Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Met het enorme succes van de recente 'Jouw favoriete [vul hier iets vagelijk ov-gerelateerds in]'-polls, is het natuurlijk de vraag of dit een blijvertje moet worden, of dat de houdbaarheid van dit soort polls net zo goed is als die van een stuk rauw vlees op een hete dag in de volle zon.
Dus: stem maar! Bij een zege van 'ja' kun je op nog veel meer polls rekenen; bij 'nee' hebben de roodjassen weer wat te doen
Ik heb geen probleem met meer van dit soort polls alleen iedere keer een nieuw topic lijkt mij niet zo handig. Dus als er animo voor is kan er misschien eerst met het technisch beheer gekeken worden hoe we dit faciliteren.
trolly schreef: ↑do 25 jul 2024, 15:40
Wie wil er nou nòg vaker van die maffe polls hier?
Nou ja, liever elke vakantie een "Wat is je favoriete vervoersmiddel beginnend met een B?"-poll dan elke vakantie een "Ik heb een Intercitylijn verzonnen van Hoogeveen via Texel naar Berghem Piekenhoef"-topic.
trolly schreef: ↑do 25 jul 2024, 15:40
Wie wil er nou nòg vaker van die maffe polls hier?
Nou ja, liever elke vakantie een "Wat is je favoriete vervoersmiddel beginnend met een B?"-poll dan elke vakantie een "Ik heb een Intercitylijn verzonnen van Hoogeveen via Texel naar Berghem Piekenhoef"-topic.
Je denkt kennelijk dat je mag kiezen
Maar serieus: de vraag is niet wat je leuk vindt, maar of je nòg meer van die ongein wil.
Meer hoeft niet per se, minder trouwens ook niet. Ik vind het namelijk wel leuk om kort samengevat te zien hoe anderen over zaken denken, zonder daarvoor een hele discussie te hoeven lezen. Daar zijn dit soort peilingen wel een goed instrument voor.
Als het kan, dan lijkt me vooral handig dat het beter over het jaar verspreid wordt. Ik merkte toch wel dat al die peilingen tegelijk niet heel overzichtelijk was.
iamthedutchdude schreef: ↑do 25 jul 2024, 19:01
Als het kan, dan lijkt me vooral handig dat het beter over het jaar verspreid wordt. Ik merkte toch wel dat al die peilingen tegelijk niet heel overzichtelijk was.
Jammar jammar komkommertijd jeweetzelluf. Straks heeft iedereen het weer hartstikke druk en dingen en dan dus ook geen tijd meer voor komkommerpolls