De voornaamste reden dat we naar deze regio gegaan zijn was voor de Van Hool A600. Deze staan op de nominatie om afgevoerd te worden en de vervangende bussen (de Iveco's dus) stromen nu langzaamaan in op de dienst. We zien hier een Van Hool A600 in Halle:
De Mercedes O405 begint ook zeldzaam te worden in België maar in Halle kwamen we er zowaar 1 tegen:
Verder kwamen ook de gebruikelijke Van Hool NewAG300 en de Citaro's voorbij:
En in Halle kwam er ook een Iveco voorbij:
Vervolgens gingen we naar Leerbeek en ook daar kwamen we een Iveco tegen:
Maar ook weer een Van Hool A600:
Maar een Jonckheere Transit 2000 mag natuurlijk absoluut niet ontbreken:
Vervolgens kwamen we bij het Noordstation van Brussel terecht. Ik plaats hier een selectie van wat er zoal voorbijkwam:
Daarna gingen we naar Ottignies waar ook het een en ander voorbij kwam:
Na Ottignies gingen we naar Wavre:
In Wavre kan je ook De Lijn tegenkomen, In dit geval met een Jonckheere Communo:
Daarna gingen we naar Hamme-Mille. Maar daar stond 1 bus en er zou voorlopig ook geen bus meer komen, dus bleef het bij deze ene foto:
Onze laatste bestemming van deze dag was Leuven, Hier komen zoveel bussen dat ik ze uiteraard niet allemaal ga plaatsen maar wederom alleen een selectie:
Ook de TEC kwam voorbij in Leuven met deze gelede Citaro:
We brachten de nacht door in Aarschot waar we de volgende dag ook starten bij het station aldaar:
Vervolgens gingen we weer naar Brussel maar niet het Centrum, we kwamen terecht bij metrostation Herman Debroux:
Omdat ik die avond nog moest werken reden we in een keer door naar Antwerpen alwaar we terechtkwamen op de Franklin Rooseveltplaats:
We liepen ook nog even naar de Italiëlei:
Hierna zou ik met lijn 19 naar Breda gaan maar deze kwam niet opdagen (had hierover een mail gestuurd naar Veolia en
ik kreeg als antwoord dat hij 35 minuten vertraging had opgelopen vanwege een ongeval) dus ben ik in Zundert afgezet alwaar ik de bus naar Breda nam om daar weer de bus naar Terheijden te nemen.