Een evacuatie met de Franse slag
Een evacuatie met de Franse slag
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Een evacuatie met de Franse slag
Hmm, dan toch liever de Nederlandse manier...
Re: Een evacuatie met de Franse slag
't zal je overkomen zeg; "dames en heren, wij verzoeken u om aan deze kant de trein te verlaten".... TOOOOEEEEEET
Is dat nou domheid van de conducteurs of is er aan de andere kant van de trein dan wat aan de hand?!
Is dat nou domheid van de conducteurs of is er aan de andere kant van de trein dan wat aan de hand?!
Re: Een evacuatie met de Franse slag
Kan iemand zien of de tegemoetkomende trein uberhaupt remt?
Re: Een evacuatie met de Franse slag
Die paar mensen die tussen de 2 treinen belandden hebben behoorlijk veel geluk gehad
Re: Een evacuatie met de Franse slag
Het was voor zover ik het ratelende Frans begrepen heb een gevalletje: Oeps ik versta de treindienstleider niet...Is dat nou domheid van de conducteurs of is er aan de andere kant van de trein dan wat aan de hand?!
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Een evacuatie met de Franse slag
Hee, dat herken ik. ooit eens op het kopspoortje bij Goverwelle gehad, toen de loopperrons er nog niet lagen. Je moet in zo'n situatie gewoon altijd uitkijken, en het onverwachte verwachten. Waarom dat ze die kant gekozen hebben, misschien omdat er aan de andere kant geen pad was, we zullen het nooit te weten komen. Alleen raar dat die Mcn geen kortsluitkabel op het nevenspoor geplaatst heeft
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Re: Een evacuatie met de Franse slag
*
Laatst gewijzigd door htm_tram op wo 10 sep 2008, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Re: Een evacuatie met de Franse slag
htm_tram schreef:Dit is een RER als je het nog niet wist, hier zit nooit een conducteur.air-bus schreef:Is dat nou domheid van de conducteurs of is er aan de andere kant van de trein dan wat aan de hand?!
NEE htm_tram, dit wist ik nog niet... :?
Re: Een evacuatie met de Franse slag
Domheid van de bestuurder dan, door de deuren aan de verkeerde kant te ontgrendelen. Of domheid van alle passagiers, door structureel de noodknop deurbediening aan de verkeerde kant te gebruiken. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Een evacuatie met de Franse slag
Het lijkt me wel erg sterk dat alle passagiers de deur aan dezelfde kant openen met de noodknop deurbediening...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten