Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
KM46 schreef:Is er misschien een mogelijkheid om die lijstjes een plaatsje te geven in de wiki ?
Denk inderdaad dat sta wel een goed idee is
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Hij stond al in het lijstje maar was tot enkele weken geleden nog zwaar verouderd... De extra tijd die ik er nu voor heb kwam echter mooi van pas: OV rond Dordt.nl is zodoende volledig in een nieuw jasje gestoken en grondig bijgewerkt :) .
Voorlopig is dat bijwerken met de inhoudelijke pagina's gebeurd, de fotoalbums hebben vooralsnog nog hun oude uiterlijk. Die zijn voor wat betreft het updaten de komende weken aan de beurt.
En owja: bonuspunten voor wie de trend in het uiterlijk van de website herkent
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
De site https://zone01.be/ bevat foto's van zo goed als alle bustypes en reeksen die er in België rond hebben gereden, alsmede veel verhalen over de historie van het busvervoer in België. Echt een schatkist aan informatie.
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
Buschauffeur bij Qbuzz in ZHN, alle berichten zijn op persoonlijke titel.
Wat zonde. Dan is er eens iemand die ontzettend zijn best doet om informatie te delen met een breed publiek met een mooie en zeer nuttige website, kunnen anderen zich niet eens aan de basis fatsoensregels houden...
Vroeger was busfoto.net (die overigens niet eerder in dit topic is genoemd) een aardige bron voor informatie en foto's over Nederlandse bussen, maar een jaar of 5 geleden is daar de stekker uit getrokken. Ik heb me altijd afgevraagd of de foto's die daar stonden ook elders gehost zijn en waarom die site uit de lucht is gehaald. Weet iemand dat toevallig?
De webmaster van Busfoto.net had hetzelfde probleem als Zone01. Hij zag z'n foto's ook overal opduiken en is er toen ook maar gestopt. Ik sprak hem begin dit jaar nog eens en toen gaf hij aan dat helemaal gestopt is met de bushobby.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.