Fotoquiz
Re: Fotoquiz
Ik heb me gisteravond ook scheel gezocht. Vermoed naar aanleiding van eerdere opgaves dat het stadsdienst Bocholt is naar krijg daar ook niks gevonden
Tijd voor harder zoeken

🗣
-
Is het toevallig de halte Diersfordt Ort?
-
Ik heb helaas geen geschikte foto, dus iemand anders mag een foto plaatsen. Het liefst staat daar een materieeltype op dat niet meer in commerciële dienst is.
Ik denk dat ik die nooit zou hebben gevonden
-
Je moet ook maar net zien dat daar op OpenStreetMap een lusje zit, op Google Maps staat het lusje er niet.
Maar het is ook wel een achteraf lusje. Prima opgave
Ik heb zelf ook niet zo'n foto (plus: het was hiervoor al mijn beurt), maar zullen we dit nog 24 uur geven en het dan weer aan eenieder laten een eigen foto te plaatsen? Dan is ook de termijn van 7 dagen (z. regel 4) verstreken.iamthedutchdude schreef: ↑ma 20 nov 2023, 15:46 Ik heb helaas geen geschikte foto, dus iemand anders mag een foto plaatsen. Het liefst staat daar een materieeltype op dat niet meer in commerciële dienst is.
🗣
Ik heb er een halve week over gedaan om een foto te vinden die niet binnen 1 seconde geraden zou worden, maar ziehier.

Graag de locatie waar deze stoomloc voorbij kwam. Zowel coördinaten als een omschrijving van de locatie reken ik goed, mits het juist is.

Graag de locatie waar deze stoomloc voorbij kwam. Zowel coördinaten als een omschrijving van de locatie reken ik goed, mits het juist is.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Ik gok op de Larensteinselaan in Velp: https://www.google.com/maps/@51.9940059 ... ?entry=ttu
Ik reis ongeveer 2x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Dat is 'm inderdaad.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Thanks. Ik kon alleen het huis rechtsboven niet precies plaatsen, maar de rest van de weg(en) leek er te veel op, om niet een gok te wagen.
Naast welk station is deze foto gemaakt?

Naast welk station is deze foto gemaakt?

Ik reis ongeveer 2x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
-
-
-

2. Hoe kom je vanaf hier met zo min mogelijk overstappen in Newport (Wales)?
1. Reeves Corner in Croydon
2. Lopen naar station West Croydon, daar de trein van Southern naar London Victoria en daar een bus - National Express, Megabus, etc. - naar Newport
2. Lopen naar station West Croydon, daar de trein van Southern naar London Victoria en daar een bus - National Express, Megabus, etc. - naar Newport
-
1 is goed, maar lopen als eerste voor antwoord 2 keur ik af, want dat is geen officiële overstaplooproute. (Ik was bij het plaatsen al niet zeker of ik het nou wel of niet expliciet moest zeggen, ik dacht dat het wel logisch zou zijn, maar blijkbaar niet)
Volgens mij zit in zo beetje elke reisplanner de optie 'lopen', maar goed: dan met de tram naar East Croydon, de trein naar London Victoria en daar de bus naar Newport.
Volgens mij wachten we nu op jouw bevestiging van de juistheid van PHS' nieuwe antwoord.Dionysusnu schreef: ↑zo 26 nov 2023, 23:14 1 is goed, maar lopen als eerste voor antwoord 2 keur ik af, want dat is geen officiële overstaplooproute. (Ik was bij het plaatsen al niet zeker of ik het nou wel of niet expliciet moest zeggen, ik dacht dat het wel logisch zou zijn, maar blijkbaar niet)
🗣
-
Dat is geldig, al had ik er eentje zonder coach in gedachten, ook met 2 overstappen. Ik daag eenieder nog uit om die te vinden, maar wat mij betreft is het aan PHS of die daarop wacht voor de volgende opgave.
Tram naar East Croydon, trein naar Fratton, trein naar Newport?
-
Dat was 'ie, ja.