Je plaat blijft een beetje hangen...
En nee, ik probeer niks goed te praten, want het is bij tijden gewoon bedroevend...
De marges op de lijn zitten nou eenmaal aan de Duitse zijde. En door het kleine stukje enkelspoor werkt vertraging lang door. De meeste reizigers zitten niet op het stuk tussen Bentheim en Hengelo, dus eigenlijk wordt nog de oplossing gekozen die het minste reizigers dupeert. Op het Nederlandse deel rijdt ZHO nog.
Momenteel heeft men gewoon last van de huidige pandemie. Niets meer, niets minder. Vergeet ook niet dat eurobahn wél gewoon de dienstregeling over de grens heeft gereden tijdens de eerste golf waar NS al heel snel niets meer reed. Niets, want ook geen alternatief. En DB ook de verbinding geschrapt heeft.
Door ziekte is er gewoon te weinig personeel van tijd tot tijd, dta wordt hopelijk op korte termijn beter, maar dat hangt ook af van de ontwikkelingen op het pandemiegebied.
Concessie Teutoburger Wald-Netz (2018 - 2032)
Re: Concessie Teutoburger Wald-Netz (2018 - 2032)
Schrijf dan een brief aan de provincie Overijssel als het je zo aan het hart gaat, RTBS. Geloof dat marvinkok al duidelijk verklaart waarom de prestaties tegenvallen.
Aan single issue forummers heb ik een grafhekel
Aan single issue forummers heb ik een grafhekel
Re: Concessie Teutoburger Wald-Netz (2018 - 2032)
Kun je dit nader toelichten?
Want als een omloop 5 uur duurt, dan vertrekt een Nederlandse machinist bij de volgende omloop toch op een even uur (en de Duitse machinist op een oneven uur)?
Of is er in Hengelo een uur pauze? (Niet dat dat erg is na 5 uur rijden overigens.)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Concessie Teutoburger Wald-Netz (2018 - 2032)
De Nederlanders rijden maar tot Rheine, en zijn die na twee uur terug in Hengelo. En ook de Duitse diensten pendelen Rheine-Hengelo volgens mij.
Re: Concessie Teutoburger Wald-Netz (2018 - 2032)
Klopt, in Rheine is er altijd personeelswissel gepland.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten