Afgelopen vrijdag zat een buschauffeur nogal te mopperen over de dienst die hij deze week moet rijden, is echt zo'n dienst die bij niemand populair is omdat je 's morgens vroeg even de kinderen naar school moet rijden, daarna pas weer aan het einde van de ochtend verder moet rijden met een suf ritje van niks naar nergens. Na een aantal uur weer een kort ritje om vervolgens pas aan het einde van de middag en begin van de avond nog even snel een paar honderd kilometer af te moeten leggen; rijden, rijden en nog eens rijden, je hebt dan zelfs geen tijd meer om naar het toilet te gaan...
De hele ochtend en begin van de middag heb je dermate veel pauze dat je zelfs met een nagelborsteltje de bus volledig schoon zou kunnen maken.
Als grapje merkte ik op wel even op kantoor te gaan praten met de dienstindeler... Ja ik vraag de dienst met die leuke fabrieksritten (arbeiders naar de ochtend, middag of avonddienst brengen en na afloop van de ochtend, middag of avonddienst weer ophalen) voor je aan!
Dat is al helemaal zo'n dienst die natuurlijk niemand wil rijden...
Wie denk je dat er voor volgende week op het rooster staat om een groot deel van die fabrieksritten te rijden? HIJ...!!!

Uiteraard ook gelijk de slechtste combinatie; arbeiders van de ochtenddienst ophalen, arbeiders voor de middagdienst brengen, arbeiders van de middagdienst ophalen en tot slot de arbeiders voor de avonddienst brengen.
Hij heeft die dienst al ruim twee jaar niet meer hoeven rijden, november 2011 was de laatste keer.
Die man denkt nu haast dat ik echt op kantoor ben gaan praten...
Voor straf moet ik alle vier de ritten mee.