Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
THE European Union is set to allocate €34m from its TEN-T funding programme to enhance railway traffic on the Brussels - Luxembourg - Strasbourg corridor, or TEN-T Priority Project 28, by eliminating bottlenecks in and around Brussels.
The funding will support work in the Brussels districts of Watermael, Schuman and Josaphat, including civil engineering works on the under-construction 1.25km Schuman - Josaphat tunnel, which is a key component of the Brussels RER project and in which track laying began on January 28. The funds will also support the addition of a link from the corridor to the new Brussels airport line to provide a direct link from the Brussels - Strasbourg corridor to the Paris - Brussels, Brussels - Cologne, and London - Amsterdam high-speed corridors.
Sorry, maar je kunt dan beter een woordenboek gaan gebruiken dan Google Translate. Het is wel een handige basis, maar niet alles wordt correct vertaald (als in sommige talen al iets wordt vertaald) en soms komen er ook nog kromme zinnen uit.
Even kort samengevat van het verhaal bovenaan. De EU gaat €34 miljoen euro steken aan de verbeteringen op de Brussel - Luxemburg - Straatsburg corridor. Er wordt onder andere een 1,25 km lange tunnel gebouwd en verschillende bottlenecks verholpen. Dit allemaal om het treinverkeer rondom Brussel te verbeteren (als ik het zo goed begrijp tenminste).
Belgen en spoorlijnen uitbouwen. Dat gaat gewoon niet samen. Men maakt er een hele grote puinhoop van en ondertussen is de deadline al van 2012 naar 2025 verschoven. En de reiziger mag al die tijd in een onverlichte grindbak in een half-afgebouwde landtunnel wachten op zijn vertraagde trein.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.