Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Omdat s de 19e letter is in het nederlands alfabet dus de 1900 serie. (idee van Dylanwild94)
Lijn: s1900
Type: DDZ/NID (6)
Plaats: Rotterdam
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
casper_rzb schreef:Omdat s de 19e letter is in het nederlands alfabet dus de 1900 serie. (idee van Dylanwild94)
Enige verschil tussen jouw foto en die van Dylan is dat er bijna geen enkele lijnen zijn die de letter H hebben. Daarnaast kon op die foto ook anders gematcht worden. Namelijk het materieel of de plaats, waarbij het lijnnummer, plaats of materieel bij mij de voorkeur heeft. Bij jouw geval had je beter aan kunnen sluiten op de 8 als lijnnummer die er stond (of materieel of plaats).
Op de bus van de bovenstaande foto staat er toch echt 143 i.p.v. 69 als lijnnummer. Nu maakt het voor de aansluitende foto dit keer niet uit, want dat is ook een MAN Lion's City, maar zo kun je wel de fout in gaan..
De volgende:
Lijn: 834 Type: MAN Lion's City
Plaats: Renesse
Op de bus van de bovenstaande foto staat er toch echt 143 i.p.v. 69 als lijnnummer. Nu maakt het voor de aansluitende foto dit keer niet uit, want dat is ook een MAN Lion's City, maar zo kun je wel de fout in gaan..
het is ook een beetje moeilijk te zien. zeker als je te snel kijkt.
beter zo?
Lijn: geen dienst
Type: BR 203
Plaats: Botlek
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.