Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Hee jullie gaan niet mijn _O_ mooie topic met _O_ mooie foto's van een _O_ geweldige rit met _O_ mooie locs en een _O_ leuke sinterklaas
lopen verneuken met NSB-achtige matennaaierij over zogenaamde onbevoegden, is dat duidelijk ? Die heeft die machinist zelf toegelaten. Op dit soort insectenstreken zit niemand te wachten. Begin anders maar lekker je eigen verraderstopic of zo.
Voor de duidelijkheid, ik bedoelde het ook cynisch - had al gezien dat hij een foto naar Hispeed getwitterd had. Ik snap niet waarom htm_tram bij zo'n aanpak gebaat zou zijn. Uiteindelijk vindt bijna iedereen het leuk om, als je de kans krijgt, eens in de cabine te mogen, zeker bij een museumloc.