Foto's SLToilet

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Foto's SLToilet

Bericht door SLToilet »

De komende tijd wil ik hier nog een aantal foto's van mijn reizen per openbaar vervoer posten. Hiervoor leek een apart onderwerp het handigst. Voordat ik de wat grotere dingen ga pakken, plaats ik hier alvast een paar foto's van een kortere reis op een vrijdagochtend in Tilburg:

De reden dat ik deze laat zien is omdat het A: nog niet te zien was op dit forum en B: het gaat over een belangrijke mijlpaal van een transformatie van een station met 'significant' belang.
Nog een laatste blik op de oude tunnel onder het station van Tilburg, voltooid verleden tijd voor het publiek:
Afbeelding

De nieuwe ingang *O*
Afbeelding

De vormgeving van het station vind ik wel strak en het is nog functioneel* ook. Momenteel mijn favoriete station van Brabant.

En wat lekkers kon natuurlijk niet uitblijven voor dit sinterklaascadeautje voor de reiziger!
Afbeelding

* met functioneel bedoel ik dat het station de stroom reizigers met gemak aankan maar ook niet extreem is overgedimensioneerd. Een station als Eindhoven heeft tot juli een veel te krappe tunnel. Het station van Breda is behoorlijk te groot voor het aantal reizigers, met name ook door de misplaatste ligging van de winkels en horeca. Geen van beide uitersten lijken van toepassing bij Tilburg.
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten