OMSI

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: OMSI

Bericht door ArrivaBas »

Ik hoop dat je beseft dat je een repaint die bij de Citaro C2 past op de Citaro Facelift laat verschijnen?
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
delijn821
Berichten: 20
Lid geworden op: di 31 aug 2021, 11:40

Re: OMSI

Bericht door delijn821 »

Ja,
Ik had toen ik de repaint maakte enkel de facelift.
KevinH1
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 05 jun 2017, 21:01

Re: OMSI

Bericht door KevinH1 »

Zo, ik vond het weer eens hoog tijd om dit gedeelte van het forum weer eens nieuw leven in te blazen.
Ondertussen ben ik zelf bezig geweest met een projectje op de Citaro Facelift V2 van Morphi.
Wat is er veranderd?
- AST en SST deuren ingevoegd (aparte bussen)
- IVU Ticketbox ingebouwd
- Gorba matrix uit het CoD-pakket ingebouwd
- Her en der wat textures bijgewerkt (onder andere de Deur Open knop achterin)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Matt5154
Berichten: 797
Lid geworden op: ma 18 mar 2019, 12:58

Re: OMSI

Bericht door Matt5154 »

Vindt wel knap wat de creator heeft gedaan van de net gereleased DLC Mercerdes Benz Coach O560 (Intouro). Als de euro VI variant pakt op de automaat en je kijkt naar kleurstellingen staat er ineens van Oeveren erop (Connexxion Zeeland kleurstelling). :)
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: OMSI

Bericht door ArrivaBas »

Is zo'n matrix eigenlijk makkelijk om te wisselen? Ik overweeg namelijk al een tijdje om de DGM-matrixset in te bouwen in de Mercedes-Benz hLA en Facelift Ü.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5239
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: OMSI

Bericht door Lijn 45 »

Afbeelding
Er is weer een nieuw Nederlands busmodel uitgebracht. Volgens de maker is hij nog in ontwikkeling, en dat is nog te merken aan bijvoorbeeld het geluid (geen) en de cockpit (niet mooi), maar verder ziet hij er best goed uit. De witte stoelen komen door mijn repaint.

Ik wist overigens niet dat er een first person free roam in het spel zat.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: OMSI

Bericht door ArrivaBas »

Ik ben allang blij dat we niet te maken hebben met de zoveelste variant van de Mercedes-Benz Citaro (hoewel het gratis C2-pakket wel echt een aantal mooie varianten toevoegt). Geen geluid klinkt wel als een groot gemis, maar als de ontwikkelaar zijn beloftes nakomt, zit er veel potentie in de verdere ontwikkeling van deze Ebusco. Ik heb voor beide nieuwe modellen wel wat plannen voor 2023, zowel fictief als realistisch.

Sowieso is 2022 een goed jaar qua mods en DLC's voor OMSI. Naast de release van de Iveco Crossway LE, het C2-pakket en de Intouro wacht ik nog met smart op de aangekondigde map Thüringer Wald.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: OMSI

Bericht door ArrivaBas »

Afbeelding
Mijn atelier heeft in de afgelopen twee jaar niet stilgelegen, en de nodige fictieve producten opgeleverd die mijn eigen bedrijf Landsbusdiensten naar OMSI brengen. Vanavond heb ik dat samengevat in een line-up op de stalling.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5239
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: OMSI

Bericht door Lijn 45 »

OMSI 2 bestaat vandaag 10 jaar! *bus* *bus*

Daarom heb ik weer eens een rondje op Spandau gereden.
Afbeelding

Ik was vergeten dat de O305 in de basegame zat als AI.
Matt5154
Berichten: 797
Lid geworden op: ma 18 mar 2019, 12:58

Re: OMSI

Bericht door Matt5154 »

Vanaf 13 december kan je de DLC van Heuliez GX x37 (elektrisch) bussen kopen. Wat ik grappig vindt is dat ook de U-OV (4300 en 4800 serie) bussen erin zittten. :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten