Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
19. Te voet naar halte Nijmegen, Tunnelweg. Vanaf daar met Flixbus 822 naar Arnhem, Centraal Station (Sonsbeek). Vanaf daar bus 105 naar Otterlo, Rotonde. Bij dit knooppunt ligt een tankstation van Tinq.
Reisadvies
19:57 V Treinstation Nijmegen
Lopen (3 minuten)
20:00 A Bushalte Tunnelweg, Nijmegen
20:00 V Bushalte Tunnelweg, Nijmegen
Bus 822 richting Arnhem central train station (FlixBus.nl)
20:25 A Bushalte Centraal Station (Sonsbeek), Arnhem
20:29 V Bushalte Centraal Station (Sonsbeek), Arnhem
RRReis 105 richting Barneveld via Otterlo (Keolis)
20:54 A Bushalte Rotonde, Otterlo
.
De reis van dag 19 kan niet: Op onderstaande deeltrajecten van lijn 822 (FlixBus) mag niet gereisd worden.
- Groningen - Haren v.v.
- Apeldoorn/Arnhem en Nijmegen v.v.
- Arnhem/Nijmegen en Eindhoven v.v.
- Antwerpen/Brussel en Leuven v.v.
Dit staat bij de bijzonderheden voor deze lijn in de 9292 app
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Het linkje in de spoiler is letterlijk de route die ik gereisd heb en ook aangegeven staat in de route-omschrijving eronder. Ik krijg de reis dus wel uit 9292.
Ik zie nu trouwens wel dat in de bijzonderheden inderdaad is aangegeven dat van Nijmegen naar Arnhem niet mag, maar vindt het wel bijzonder dat een dergelijk reisadvies dan in 9292 gegeven wordt. Maar goed, daar hebben we nu niets aan.
Mijn voorstel is om het spel gewoon voort te zetten. Kan me voorstellen dat je dat niet ziet. Baalde meer dat het lopen in eerste instantie niet werd vermeld. maar ons leven hangt hier niet van af dus mij maakt het niet uit.
Van Utrecht naar Amsterdam Sloterdijk..
Zou me niks verbazen als hij weer op Enkhuizen staat. De bus haltevoor het station is in precies een uur te bereiken. Maar hij kan dan morgen weer terug over die dijk.
Ik reis van Meppel, Burg. Knopperslaan met lijn 32 naar Meppel om de NS snelbus te nemen naar Station Assen.
22. Vanaf Dronten met de sprinter naar Kampen Zuid, vanaf waar ik doorreis met lijn 74 naar de halte Hasselt, Centrum. Nabij deze halte ligt een jachthaven; het water is zichtbaar vanaf het busstation.
23. Met lijn 71 naar Zwartsluis, Busstation, vervolgens lijn 70 naar Wanneperveen, Blauwe Hand, om vanaf daar lijn 679 te nemen naar Meppel, Burg. Knopperslaan. ZO6176 heeft de hint juist begrepen: bij deze halte zit een Total tankstation. Ik vond het flauw om weer het woord tankstation als hint te geven, dus dan maar op deze manier .
Reisadvies
07:49 V Bushalte Centrum, Hasselt, Overijssel
Bus 71 richting Emmeloord via Zwartsluis (OV Regio IJsselmond )
07:56 A Busstation Busstation, Zwartsluis
08:02 V Busstation Busstation, Zwartsluis
Bus 70 richting Steenwijk (OV Regio IJsselmond )
08:11 A Bushalte Blauwe Hand, Wanneperveen
08:14 V Bushalte Blauwe Hand, Wanneperveen
Bus 679 richting Meppel Station (Connexxion)
08:30 A Bushalte Burg. Knopperslaan, Meppel
Knap gedaan; want door de werkzaamheden bij Hoogeveen kan ik niet binnen het uur in Assen komen.
Ik neem de trein naar Meppel en dan bus 28 naar Dieverbrug Busstation
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.