Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Gisteren even naar de alom bekende overweg te Dordrecht Zuid gelopen. Aldaar enkele foto's en filmpjes gemaakt.
De mooisten: NS SLT Sprinter te Dordt Zuid by Bas Folles, on Flickr
Laatst gewijzigd door Daniel op zo 27 mar 2016, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Laatste bericht hoef je niet te quoten, en als je het al doet, doe het dan niet met alle foto's er nog in
Ja, foto's van deze locatie staan trouwens ook regelmatig van verschillende fotografen in het rail magazine, kijk alleen wel uit voor het sein. Ik stond meerdere keren nogal letterlijk voor paal met mijn foto's....
Vandaag bij Willemsdorp wezen spotten. Filmpjes komen in een compilatie op mijn YouTube. Maar ik wil deze foto laten zien: ICMm bij Willemsdorp by Bas Folles, on Flickr Onder een dreigende lucht passeren de ICMm's 4216 en 4080 de bocht bij Willemsdorp
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
*Dweilt eigen fototopique*
Zoals een week geleden al gemeld in MIEK, heb een digitale camera en statief gekregen voor mijn verjaardag, maar door omstandigheden nog niet gebruikt. Echter heb ik nog wel een paar foto's van mijn telefoon die ik de moeite waard vind om jullie te laten zien:
14 mei: R-NET 436 Zuidplein by Bas Folles, on Flickr R-NET 436 naar Stellendam wacht zijn vertrektijd af op Zuidplein
*dweilt topic*
Het is sinds mijn vakantie erg stil geweest in mijn algemene archief. Ik heb niet stilgezeten, want hier volgen wat foto's van de afgelopen weken:
Een paar fotootjes van de afgelopen 2 weken: Volvo 7700 Hybrid Lijn 7 by Bas Folles, on Flickr Arriva 5414 klaar voor vertrek van de halte Slangenburg.
MB Citaro Lijn 44 by Bas Folles, on Flickr RET 286 laadt passagiers in alvorens al lijn 44 te vertrekken naar Rotterdam CS
Ik heb ook nog filmpjes gemaakt. Die verschijnen dinsdag op mijn YouTube-kanaal.
Edit: Google-links vervangen door Flickr-links en aankondiging YouTube veranderd.
Laatst gewijzigd door ArrivaBas op zo 02 okt 2016, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022