Cucumbertime: favourite London Underground line
-
Cucumbertime: favourite London Underground line
Aan de overkant van het water bevindt zich het enige echte (ahem Glasgow) metronetwerk van de Britse eilanden, oftewel kies je favoriete Underground Line uit London!
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
- Meltrain
- Donateur
Re: Cucumbertime: favourite London Underground line
Ik twijfelde tussen de Bakerloo line, Metropolitan line en Piccadilly line.
Uiteindelijk ben ik voor de eerste gegaan wegens het materieel en de "kneuterigheid".
Uiteindelijk ben ik voor de eerste gegaan wegens het materieel en de "kneuterigheid".
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
Ik heb gekozen voor de district, hoewel die keuze wel moeilijk was. Ik hou van lijnen die een eind buiten het centrum komen en dan vooral de subsurfacelijnen die buiten het centrum echt uitzicht bieden op de omgeving. Ik zou ook zo voor de Central line kiezen vanwege de mooie route naar Epping.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
-
Jubilee!
Lijn met de nieuwste ruime stations (JLE) en de 1996-stock met dat geweldige geluid, met name in de tunnel van de JLE waar ie ook het hardst gaat.
Lijn met de nieuwste ruime stations (JLE) en de 1996-stock met dat geweldige geluid, met name in de tunnel van de JLE waar ie ook het hardst gaat.
-
En de winnaar is de Bakerloo Line
Op de tweede plaats is geëindigd de Elizabeth line, wat resulteert in permanente bans voor 4 forumleden, aangezien de Elizabeth line natuurlijk geen onderdeel is van de London Underground

Op de tweede plaats is geëindigd de Elizabeth line, wat resulteert in permanente bans voor 4 forumleden, aangezien de Elizabeth line natuurlijk geen onderdeel is van de London Underground

Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
-
En daarmee komen District, Jubilee en Metropolitan op een gedeeld plaats 2
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you