Jacht 2.0
- Cora
-
Re: Jacht 2.0
Ik reis met de IC van Assen naar Zwolle
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
-
Dronten en Lelystad haal ik net niet, dus Sprinter naar Kampen Zuid
Trams zijn geweldig, waarom bouwen we er niet meer van?
-
Snelbus naar Groningen, gevolgd door sneltrein naar Leeuwarden.
-
Episode 10 dag 2
Vandaag ga ik naar station Zwijndrecht.
Dag 1.
20:28 Bushalte Gemeentehuis, Steenbergen.
Lopen.
20:45 Bushalte Ravelijnstraat (Molenweg) Steenbergen.
Bravo BravoDirect Bus310.
21:09 Busstation Station, Bergen op Zoom.
De hint "Ik zou in de pot kijken" sloeg op het stadspark kijk in de pot in Bergen op Zoom.
Dag 2.
20:44 Treinstation Bergen op Zoom
IC.
20:54 Treinstation Roosendaal.
21:08 Treinstation Roosendaal.
Sprinter.
21:42 Treinstation Zwijndrecht.
Vandaag ga ik naar station Zwijndrecht.
Dag 1.
20:28 Bushalte Gemeentehuis, Steenbergen.
Lopen.
20:45 Bushalte Ravelijnstraat (Molenweg) Steenbergen.
Bravo BravoDirect Bus310.
21:09 Busstation Station, Bergen op Zoom.
De hint "Ik zou in de pot kijken" sloeg op het stadspark kijk in de pot in Bergen op Zoom.
Dag 2.
20:44 Treinstation Bergen op Zoom
IC.
20:54 Treinstation Roosendaal.
21:08 Treinstation Roosendaal.
Sprinter.
21:42 Treinstation Zwijndrecht.
- Ivan
Ik ga naar Dordrecht Stadspolders. Dordrecht station is net niet te redden in een uur.
- Spoiler: show
- Cora
Ik ga van Meppel naar Amersfoort Centraal met de Intercity. Had al zon vermoeden dat de boef in die hoek zou gaan starten met iedereen in t noorden 
Ik zie dat we wat jagers hebben die Rotterdam Centraal kunnen halen. Kan een van jullie richting Rotterdam CS om daar de boel te blokkeren? Gezien hij op Zwijndrecht staat als Rotterdam geblokkeerd is moet hij wel of terug richting Breda of met de metro gaan reizen om daaromheen te geraken
Edit: Ik was de werkzaamheden op de HSL vergeten, dan red je Amsterdam-Rotterdam niet binnen het uur Ik denk dat daarom ODRAIL het beste naar Rotterdam CS kan.
Edit 2: Ik ben echt dom, er zijn werkzaamheden op Rotterdam dit weekend dus Utrecht-Rotterdam CS kan niet binnen het uur

Ik zie dat we wat jagers hebben die Rotterdam Centraal kunnen halen. Kan een van jullie richting Rotterdam CS om daar de boel te blokkeren? Gezien hij op Zwijndrecht staat als Rotterdam geblokkeerd is moet hij wel of terug richting Breda of met de metro gaan reizen om daaromheen te geraken

Edit 2: Ik ben echt dom, er zijn werkzaamheden op Rotterdam dit weekend dus Utrecht-Rotterdam CS kan niet binnen het uur

Fout 404: Tekst niet gevonden
-
- Contacteer:
Ik reis als achtervang van Heerenveen naar Dronten
Busschauffeur i.o. Qbuzz ZHN
-
- Donateur
IC Zwolle
@cora. Weer een beetje opgeknapt?
@cora. Weer een beetje opgeknapt?
- Cora
-
Mooi om te horen, Cora. Ik had ook die gedachtegang toen ik via Rotterdam wilde reizen
Ik reis naar Delft via Den Haag Centraal:
16:28 IC van Utrecht C naar Den Haag C, aankomst 17:06
17:11 SPR van Den Haag C naar Den Haag HS, aankomst 17:14
17:16 IC van Den Haag HS naar Delft, aankomst 17:23.

Ik reis naar Delft via Den Haag Centraal:
16:28 IC van Utrecht C naar Den Haag C, aankomst 17:06
17:11 SPR van Den Haag C naar Den Haag HS, aankomst 17:14
17:16 IC van Den Haag HS naar Delft, aankomst 17:23.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
- Cora
Ja gelukkig ging het gister eigenlijk al weer beter.
Zoals beloofd nog even een in detail overzicht van EP9.
Dag 1 en 2 zijn bij jullie bekend.
Dag 3: Met Qlink 6 terug naar Groningen, Hier weer met de bus naar Assen. Ik hoopte om jullie te misleiden, Iamthedutchdude trapte die dag regelrecht in de val door te suggereren dat ik niet richting Groningen gegaan kon zijn. (Welke crimineel is er zo brutaal regelrecht door het vangnet te- ik
) de hint sloeg op de bloedbank die naast busstation Marsdijk zit volgens google maps. Hier verlies je natuurlijk bloed. -> Ik verlies wat. Sommigen van jullie hielpen een handje door mijn hint compleet verkeerd te analyseren
Dag 4: Assen -> Jan Wintersdijkje. De hint was eigenlijk heel erg gemeen omdat deze niet via google maps snel te vinden was. Ik keek in streetview en zag een Duitse herder vereniging. De hint was: "Ik hoor dieren" dit sloeg op de nabij gelegen duitse herder vereniging. Echter stond deze niet op google maps waar ik pas later achterkwam. Dus deze hint was wel heel erg gemeen omdat jullie daarom nooit op mijn reisroute hadden aangeslagen waarvoor mijn excuses voor deze gemene hint! Achteraf gezien had dit me waarschijnlijk wel een paar dagen kunnen helpen maar ja toen begon ik ziek te worden wat gelukkig snel overwaaide maar ja. Dat was dus Episode 9 en de hints verklaard!
Zoals beloofd nog even een in detail overzicht van EP9.
Dag 1 en 2 zijn bij jullie bekend.
Dag 3: Met Qlink 6 terug naar Groningen, Hier weer met de bus naar Assen. Ik hoopte om jullie te misleiden, Iamthedutchdude trapte die dag regelrecht in de val door te suggereren dat ik niet richting Groningen gegaan kon zijn. (Welke crimineel is er zo brutaal regelrecht door het vangnet te- ik

Dag 4: Assen -> Jan Wintersdijkje. De hint was eigenlijk heel erg gemeen omdat deze niet via google maps snel te vinden was. Ik keek in streetview en zag een Duitse herder vereniging. De hint was: "Ik hoor dieren" dit sloeg op de nabij gelegen duitse herder vereniging. Echter stond deze niet op google maps waar ik pas later achterkwam. Dus deze hint was wel heel erg gemeen omdat jullie daarom nooit op mijn reisroute hadden aangeslagen waarvoor mijn excuses voor deze gemene hint! Achteraf gezien had dit me waarschijnlijk wel een paar dagen kunnen helpen maar ja toen begon ik ziek te worden wat gelukkig snel overwaaide maar ja. Dat was dus Episode 9 en de hints verklaard!
-
- Donateur
- Contacteer:
Ik kom weer terug naar Utrecht Centraal
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
-
Niet gemeen, gewoon slim. Je mag gewoon dingen gebruiken die er wel zijn maar niet algemeen bekend zijn.Cora schreef: ↑zo 25 mei 2025, 21:02
Maar mooie reisroute en je was Gieten net voorbij toen ik er aan kwam. Slim gespeeld
-
Ik reis van Meppel met de sprinter naar Zwolle en de stopbus naar Olst.
- Cora
-
Dan reis ik met de sprinter naar Gouda.
- ODRAIL
Met een intercity en een sprinter reis ik in 50 minuten van station Amersfoort Centraal (met een overstap op station Utrecht Centraal) naar station Geldermalsen.
-
-
Lijn 350 naar Den Oever Busstation
-
Episode 10 dag 3
Ik reis met 1 trein en 1 bus.
Hint: Ik ben op vakantie.
Ik reis met 1 trein en 1 bus.
Hint: Ik ben op vakantie.
- Cora
Voor de jagers nabij Rotterdam. Kan iemand misschien Rotterdam The Hague Airport checken?
Dat kan met een trein en een bus vanaf Zwijndrecht.
Ik reis naar Rotterdam Centraal. Het vliegveld is net te ver weg voor mij. Ik zie niet waar je anders met 1 trein en een bus naar toe zou kunnen vanaf Zwijndrecht dat met de hint zou matchen. Het lijkt me aannemelijk dat hij poogt om richting Den haag te ontsnappen en zo langs de aankomende stortvloed jagers wil ontsnappen.
Dat kan met een trein en een bus vanaf Zwijndrecht.
Of misschien Diony of Ivan misschien dat jullie t halen?AnderzamNL schreef: Lokquote
Ik reis naar Rotterdam Centraal. Het vliegveld is net te ver weg voor mij. Ik zie niet waar je anders met 1 trein en een bus naar toe zou kunnen vanaf Zwijndrecht dat met de hint zou matchen. Het lijkt me aannemelijk dat hij poogt om richting Den haag te ontsnappen en zo langs de aankomende stortvloed jagers wil ontsnappen.
-
Doe ik wel.
12:02 IC naar Rotterdam Centraal, aankomst 12:15
12:22 33 naar Meijersplein/Airport, aankomst 12:48 (hier wordt de luchthaven meegepakt)
12:52 E naar Beurs, aankomst 13:01.
12:02 IC naar Rotterdam Centraal, aankomst 12:15
12:22 33 naar Meijersplein/Airport, aankomst 12:48 (hier wordt de luchthaven meegepakt)
12:52 E naar Beurs, aankomst 13:01.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
- Cora
Top dankjewel
Ik ga er eigenlijk vanuit dat we hem hebben. Rotterdam is mijn regio en ik kan me geen andere plek bedenken met de opgegeven combinatie en volgorde vervoersmiddelen vanuit Zwijndrecht die matched met de hint wat niet EHRD is (EHRD is het Rotterdamse vliegveld)

- Ivan
Halte Zonweg (west) Den Haag is ook mogelijk.
Past van naam al bij de hint en zit naast de Fokker Terminal, een vroegere locatie ter ontwikkeling van luchtvaarttechniek. Tegenwoordig een evenementen locatie waar afgelopen oktober een vakantiebeurs te vinden was.
Vanuit Dordrecht Stadspolders is dat natuurlijk net een minuutje te ver, maar wellicht iemand anders die een kijkje kan nemen?
Past van naam al bij de hint en zit naast de Fokker Terminal, een vroegere locatie ter ontwikkeling van luchtvaarttechniek. Tegenwoordig een evenementen locatie waar afgelopen oktober een vakantiebeurs te vinden was.
Vanuit Dordrecht Stadspolders is dat natuurlijk net een minuutje te ver, maar wellicht iemand anders die een kijkje kan nemen?