De mini aanbesteding
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: De mini aanbesteding
EilandOV-2 is begonnen. Biedingen zijn welkom tot 20 september 2020 23:59 uur
Edit: ik was een minuut te vroeg, beetje te enthousiast geloof ik (A)
Edit: ik was een minuut te vroeg, beetje te enthousiast geloof ik (A)
Ik blub in het Drecht.
Re: De mini aanbesteding
De firma NesseGog laat weten niet te zullen deelnemen aan de inschrijving.
Re: De mini aanbesteding
Delein was vanwege drukte nog niet eerder aan deze aanbestedingen toegekomen, maar wij vragen ons af waar precies in- en uitgang de stalling in Tremabergen zit. Komt deze uit op het kruispunt ten noordwesten ervan of zit deze halverwege een van de wegdelen aan de zijkanten? Dat kan nogal een verschil maken in de berekening van de matrittijden.
Aanvulling: Wij constateren nu ook dat de kaart van het gebied ter hoogte van Kanalendijken niet helemaal consistent is met eerdere kaarten. Bij het wegvak waaraan de halte Zandsingel ligt mist de rijtijd.
Aanvulling: Wij constateren nu ook dat de kaart van het gebied ter hoogte van Kanalendijken niet helemaal consistent is met eerdere kaarten. Bij het wegvak waaraan de halte Zandsingel ligt mist de rijtijd.
Basislijn
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, neem maar wat het handigste uitkomt voor jouw matritten.Lijn65 schreef:Delein was vanwege drukte nog niet eerder aan deze aanbestedingen toegekomen, maar wij vragen ons af waar precies in- en uitgang de stalling in Tremabergen zit. Komt deze uit op het kruispunt ten noordwesten ervan of zit deze halverwege een van de wegdelen aan de zijkanten? Dat kan nogal een verschil maken in de berekening van de matrittijden.
Dit was al eerder aangegeven, maar toen zag ik geen fouten. Maar ik zag inderdaad een 2 over het hoofd, nu opgesplitst in twee 1en aangezien het wegdeel wordt doorkruist door een brug.Aanvulling: Wij constateren nu ook dat de kaart van het gebied ter hoogte van Kanalendijken niet helemaal consistent is met eerdere kaarten. Bij het wegvak waaraan de halte Zandsingel ligt mist de rijtijd.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: De mini aanbesteding
Er staat nu helemaal geen prijs meer in voor keerlussen en óók niet dat het mogelijk is. Ik neem aan dat dit een foutje is?regenmaker schreef:Ja, dat was wel mijn intentie. Staat er nu maar één keerlus, dan ga ik dat aanpassen.
Ik blub in het Drecht.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Staat nog steeds in de materieelscore als ik het goed heb.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: De mini aanbesteding
Gevonden. Mijn fout. De search functie naar woorden op de PDF heeft het blijkbaar niet helemaal goed gedaan. (Dat gebeurd wel vaker.)
Ik blub in het Drecht.
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: De mini aanbesteding
Sorry, Dan toch nog een vraag:
Is het mogelijk om ook ritten uit te voeren alleen in het hoogseizoen in Tremabergen, en zo já: Wat moet ik dan voor DRU rekenen? Proportioneel aan het aantal maanden per jaar?
Is het mogelijk om ook ritten uit te voeren alleen in het hoogseizoen in Tremabergen, en zo já: Wat moet ik dan voor DRU rekenen? Proportioneel aan het aantal maanden per jaar?
Ik blub in het Drecht.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Nee dat is niet mogelijk.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: De mini aanbesteding
Hoe zit het met de laadvoorzieningen op de stalling in Tremabergen? Zijn deze inbegrepen bij de elektrische bussen? Zo ja, als wij verder geen extra laadpalen nodig hebben, kan het budget dat de gemeente Tremabergen beschikbaar heeft voor de laadpalen ook aangewend worden voor andere zaken, zoals bijvoorbeeld meer elektrische bussen?
Basislijn
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39193
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Aanvullend daarop: de MAT-ritten meerekenen met de tijd die een elektrische bus kan rijden is niet meer dan logisch natuurlijk. Maar verder moet ik die 5 uur neem ik aan rekenen als tijd waarin de bus daadwerkelijk aan het rijden is? Oftewel als de bus 10 minuten op een eindpunt stilstaat om te keren telt dat niet mee voor die 5 uur?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: De mini aanbesteding
Nog twee vragen:
- Is het toegestaan ritten aan te bieden tussen Kanalendijk en Calariusdam?
- Mag een elektrische bus ook vaker en korter laden? Bijvoorbeeld: 2,5 uur rijden en dan 15 minuten laden en daarna 5 uur rijden en dan 30 minuten laden.
- Is het toegestaan ritten aan te bieden tussen Kanalendijk en Calariusdam?
- Mag een elektrische bus ook vaker en korter laden? Bijvoorbeeld: 2,5 uur rijden en dan 15 minuten laden en daarna 5 uur rijden en dan 30 minuten laden.
Basislijn
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39193
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Zou de provincie het busboekje deel 4 willen corrigeren? Zo te zien kloppen bij de aansluitende lijn 111 van DriveGreen de tijden wel, maar zijn de haltes verschoven waardoor het lijkt alsof die lijn in het weekend niet in Calariusdam komt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: De mini aanbesteding
Zou de provincie de tabel met rijtijden op pagina 1 van de bijlage voor de tram in Tremabergen willen toelichten? De rijtijden die in deze tabel komen niet overeen met wat er op basis van de kaart gerekend moet worden. Moet er bij de tram ook nog rekening gehouden worden met halteertijden?
Basislijn
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: De mini aanbesteding
Het was handiger geweest als die tabel de tijden tussen iedere halte aangaf en de halteertijd gewoon als normaal had gewerkt.
Nu kan afhankelijk van hoe je de reistijden opvat er variatie zitten in de hoeveelheid DRU die er gebruikt wordt en dus ook hoe veel de vervoerder aan bied.
Nu kan afhankelijk van hoe je de reistijden opvat er variatie zitten in de hoeveelheid DRU die er gebruikt wordt en dus ook hoe veel de vervoerder aan bied.
Ik blub in het Drecht.
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: De mini aanbesteding
Perbericht van DAB:
Wij bij DAB zijn verheugt om mee te delen dat wij een bod hebben uitgebracht op zowel de concessie Tremabergen (Bus) als Tremabergen (Tram) en wij wensen alle andere vervoerders veel succes met hun biedingen en wij kijken met smacht uit naar de beoordelingsperiode.
Met vriendelijk Groet,
Drechtblub ten behoeve van DAB.
Wij bij DAB zijn verheugt om mee te delen dat wij een bod hebben uitgebracht op zowel de concessie Tremabergen (Bus) als Tremabergen (Tram) en wij wensen alle andere vervoerders veel succes met hun biedingen en wij kijken met smacht uit naar de beoordelingsperiode.
Met vriendelijk Groet,
Drechtblub ten behoeve van DAB.
Ik blub in het Drecht.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Ik heb het erg druk de laatste tijd, dus nog geen tijd gehad om de busboekjes aan te passen. Ik hoop dat ik er dit weekend aan toe kom.
Wat betreft de tram: ga uit van de tijden in de tabel. Ik kan het nu sowieso niet meer wijzigen en de vragenronde is al voorbij. Maar deze vragen kan ik nog beantwoorden:
Nachtlijn: ja
Reguliere lijn: nee
Als er maar geen concurrentie is met de concessie Calariusdam.
Wat betreft de tram: ga uit van de tijden in de tabel. Ik kan het nu sowieso niet meer wijzigen en de vragenronde is al voorbij. Maar deze vragen kan ik nog beantwoorden:
Matrit: jaLijn65 schreef:Nog twee vragen:
- Is het toegestaan ritten aan te bieden tussen Kanalendijk en Calariusdam?
Nachtlijn: ja
Reguliere lijn: nee
Als er maar geen concurrentie is met de concessie Calariusdam.
Nee dat mag niet.Lijn65 schreef:- Mag een elektrische bus ook vaker en korter laden? Bijvoorbeeld: 2,5 uur rijden en dan 15 minuten laden en daarna 5 uur rijden en dan 30 minuten laden.
Ja 5 uur echt rijden.Daniel schreef:Aanvullend daarop: de MAT-ritten meerekenen met de tijd die een elektrische bus kan rijden is niet meer dan logisch natuurlijk. Maar verder moet ik die 5 uur neem ik aan rekenen als tijd waarin de bus daadwerkelijk aan het rijden is? Oftewel als de bus 10 minuten op een eindpunt stilstaat om te keren telt dat niet mee voor die 5 uur?
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: De mini aanbesteding
EilandOV-2: Klokkezand
Deze halte staat onbedoeld op de kaart zonder naam. Dit is de halte "Klokkedunen, 't West"
Mijn excuses voor het foutje.
Deze halte staat onbedoeld op de kaart zonder naam. Dit is de halte "Klokkedunen, 't West"
Mijn excuses voor het foutje.
Ik blub in het Drecht.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Busboekjes gecorrigeerd:
- Deel 1: dienstregeling van N2 staat er correct in, de eerste twee ritten zijn grijs gearceerd en die worden elk uur herhaald tot 7:00 uur
- Deel 3: correctie bij Lijn 173 Hellegom -> Helegom
- Deel 4: correctie van dienstregeling lijn 111 in het weekend
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: De mini aanbesteding
Betreffende de vragen rondes van de verschillende (toekomstige) concessies: Kan de termijn hiervan niet iets langer ?regenmaker schreef:Wat betreft de tram: ga uit van de tijden in de tabel. Ik kan het nu sowieso niet meer wijzigen en de vragenronde is al voorbij.
Dit zou wel handig zijn.
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
Re: De mini aanbesteding
EilandOV-3 Tijdsframes
Het PvE voor EilandOV-3 is nagenoeg klaar, maar ik wil iedereen hier ook niet overladen met concessies. Hierom heb ik gekozen om de Vragenronde pas te laten starten op 17 Augustus 2020. Deze zal duren tot 31 Augustus 2020 23:59 CEST. Als alles goed gaat, start op 31 Augustus 2020 de aanbesteding. De deadline voor EilandOV-3 zal op 18 Oktober 2020 23:59 CEST vallen. Er is geen begindatum voor de concessie bekend: Eind Oktober en November zijn in mijn leven nagenoeg altijd chaos dus ik ga mezelf niet vastzetten in een tijd in die periode.
Het PvE voor EilandOV-3 is nagenoeg klaar, maar ik wil iedereen hier ook niet overladen met concessies. Hierom heb ik gekozen om de Vragenronde pas te laten starten op 17 Augustus 2020. Deze zal duren tot 31 Augustus 2020 23:59 CEST. Als alles goed gaat, start op 31 Augustus 2020 de aanbesteding. De deadline voor EilandOV-3 zal op 18 Oktober 2020 23:59 CEST vallen. Er is geen begindatum voor de concessie bekend: Eind Oktober en November zijn in mijn leven nagenoeg altijd chaos dus ik ga mezelf niet vastzetten in een tijd in die periode.
Zou je deze data aan de toekomstige planning in de beginpost kunnen toevoegen?regenmaker schreef:Locomotiefquote:
Ik blub in het Drecht.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Gedaan.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 1225
- Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9169
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: De mini aanbesteding
Nog twee weken totdat de deadline voor de concessie Tremabergen verstrijkt.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: De mini aanbesteding
DriveGreen heeft zowel voor de beide concessies Tremabergen als de Eiland OV concessie gisteren een bod verstuurd naar de betreffende overheden. In het aanbod is gekozen voor frequent vervoer met comfortabele voertuigen. Extra bijzonder is de introductie van elektrisch materieel in de concessie Tremabergen, DriveGreen kiest hier voor duurzaam vervoer op een aantal lijnen.
DriveGreen wacht af hoe het bod gewaardeerd gaat worden door de betreffende overheden. Daarnaast wordt geïnteresseerd afgewacht op welke wijze collega bedrijven een bod hebben gedaan op deze concessie. De medewerkers van DriveGreen staan in ieder geval klaar voor de voorbereidingen om deze concessies vloeiend van start te laten gaan.
DriveGreen wacht af hoe het bod gewaardeerd gaat worden door de betreffende overheden. Daarnaast wordt geïnteresseerd afgewacht op welke wijze collega bedrijven een bod hebben gedaan op deze concessie. De medewerkers van DriveGreen staan in ieder geval klaar voor de voorbereidingen om deze concessies vloeiend van start te laten gaan.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten