Op 21 Oktober ben ik naar het zuiden des landen geweest.

De Reis begon in Vlaardingen, vanaf Station Vlaardingen Oost Waar ik deze Citaro op de plaat heb gezet.

Na de busfoto was het tijd voor een treinfoto en de reden daarvan is dat dit binnenkort een historisch plaatje wordt want in 2017 begint de ombouw al naar een metro op deze lijn.
Na de trein richting Hoek van Holland op de foto te hebben gezet ging ik naar Rotterdam Centraal. Ik had niet de juiste trein om aan te sluiten op de trein naar Eindhoven maar had ook geen zin om lang op Rotterdam centraal te blijven dus ging ik met de Intercity Direct naar Breda.

In Breda zag ik deze Losse loc trein naar Amsterdam staan op spoor 7. Na een plaatje ging ik snel weer door naar 's-Hertogenbosch want had hier ook geen zin om lang te blijven.

Op het busstation zag een opmerkelijke bus op lijn 300 naar Tilburg staan. Na een klikje ging het door naar Maastricht.
In Maastricht merkte ik wel op wat een bouwput het is geworden daar dus liep richting het centrum waar ik onderweg ook nog wat bussen op de foto kon zetten.

Ik had meteen het geluk deze Volvo op de foto te kunnen zetten onderweg naar het centrum.

een stukje verder kon deze gelede van DeLijn pachter Mebis op de foto.

Aan de voet van de Wilhelminabrug kon ik deze plaat maken van een Volvo op de stadsdienst.

Het voordeel van een stukje verder lopen dan het station is dat je buslijnen op de foto kan zetten die helemaal niet op het station komen zo ook Lijn 100 die van het centrum Maastricht naar de P+R gaat in Maastricht Noord.

Op de terugweg naar het station Kon ik deze foto maken van een Vovo die van de Wilhelminabrug afkomt.

Door een vrachtwagen die aan het uitladen was is de foto niet zo mooi geworden als ik wil maar desalniettemin vind ik het wel een mooi plaatje.
Op het station van Maastricht nam ik de trein naar Valkenburg waar het kwa bussen een beetje uitgestorven was.

Als er geen bussen zijn dan zet ik maar een treintje op de foto richting Maastricht randwyck.

Gelukkig was daar een bus. *bus*

De bedoeling was om richting Margaten,Gulpen of Vaals te gaan maar daar zou voor het leuke teveel tijd in gaan zitten omdat de eerste bus daarheen niet op tijd kwam opdagen. Dus na een plaatje van de volgende Stoptrein naar Maastricht ging ik met de snel;trein naar Heerlen.

In het verleden zijn er vanuit de verloren concessie West Brabant bussen naar Limburg verhuist en gespoten naar de Veolia kleuren op het dak na wat op deze foto te zien is in Heerlen.

Omdat ik de locatie best wel mooi vind nog een fotootje van een gelede wagen.

Daarna ging nog een kijkje nemen bij halte parkstad stadion waar ik deze foto heb gemaakt.
Toen ging het naar Heerlen station waar ik met een chauffeur meeging die ik heb leren kennen.

En na een afscheidsfoto ging de chauffeur zijn laaste 2 ritjes van dienst rijden en ging ik weer huiswaarts wat alles behalve vlekkeloos ging doordat ik op eindhoven mijn aansluiting miste doordat mijn trein uit sittard vertraagd eindhoven binnen kwam en in Utrecht dit gebeurde.
hopelijk ben ik jullie niet te veel van last geweest. en zowel jammer dan. (A)