De rijtijd over het hele wegdeel waar het busstation aan ligt, zie ook het antwoord op mijn eerdere vragen. Het busstation ligt ongeveer halverwege, dus de helft van die rijtijd over de hele weg.bys1 schreef:Wat is dan die 1 naast het busstation?
Als het per dag gaat snap ik 'm, maar in de voorwaarden voor de bieding staat dat je het volgende moet opgeven: "Het minimum aantal reserve bussen per tijdsperiode (bijv. spits, dal of zaterdag)"regenmaker schreef:Reservebussen gaat per dag en niet per tijdsperiode. Minimum aantal slaat er dus op dat je de spits moet meenemen in plaats van de daluren, er vanuit gaande dat je meer ritten in de spits aanbiedt dan in de daluren/avonduren.
Dat zijn dan de dus de reservebussen die de gehele periode aan de kant staan?
Ja, maar dat is er pas eentje van de drie. Rond het vierkantje aan wegen in die wijk zou je dan nog meer haltes kwijt kunnen. Daar komen ze best dicht op elkaar dan.Dat valt reuze mee. Je kan linksboven in de wijk een halte met keerlus aanleggen.Daniel schreef:Het minimaal aan te leggen aantal van drie haltes in Zandwijk levert haltes wel erg dicht op elkaar op
Maar wat is dan de rijtijd langs haltes 37 en 38? In theorie zou je daar een keerlus kunnen laten aanleggen, maar dan moet je wel de rijtijd kennenStel de halte ligt in het midden van een traject waar de rijtijd 1 minuut is. Neem dan bijvoorbeeld 0,5 (naar halte) + 0,5 (halteertijd) + 0,5 (vanaf halte). Als je je halte 0,5 minuut eerder of later plaatst dan ga ik daar niet moeilijk over doen, zolang de tijd van de begin- tot eindhalte maar goed is.
En jammer dat je niet ingaat op de opmerkingen over de 20.000 kaarten.