Kilometerkampioen 2019

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Gebruikersnaam
Berichten: 627
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Gebruikersnaam »

Helaas, Henk heeft al bevestigd dat ik niet kan winnen met mijn planning :wink:
Daarnaast is het nog maar de vraag of je op het uiterst pittoreske station Ede-Wageningen wel wil beginnen om 7.21 en eindigen om 1.21 :')
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Hainje »

julsteren schreef:Die onofficiële overstap is in de praktijk echt niet te halen. Misschien als je het telefoonnummer van de treindiensleider hebt of de machinist wil omkopen, ik neem de stopper wel :6
Maar jij doet volgens mij toch nooit mee om te winnen, dat scheelt ook wel weer natuurlijk.
🍉
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door JothamvW »

En hij kan met zijn gewicht ook een stuk langzamer rennen dan de dunnen onder ons. Of mag ik dat niet zeggen?
Laatst nog wezen testen in Leeuwarden; met een minuut marge gehaald, toevallig samen met een andere deelnemer. Wel liepen we vertraging op rond Hoogkerk, dus niet de IC gehaald in Groningen.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door julsteren »

Hainje schreef:
julsteren schreef:Die onofficiële overstap is in de praktijk echt niet te halen. Misschien als je het telefoonnummer van de treindiensleider hebt of de machinist wil omkopen, ik neem de stopper wel :6
Maar jij doet volgens mij toch nooit mee om te winnen, dat scheelt ook wel weer natuurlijk.
Misschien wel, omdat het gedeelte nacht er niet meer bij hoeft :wink: voortaan wat minder zomaar dingen aannemen, dankjewel.
JothamvW schreef:En hij kan met zijn gewicht ook een stuk langzamer rennen dan de dunnen onder ons. Of mag ik dat niet zeggen?
Liever niet, iets waar ik al langere tijd mee worstel.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Chrysa »

Uberhaupt niet echt gepast om opeens mensen dik te gaan noemen zonder aanleiding. :X
Henk
Berichten: 74
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 21:42
Locatie: Malden

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Henk »

Gebruikersnaam schreef:Helaas, Henk heeft al bevestigd dat ik niet kan winnen met mijn planning :wink:
Daarnaast is het nog maar de vraag of je op het uiterst pittoreske station Ede-Wageningen wel wil beginnen om 7.21 en eindigen om 1.21 :')
Hoho, ik heb bevestigd dat 1298 km niet genoeg is. Wie weet is het met die 150 km erbij wel winnend... Na 29 juni ben ik benieuwd hoe jouw schema er uit zag.

Mijn schema is nog steeds aan verandering onderhevig. De werkzaamheden die er vorige week tussen kwamen gooiden wat roet in het eten, maar intussen kom ik weer in de buurt van mijn originele aantal kilometers. Met alle nieuw binnenkomende berichten, hier, op FB en Treinreiziger.nl, begint het nu toch steeds meer te kriebelen.
Henk
Berichten: 74
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 21:42
Locatie: Malden

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Henk »

JothamvW schreef:Laatst nog wezen testen in Leeuwarden; met een minuut marge gehaald, toevallig samen met een andere deelnemer. Wel liepen we vertraging op rond Hoogkerk, dus niet de IC gehaald in Groningen.
Dat maakt deze overstap zo lastig. Haal je de ene, zul je zien dat je de tweede net niet haalt... Je hebt dan in ieder geval wel genoeg tijd om even koffie en een hapje eten te halen :lol:
Gebruikersnaam
Berichten: 627
Lid geworden op: di 18 apr 2017, 13:51
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Gebruikersnaam »

Henk schreef:Hoho, ik heb bevestigd dat 1298 km niet genoeg is. Wie weet is het met die 150 km erbij wel winnend... Na 29 juni ben ik benieuwd hoe jouw schema er uit zag.
Waarschijnlijk hetzelfde als nu omdat ik er toch geen moeite meer in ga steken nu ik wat anders op de agenda heb staan :')
Henk
Berichten: 74
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 21:42
Locatie: Malden

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Henk »

Gebruikersnaam schreef:
Henk schreef:Hoho, ik heb bevestigd dat 1298 km niet genoeg is. Wie weet is het met die 150 km erbij wel winnend... Na 29 juni ben ik benieuwd hoe jouw schema er uit zag.
Waarschijnlijk hetzelfde als nu omdat ik er toch geen moeite meer in ga steken nu ik wat anders op de agenda heb staan :')
Als iedereen hem nu heeft zouden we allemaal 18 uur bij elkaar in de trein kunnen zitten. Da's best lang...
julsteren
Berichten: 2361
Lid geworden op: di 11 dec 2012, 21:28
Locatie: Borne (Overijssel)

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door julsteren »

Chrysa schreef:Uberhaupt niet echt gepast om opeens mensen dik te gaan noemen zonder aanleiding. :X
+1
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Aking »

Nou ja, de aanleiding was toch het rennen voor een trein, en dat gaat over het algemeen nou eenmaal makkelijker als je minder kilo's hoeft te verplaatsen :Y

Oh en ik weet niet waar je precies mee worstelt, maar ik ben (ongeveer) in het afgelopen jaar een kilo of 20 kwijtgeraakt zonder middeltjes, drankjes, shakes, capsules, sporten of weet ik het wat. Mijn grootse geheim? Geen rotzooi meer naar binnen werken. Dus geen snoep/chips/koekjes/magnetronmaaltijden en meer van zulks. Dus eigenlijk zonder dat het me al te veel moeite kost, toch een aardige winst (of verlies, afhankelijk van hoe je het wilt bekijken)

Maargoed, het ging hier over kilometers geloof ik, geen meters maken met kilo's (A)
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Chrysa »

Mwah, ik weeg waarschijnlijk meer dan mijn moeder, maar met ruim 30cm meer been per been gaat rennen mij toch echt beter af hoor. :6
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Aking »

Ja en ik weeg meer dan een pasgeboren baby, en toch ren ik die d'r uit! :roll:

Doet es niet zo offtopik joh! :evil: :6
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Milco »

Ik ben ook flink aan het puzzelen geslagen en ik zit nu net boven de 1250km. Qua begin- en eindtijd heb ik dan precies 8 minuten over :mrgreen:

Maar er kan nog alles veranderen, wellicht krijg ik nog een ingeving! :Y
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Jef400 »

Ik gooi mijn route nog maar even om denk ik. Ik heb nog anderhalfuur over.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Jef400 »

Misschien een raar idee. Maar zou het mogelijk zijn op bepaalde plekken forummeets aan te leggen?
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Milco »

Onderweg? Tijdens het reizen hooguit, want tijdens het overstappen kost dat alleen maar tijd natuurlijk :P
Mijn kilometeraantal is trouwens gestegen vooralsnog, daarentegen zijn er enkele krappe aansluitingen voor teruggekomen. :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Henk
Berichten: 74
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 21:42
Locatie: Malden

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Henk »

Ik ben er klaar mee. Mijn schema is af en er komt waarschijnlijk niks meer bij.
Helaas kwam mijn dochter (die ook mee doet) net met een verbetering van mijn schema met 11 km :roll:
Gelukkig is het niet te doen in verband met begin- en eindpunt, maar ze kreeg het toch maar mooi voor elkaar. Geen idee waar ze de winst heeft gemaakt, dat wil ze (nog) niet vertellen...
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Jef400 »

Milco schreef:Onderweg? Tijdens het reizen hooguit, want tijdens het overstappen kost dat alleen maar tijd natuurlijk :P
Mijn kilometeraantal is trouwens gestegen vooralsnog, daarentegen zijn er enkele krappe aansluitingen voor teruggekomen. :)
Dat sowieso :-P
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Henk
Berichten: 74
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 21:42
Locatie: Malden

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Henk »

Zo, ingeleverd.
En dan toch steeds weer checken, als ik nou eens zo..., als ik daar nou eens..., stel dat...
Maar het levert niks extra meer op.
Ruim 100 minuten overstaptijd is niet slecht denk ik, maar dat levert wel een aantal spannende overstappen op.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Hainje »

Henk schreef:En dan toch steeds weer checken, als ik nou eens zo..., als ik daar nou eens..., stel dat...
Totaaaaaal geen last van. (A)

*kuch*
🍉
JothamvW
Berichten: 1219
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door JothamvW »

Ik ook niet, hoe kom je erbij...
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Hainje »

En dan denk je de meest perfecte planning ooit te hebben gemaakt, kom je net 10 minuten tekort.

Afbeelding
🍉
Henk
Berichten: 74
Lid geworden op: di 28 okt 2008, 21:42
Locatie: Malden

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Henk »

Hainje schreef:En dan denk je de meest perfecte planning ooit te hebben gemaakt, kom je net 10 minuten tekort.

Afbeelding
Dan stel je je startstation toch tot het volgende station uit, of eindig je een station eerder. In veel gevallen scheelt dat niet ontzettend veel.
(Maar je zult net zien in jouw geval wel :| )
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Kilometerkampioen 2019

Bericht door Jef400 »

T-shirt en treinkaartje zijn hier binnen. De gute laune nog niet.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten