Spoordienstregeling Duitsland 2020
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2020
Maar daar rijden toch Talentjes? Of wordt de boel daar geëlektrificeerd?
Ik doe ook maar wat
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2020
De bedoeling is dat de Euregiobahn geëlektrificeerd wordt. Ondertussen gaat men uit van de start van het elektrisch bedrijf in december 2025. Oorspronkelijk zou Düren - Linnich ook geëlektrificeerd worden, maar dat lijkt in een diepe koelkast verdwenen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2020
Oorspronkelijk was men van plan om Breinig in een stap met de electrificatie te heropenen. Toen bleek dat het met de bovenleiding nog iets langer zal duren wilde men een vooralsnog een dieselpendel Stolberg-Altstadt <> Breinig invoeren (doorgaande treinen vanuit Aachen naar Breinig zijn met de "trage" dieseltreinstellen niet mogelijk omdat zij het tijdschema niet halen). Maar deze pendel wil men nu niet starten om hem op een gegeven moment voor de werken rond de benoemde brug weer te onderbreken.
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2020
Op 5 oktober gaat in Bayern station Brunnen open aan de spoorlijn Augsburg - Ingolstadt. Het nieuwe station ligt tussen Ingolstadt en Schrobenhausen en gaat elk uur bediend worden door de Bayerische Regiobahn.
In Berlijn is het de bedoeling om vanaf 26 oktober de S9 in de spitsuren te verlengen naar het nieuwe vliegveld dat eind oktober zou moeten open. Eind oktober gaat er een nieuwe treindienst van start in die regio, wat ik later nog uit de doeken doe.
In Berlijn is het de bedoeling om vanaf 26 oktober de S9 in de spitsuren te verlengen naar het nieuwe vliegveld dat eind oktober zou moeten open. Eind oktober gaat er een nieuwe treindienst van start in die regio, wat ik later nog uit de doeken doe.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2020
Het is maar afwachten of dat vliegveld echt opent. Dat wordt zowat 10 jaar al aangekondigd.
Re: Spoordienstregeling Duitsland 2020
Ik zat gister nog een filmpje te kijken uit april 2018 waar men het al over oktober 2020 heeft gehad. Dat lukt met 30 oktober 2020 dan nog net
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 65 gasten