Re: Concessie Teutoburger Wald-Netz (2018 - 2032)
Geplaatst: wo 04 nov 2020, 18:43
Je plaat blijft een beetje hangen...
En nee, ik probeer niks goed te praten, want het is bij tijden gewoon bedroevend...
De marges op de lijn zitten nou eenmaal aan de Duitse zijde. En door het kleine stukje enkelspoor werkt vertraging lang door. De meeste reizigers zitten niet op het stuk tussen Bentheim en Hengelo, dus eigenlijk wordt nog de oplossing gekozen die het minste reizigers dupeert. Op het Nederlandse deel rijdt ZHO nog.
Momenteel heeft men gewoon last van de huidige pandemie. Niets meer, niets minder. Vergeet ook niet dat eurobahn wél gewoon de dienstregeling over de grens heeft gereden tijdens de eerste golf waar NS al heel snel niets meer reed. Niets, want ook geen alternatief. En DB ook de verbinding geschrapt heeft.
Door ziekte is er gewoon te weinig personeel van tijd tot tijd, dta wordt hopelijk op korte termijn beter, maar dat hangt ook af van de ontwikkelingen op het pandemiegebied.
En nee, ik probeer niks goed te praten, want het is bij tijden gewoon bedroevend...
De marges op de lijn zitten nou eenmaal aan de Duitse zijde. En door het kleine stukje enkelspoor werkt vertraging lang door. De meeste reizigers zitten niet op het stuk tussen Bentheim en Hengelo, dus eigenlijk wordt nog de oplossing gekozen die het minste reizigers dupeert. Op het Nederlandse deel rijdt ZHO nog.
Momenteel heeft men gewoon last van de huidige pandemie. Niets meer, niets minder. Vergeet ook niet dat eurobahn wél gewoon de dienstregeling over de grens heeft gereden tijdens de eerste golf waar NS al heel snel niets meer reed. Niets, want ook geen alternatief. En DB ook de verbinding geschrapt heeft.
Door ziekte is er gewoon te weinig personeel van tijd tot tijd, dta wordt hopelijk op korte termijn beter, maar dat hangt ook af van de ontwikkelingen op het pandemiegebied.