Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Lijn: 103 (Dit was speciaal op de film gezet voor de foto omdat we op de route van lijn 103 reden maar in werkelijkheid moet het geen dienst zijn omdat het een MATrit was vanaf Fijnaart naar Breda.) Type: VDL Berkhof Ambassador
Plaats: Fijnaart
In Fotodomino #7 heb je deze foto al een keer gebruikt, Michael. Het lijkt mij niet helemaal de bedoeling om foto's meerdere keren te gebruiken.
Daarnaast is een verhaal waarom een lijnnummer wel of niet klopt niet per se nodig: het gaat in dit spel om het lijnnummer dat de bus toont, ongeacht of dat nou klopt of niet. Staat er '3' op de bus, dan hanteer je dat als lijnnummer. Staat er '999 Geen Dienst' op de bus, dan is 999 het lijnnummer.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Milco schreef:In Fotodomino #7 heb je deze foto al een keer gebruikt, Michael. Het lijkt mij niet helemaal de bedoeling om foto's meerdere keren te gebruiken.
Ik kan niet altijd onthouden welke foto ik al een keer gebruikt heb. Ik heb in mijn archief een paar duizend foto's. Ik plaats in ieder geval niet bewust een foto die ik al eerder gebruikt heb.
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Milco schreef:In Fotodomino #7 heb je deze foto al een keer gebruikt, Michael. Het lijkt mij niet helemaal de bedoeling om foto's meerdere keren te gebruiken.
Ik kan niet altijd onthouden welke foto ik al een keer gebruikt heb. Ik heb in mijn archief een paar duizend foto's. Ik plaats in ieder geval niet bewust een foto die ik al eerder gebruikt heb.
Dat snappen we, maar voordat je een foto plaatst kun je altijd via "Uitgebreid zoeken" kijken of je die foto al eens geplaatst hebt.
In dit geval typte je bij trefwoord dan "Fijnaart" en bij auteur "Michael".
Dat doe ik ook altijd om te controleren of ik een foto al eens gebruikt heb.
Maar goed, verder met een tram. :D
Lijn: 20
Type: ZGT
Plaats: Rotterdam
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Weer genoeg Citea's voor nu
Lijn: 32
Type: Mercedes-Benz Citaro O530 G Plaats: Amsterdam