Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Volgende station van de zes laatste stations (nu dus vijf) voordat NRW compleet is:
Eens per twee uur per richting een trein, die gezien het aantal inwoners in dit dorp er alleen op verzoek stopt. Eigenlijk heb ik ook nog een station een stuk verder aan de lijn in Hessen dat nog een keer moet, maar op dat deel van de lijn is tot eind oktober businzet wegens de aanleg van een rondweg bij Wetter ofzoiets.
Vanwege die magere dienstregeling het station trouwens per bus bezocht. In de uren dat er geen trein rijdt tussen Ernstebrück en Bad Laasphe rijdt er een streekbus (R30). En om er weg te komen neem ik een snelbus (R27) naar Siegen, die hier tien minuten eerder vertrekt van de trein en vervolgens twintig minuten eerder in Siegen is
Mijn missie om elk station in Parijs en de omliggende regio Île-de-France op de foto te krijgen is weer wat verder gevorderd *O*
Van 278 stations heb ik nu foto's, van 167 nog niet. Ook zijn de eerste twee lijnen compleet, L & U. Maar het fijnste gevoel kreeg ik toen de foto van dit bordje gelukt bleek:
Dit enkelsporige station van RER C, gelegen aan een doodlopend spoortje naast de doorgaande lijn naar Vendôme is namelijk elk jaar de gehele zomer dicht wegens werkzaamheden in het centrum van Parijs. Deze foto moest dan ook genomen worden vanuit de X 72500 richting Châteaudun.
Grappig, dat in Milmort is een net wat andere variant van de lichtbakken die ik daar al op de foto heb gezet. En stiekem had ik gehoopt op Luiksewafelbruine borden
En verder heb ik nog twee leuke toegiften op dit bord binnengehaald afgelopen woensdag:
Ik werd vandaag door forumlid @PatrickM gewezen op de aanwezigheid van nieuwe stationsborden in Aalter, op het eerste gezicht in dezelfde vormgeving als de nieuwe stationsborden van Brussel-Zuid. Dat station is nu dus verzekerd van een plekje op de verdachtenlijst van België tezamen met Visé, Liedekerke, Melle, Watermaal en Tienen.
Ik gok zo dat het station net een nieuwe perronkap heeft gekregen, inclusief nieuwe bordjes. Het oude bankje moet vast nog vervangen worden door een moderne zonder bordje.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Deze situatie is al minimaal een halfjaar, zoals het er nu bij hangt.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet & Syntus Overijssel 2017: 26681,3 km 2018: 33296,4 km 2019: 54919,6 km 2020: Trein 9019,3 km, Bus 384,2 km, Metro 68,3 km, Tram 8,0 km, Zweeftrein 6,3 km 04-06