Zo'n verplichte vrije dag op een dag met de doordeweekse dienstregeling in een gebied waar veel materieel toch vooral doordeweeks te zien is kwam mooi van pas vandaag. Leverde toch weer mooi wat plaatjes op die ik nog miste.
Maargoed, we beginnen met iets wat ik nog bijna niet op de foto
kon hebben, zo kort rijden ze nog maar. De gloedjenieuwe Citea 1170 mocht vandaag op pad op lijn 70...
Syntus 1170 - Soest, Clemensstraat
Ook lijn 272 kon nog mooi even vastgelegd worden met het tijdelijke materieel. Het plaatje in Baarn van de tussen-de-middagrit naar Bunschoten ging de mist in, maar die in Soest ging beter...
Besseling 503 - Soest, Veenbesstraat
Op lijn 74 reed een Citaro LE vandaag...
Syntus 1145 - Soest, Burgemeester Grothestraat
Een ideale lijn, als je een specifieke bus op de foto wilt althans, is de 381. Bij het NMM was ik net te laat voor de 5313 die nu aan de oostkant van de provincie beland is, maar dwars over de vliegbasis en zelfs nog met een tussenstopje bij de McDonalds Huis ter Heide voor wat verkoelends, was ik alsnog eerder dan de bus in Austerlitz
Syntus 5313 - Austerlitz, Oude Postweg
Daarna was er even een dillemma: ging ik snel naar Doorn voor een CNG-wagen op 82 of bleef ik wachten op 'n Ceatano die in aantocht was. Nou heb ik van die laatste ook maar weinig plaatjes dus het werd dat laatste...
Syntus 1154 - Driebergen, Arnhemsebovenweg
Nou had ik toch weer een gelukje want doordat ik wat later in Doorn was, was ik er mooi op tijd voor de 9102 op lijn 56...
Syntus 9102 - Doorn, Dorpsstraat
En tja, als ik dit nou eerder geweten had had ik eerder wellicht een andere keuze gemaakt
Syntus 1154 - Maarn, Poortse Bos
Maarja, eenmaal terug in Amersfoort kon alsnog een van de gaswagens die ik in Doorn miste op de gevoelige chip...
Syntus 9103 - Amersfoort, Van Assenraadstraat.jpg
En als toetje kwam er nog een Ceatano langs...
Syntus 1157 - Amersfoort, Stadsring