Goed dan, een 20 minuten later stond ik op het station in Hengelo te kijken naar deze dreigende luchten uit de richting Borne/Delden.

Ik nam plaats in de Lint van Syntus Twente die met een minuutje vertraging om 8:43 binnen kwam rijden, en was nog net op tijd om een foto te maken van de tegentrein.

In datzelfde Delden staan ook deze bedieningshandels die vroeger nog gebruikt werden en er nu nog voor de show staan.

Het doel van deze omweg was de omleiding van lijn 66 tussen Delden en Almelo vast te leggen, hier het einde van de normale route te Bornerbroek R.K. Kerk. (Matige photo)

Bij die rotonde van het vorige plaatje gingen we rechtsaf, richting Borne, hier gaan we alweer linksaf een smal weggetje in.

Ja, het is er erg smal

In Almelo staat het stoplicht vandaag op groen :')

Mwah, vergeet maar wat ik zei bij het vorige plaatje, hier heb je d'r drie die rood vertonen :N

Daarna moest ik in Almelo overstappen op lijn 51 richting Vriezenveen. Die reed met een Amba met deze stoeltjes erin, nog nooit eerder gezien in de concessie Twente. En ik vond ze beter zitten dan de zooi die normaal in een Citea of Amba geschroefd zit.

Goed, daarna zat er een paar uur flink werken op, en ging het weer huiswaarts, hier een treintje op het station van Almelo, waar ik beter niet in kon gaan zitten, deze slaat mijn woonoord over.

Het jaren '90 interieur van het buffeltje wat richting Enschede ging. Het was er wel een zooitje, volle afvalbakken en de grond was her en der bezaaid met fragmenten die leken op stukken gratis krant op tabloid formaat.

Als ik in Borne op het station geen bekende trof, was deze foto niet gemaakt, maar nu dus wel, hier verdwijnt een plan V met de bekende erin richting Hengelo en verder.
Hartelijk dank voor het lezen van deze fotospecial van mijn forensenritme *bus* :pos: