Treintjes van Bart.

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Bartrock
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 28 apr 2019, 07:27

Treintjes van Bart.

Bericht door Bartrock »

Dan ook maar een afdeling spoor,toch altijd mijn corebusiness geweest.Gewoon een assorti losse platen van hier en daar,helaas van erg veel de nummers en data niet meer te achterhalen,maar hopelijk toch leuk om te zien.Hier drie stellen ICMm,met voorop de 4011,het eerste seriestel,en ooit in KLM jas gestoken,erg toepasselijk bij de noordelijke toegang van de Schipholtunnel,27-4-2019.
AfbeeldingBadhoevedorp. by Bart, on Flickr

Op 9 april trof ik te Doetinchem deze GTW,afkomstig uit Winterswijk,vlak voor het station.
AfbeeldingDtc. by Bart, on Flickr

Eveneens op 9 april trof ik te Amsterdam Zuid de trein die even tevoren een enorme chaos veroorzaakte door vanaf Weesp de bovenleiding naar beneden te halen.De trein zelf,met achterop de 4031,liep daarbij zelf ook de nodige schade op,zoals hier te zien is.De stoomafnemer is copleet van het dak getrokken en hangt duidelijk zichtbaar langs de zijwand.
AfbeeldingMinus one Faiveley... by Bart, on Flickr
This Spiteful Snake
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten