Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Boven het tekstvak staan knoppen voor de opmaak. Aan de rechterkant staat "spoiler". Je kan het ook handmatig typen. Uiteindelijk komt het er dan zo uit te zien, in het tekstvak:
11:11 Busstation Station, Roosendaal
Bravo Bus 111
11:47 Bushalte Noordlangeweg, Dinteloord
8 min. overstaptijd
11:55 Bushalte Noordlangeweg, Dinteloord
Bravo BravoDirect Bus 310
12:07 Bushalte Rijksweg A29 Oost, Numansdorp
Ik denk dat het grootste risico is dat hij nu via Rotterdam ontsnapt: Hij kan vandaag al voorbij Spijkenisse zijn, dus bijvoorbeeld in Hoogvliet of Rozenburg.
Zo hij kan echt inderdaad overal zijn. zodra hij Stellendam uit is heeft hij heel veel opties. Ik ga naar Spijkenisse Centrum om dat gebied een beetje te proberen af te dekken.
19:52 Gouda IC naar Rotterdam centraal. Aankomst: 20:10
lopen van Treinstation Rotterdam Centraal naar Metrostation Rotterdam centraal aankomst 20:16
20:21 Metro D Richting De Akkers tot Spijkenisse Centrum Aankomst 20:50
Excuses voor eventuele spelfouten. Dyslexie maakt het leven niet makkelijker
Ik denk dat Ivan naar Numansdorp A29 ging, en dan op een langzamere bus overstapte naar Rotterdam, waarschijnlijk via halte Vaanweg. Dus ik reis met de metro en bus van Beurs naar Keizerswaard via Zuidplein. (Metro -> Bus 70)
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
Gezien hij dus in Rotterdam is heeft het weining zin om in Spijkenisse te blijven staan. Maar ver wil ik toch niet reizen want het zou mij niks verbazen als hij niet heel ver weg is.
Ik ga van Spijkenisse centrum per metro naar de halte Tussenwater.
Excuses voor eventuele spelfouten. Dyslexie maakt het leven niet makkelijker
ZO6176 schreef: ↑zo 06 apr 2025, 01:06
Waarom kan het niet Terneuzen zijn? En misschien is de omschrijving cryptisch.
Er zijn 2 havens die bekend staan om de drugs doorvoer, dat zijn Rotterdam en Antwerpen. Aangezien Antwerpen geen eindbestemming kan zijn in de Jacht, moet het haast wel Rotterdam zijn.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you