Tiel omgeving zat ik ook naar te kijken. Hoewel ik een exacte halte niet gevonden heb, lijkt het me wel een logische plek om te zitten.Cora schreef: ↑vr 16 mei 2025, 16:30 Even brainstormen, hoe zou hij weggekomen zijn. Want we hadden gister alles potdicht getimmerd. Ik heb het bruin vermoeden dat hij richting het westen wil ontsnappen gezien dat het in het oosten stikt van de jagers. Ik denk dat jouw zet Ivan een hele goede is. *als* hij gokte op een trein via Geldermalsen staat dat nu dicht. Hij moest wel met een halte taxi omdat we beiden kanten van Dreumel afgeblokt hebben. We weten ook dat hij met de bus ging. Daarna weer een haltetaxi. Ik denk dat hij die laatste gebruikte om een jager op Arnhem-Tiel te ontspringen. Ik denk dat hij rond Tiel is. Ver kan hij niet zijn denk ik.
@Diony, het is een kleine kans en we moeten alles uitlopen om hem te vangen. Dalijk staat hij wel op dat kleine station
En gezien ik op Utrecht sta kan Ivan prima weg. Het doet nooit pijn Geldermalsen te blokken omdat hij anders via de MLL kan wegkomen
Wou even mijn 2 cent opgooien.
Jacht 2.0
- Ivan
Re: Jacht 2.0
- Cora
Morgen weten we meer gezien welke vervoersmiddelen de crimineel dan gebruikt.
Fout 404: Tekst niet gevonden
-
- Donateur
Staat toch op 9292 een teken dat het een bushalte betreft.
- Cora
Er zit een van der valk in tiel. Iemand die daar een kijkje kan nemen? Dat zou matchen met de hintTiel omgeving zat ik ook naar te kijken
-
Van der Valk zit pal naast een bushalte 

-
Ik snap niet welk teken je bedoelt.
Snap ik, iets beters dan de stations zou ik ook niet weten vandaag.
Ik reis met een rondje naar Druten Busstation, dan kan Alessandro doorreizen. (Bijvoorbeeld naar Tiel

- Spoiler: show
-

Beetje wazig, maar goed. Dat icoontje van een bushalte is een geldige halte. Ook exclusieve haltetaxiRRReis-haltes hebben dat, zie bijv. Moordhuizen.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
-
- Donateur
- Contacteer:
Ik neem de Vlinderbus naar Zaltbommel en reis dan per trein naar Beesd.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
Ik ga met de trein /bus naar de laan van westroyen in tiel dan vanaf daar met de bus naar westlede ook in tiel en dan vanaf westlede naar tiel station en vanaf tiel station terug naar kesteren
-
- Contacteer:
- ODRAIL
Ik blijf staan op station Arnhem Centraal.
-
Ik ga een gok maken puur op gevoel en naar Ochten. lijkt er op ochtend.
- Spoiler: show
Excuses voor eventuele spelfouten. Dyslexie maakt het leven niet makkelijker
-
- Donateur
Episode 8, Dag 8
Vandaag begin ik met een haltetaxi. Tot slot loop ik een stukje.
Hint: Maar 400 jaar.
Vandaag begin ik met een haltetaxi. Tot slot loop ik een stukje.
Hint: Maar 400 jaar.
- Ivan
Waarmee hij niet enorm ver kan gaan.
Lijkt me.
Zijn ergens de gebieden van de haltetaxi te vinden?
Lijkt me.
Zijn ergens de gebieden van de haltetaxi te vinden?
-
Ja, de wiki
(alleen ben ik daar nog deels mee bezig, dus de speciale haltes zijn niet compleet)
De afstand van de haltetaxi is altijd tussen de 2 en 15 km.
Gezien het lopen was het waarschijnlijk geen speciale halte, want die liggen vaak nogal afgezonderd. Lopen na een haltetaxi is sowieso bijzonder, dat is lastig uit 9292 te krijgen. Misschien dat het geknipt is, maar ik vermoed eigenlijk dat hij naar een station is gereisd, en daarna een stukje weg om niet gepakt te worden. De haltetaxi bedient een aantal stations buiten Gelderland, maar dan niet de haltes om het station heen. Dat maakt het logischer om het advies haltetaxi plus lopen te krijgen. De stations die buiten Gelderland bediend worden zijn hier te lezen.

De afstand van de haltetaxi is altijd tussen de 2 en 15 km.
Gezien het lopen was het waarschijnlijk geen speciale halte, want die liggen vaak nogal afgezonderd. Lopen na een haltetaxi is sowieso bijzonder, dat is lastig uit 9292 te krijgen. Misschien dat het geknipt is, maar ik vermoed eigenlijk dat hij naar een station is gereisd, en daarna een stukje weg om niet gepakt te worden. De haltetaxi bedient een aantal stations buiten Gelderland, maar dan niet de haltes om het station heen. Dat maakt het logischer om het advies haltetaxi plus lopen te krijgen. De stations die buiten Gelderland bediend worden zijn hier te lezen.
- Ivan
Dank voor de info! Ik ben niet zo thuis in haltetaxiland.
Een route richting een niet Gelders station klinkt wel logisch inderdaad. Eens kijken welke er eventueel kandidaat zijn.
Een route richting een niet Gelders station klinkt wel logisch inderdaad. Eens kijken welke er eventueel kandidaat zijn.
- Cora
Ik wacht nog even met mijn zet tot we wat kanshebbers gevonden hebben
-
Misschien moet iemand naar ons want via daar heeft hij de trein naar Wijchen want op Nijmegen staat al een jager maar daarna kan je met de bus weg naar Eindhoven die kanten
-
Oss sory
-
Ik blijf trouwens staan
- Cora
@Pim, Youri staat al op Oss dus dat is dicht gezet
En sowieso als ie richting Eindhoven probeert weg te gaan er staat een jager op Den Bosch. en naar Utrecht kan hij ook niet want dan kan ik hem vangen.
De Kriemeneel moet dit wel heel slim gaan spelen om niet de komende 2-3 dagen gevangen te worden met hoe dichtgetimmerd we het gebied hebben zitten.
En sowieso als ie richting Eindhoven probeert weg te gaan er staat een jager op Den Bosch. en naar Utrecht kan hij ook niet want dan kan ik hem vangen.
De Kriemeneel moet dit wel heel slim gaan spelen om niet de komende 2-3 dagen gevangen te worden met hoe dichtgetimmerd we het gebied hebben zitten.
-
Ik blijf staan op 's-Hertogenbosch.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
-
- Cora
Voor de zekerheid omdat er een haltetaxirrreis punt in Amersfoort zit reis ik op en neer van Utrecht Centraal naar Amersfoort Centraal en aansluitend naar het stadhuis in Amersfoort om de Koppelpoort te controleren.
Ik ga daarom met de Intercity naar Amersfoort Centraal en stap daar over op lijn 7 naar halte Stadhuis in Amersfoort alvorens weer met lijn 2 terug naar Amersfoort Centraal af te reizen en terug de Intercity naar Utrecht Centraal te nemen. Dit kost mij maar 19 minuten heen en 20 minuten terug dus kan makkelijk binnen een uur. Better be safe than sorry!
Ik eindig dus weer op Utrecht Centraal zonder uit eindelijk te verplaatsen maar wel gereist te hebben en zo Amersfoort Centraal gecontroleerd te hebben.
Vangen zal ik hem waarschijnlijk niet maar je kan altijd maar beter dingen controleren en die 0.1% kans hebben dat je hem wel vangt dan dat je hem niet vangt

Ik ga daarom met de Intercity naar Amersfoort Centraal en stap daar over op lijn 7 naar halte Stadhuis in Amersfoort alvorens weer met lijn 2 terug naar Amersfoort Centraal af te reizen en terug de Intercity naar Utrecht Centraal te nemen. Dit kost mij maar 19 minuten heen en 20 minuten terug dus kan makkelijk binnen een uur. Better be safe than sorry!
Ik eindig dus weer op Utrecht Centraal zonder uit eindelijk te verplaatsen maar wel gereist te hebben en zo Amersfoort Centraal gecontroleerd te hebben.
Vangen zal ik hem waarschijnlijk niet maar je kan altijd maar beter dingen controleren en die 0.1% kans hebben dat je hem wel vangt dan dat je hem niet vangt

- Ivan
Ik blijf staan te Geldermalsen.
Wellicht is het een idee om ook de lijn naar Dordrecht af te dekken. Best een kans dat ie die richting op wilt/gaat.
Wellicht is het een idee om ook de lijn naar Dordrecht af te dekken. Best een kans dat ie die richting op wilt/gaat.