten, bijvoorbeeld door meer ritten met twee TGV-stellen te rijden (Franceinfo).