Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Lijn: 526
Plaats: Schiphol
Type: Mercedes-Benz Citaro G
Even offtopic. Vreemd dat een gelede streekbus wordt ingezet op een buurtbuslijn. En dat die lijn ook nog zo laat (ik neem aan na 7 uur) nog rijdt op een plek waar die totaal niet hoort te komen.
dylanwild94 schreef:dan klopt het toch. Botlek is ook gemeente Rotterdam en niet de plaats Rotterdam. en dat is ook op pagina 5 fout gegaan(en ook bij Rozenburg).
Er stond toen Rotterdam Botlek. Ik ben toen van Rotterdam uitgegaan en daar ben ik ook op aangesloten.
Michael 1988 schreef:
Even offtopic. Vreemd dat een gelede streekbus wordt ingezet op een buurtbuslijn. En dat die lijn ook nog zo laat (ik neem aan na 7 uur) nog rijdt op een plek waar die totaal niet hoort te komen.
Deze foto is gemaakt tijdens de wintertijd en werd omstreeks 19:30 gemaakt toen ik een avondje met een chauffeur meereed en deze leeg naar de stalling moest. Bij de Cateringweg heb ik wat leuks op de film gezet.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
dylanwild94 schreef:dan klopt het toch. Botlek is ook gemeente Rotterdam en niet de plaats Rotterdam. en dat is ook op pagina 5 fout gegaan(en ook bij Rozenburg).
Er stond toen Rotterdam Botlek. Ik ben toen van Rotterdam uitgegaan en daar ben ik ook op aangesloten.
Daar ben ik het mee eens. Botlek is geen plaats maar een industriegebied in Rotterdam.
Tijd voor treinen *O*
Lijn: s3000
Type: VIRM
Plaats: Den Helder
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
Daar ben ik het mee eens. Botlek is geen plaats maar een industriegebied in Rotterdam.
Om hier even op in te haken:
Hoogvliet, Rozenburg en Pernis zijn gebieden (voormalige deelgemeenten) in Rotterdam.
Zie in de onderstaande links:
Ik wacht nog steeds op een foto die genomen is op Distripark Eemhaven.
Voor de niet-insiders: dat is een distripark van Rotterdam, maar gelegen in de gemeente Albrandswaard. Daar staat dus ook een erg leuk bordje: https://www.google.nl/search?q=rotterda ... B640%3B480
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
ja en Schiphol is een vliegveld en ook geen plaats. dus wat is je punt.