Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
De Fransen staken, de Belgen staken, en vanaf 25 oktober gaan de Duitsers ook staken . Aangezien de onderhandelingen op niets uitgelopen zijn, zullen vanaf 25 oktober machinisten van zowel de Deutsche Bahn als van een aantal private vervoerders het werk een aantal uren neerleggen. Het betreft het Nahverkehr (dus S-Bahn / (I)RE / RB) Er wordt reeds gewaarschuwd: „Diese Warnstreiks werden weh tun!“ .
De verkeersleidingen gaan ook staken. Houd er daarom rekening mee dat ook het Fernverkehr uitvalt. In Hamburg, Bremen, Schleswig-Holstein en Mecklenburg-Vorpommern zal de staking naar verwachting voor weinig overlast zorgen.
De CNL die dinsdagochtend uit Zürich dwars door Duitsland in Nederland aankwam, had +172 in Utrecht. O.a. een uur stilgestaan in Oberhausen Hbf en ruim een half uur gedaan over de locwissel in Emmerich.
Ik heb toch het vermoeden dat het nog even duurt. Anders wil ik wel weten hoe het WEL kwam dat ik bij Maarn om 11:40 de CNL tegenkwam die om 10:01 al in Utrecht had moeten zijn :D