Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door Mikos »

Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Het is zover; de vier voorrondes zijn voorbij, er zijn vier foto’s door jullie genomineerd voor de eretitel Foto van het Jaar 2020. En nu is het tijd om uit die vier foto’s de absolute winnaar te kiezen. De vier foto’s staan hieronder, evenals een link naar de stempagina. Stem op jouw favoriet en help de eigenaar van de foto aan de eretitel! Stemmen kan tot en met aanstaande zondag 06 december 2020, 20.00 uur.

Stemmen kan hier: https://nl.surveymonkey.com/r/VCCR9QY

De winnende foto’s van de voorrondes waaruit u kunt kiezen:

1. Winter
Afbeelding
Op weg naar de schemering
Datum: 07 februari 2020
Locatie: Station Den Dolder
Toelichting: SNG heeft het werk van de DD-AR overgenomen en is op weg naar de schemering tijdens een stop in Den Dolder.
Bewerking: Verzadiging en contrast bijgesteld.

2. Lente
Afbeelding
Gouden uurtje langs de Maas
Datum: 28 maart 2020
Locatie: Boompjes, Rotterdam
Bewerkt: Nee
Omschrijving: Door werkzaamheden reed buslijn 32 van de RET tijdens het laatste weekend van maart een omleiding over o.a. de Boompjes en rijdt dan langs de Nieuwe Maas. Daardoor was hier tijdens het gouden uurtje na zonsopkomst op deze erg rustige zaterdagochtend, deze elektrische Citea als lijn 32 naar Station Zuid te zien.

3. Zomer
Afbeelding
Laatste trein
Datum: 17 augustus 2020
Plaats: Lancerf
Bewerking: De foto is onbewerkt.
Omschrijving: De zijlijnen in Frankrijk stellen niet zo veel voor. 1 stelletje dat de dienst verzorgt zo ook op de lijn Guingamp - Paimpol. Door de weeks is dan in een iets-meer-dan-een-2-uurs-dienst. Rond kwart voor 9 's-avonds passeert de laatste trein van de dag Lancerf. Het water rechts is de monding van de rivier Trieux. Een strandje is er helaas naast het station niet aanwezig.

4. Herfst
Afbeelding
Morgenstond op de Erasmusbrug
Datum: 15 november 2020
Locatie: Erasmusbrug, Rotterdam
Bewerkt: Nee
Toelichting: Net na de zonsopkomst komt deze goud kleurende Citadis over de nog erg rustige Erasmusbrug als lijn 25 naar Schiebroek.

Stemmen kan hier: https://nl.surveymonkey.com/r/VCCR9QY Stemmen kan tot en met aanstaande zondag 06 december 2020, 20.00 uur.
Ik wens u veel wijsheid toe bij het stemmen!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door Mikos »

U kunt nog tot morgenavond 20.00 uur uw stem uitbrengen, vooral niet vergeten te doen. Iedere stem kan het verschil maken momenteel..! :pos:
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door Mikos »

Er zijn nog 6 uren om te stemmen op de Foto van het Jaar 2020! Nog niet gestemd? Dit is je laatste kans, laat die niet voorbij gaan!
Stemmen kan tot vanavond 20.00 uur en wel hier: https://nl.surveymonkey.com/r/VCCR9QY
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door Mikos »

Er is gesproken..!

Foto van het Jaar 2020 [Finale] - De Uitslag
Maar liefst 51 stemmen werden er verdeeld over de vier finalisten van de Foto van het Jaar 2020-wedstrijd! Vanaf de eerste stemmen was u al sterk verdeeld, kijkt u mee naar de uiteindelijke uitslag?

De einduitslag is als volgt:
Afbeelding

En in procenten:
Afbeelding

Als laatste is geëindigd, met 8 stemmen, Op weg naar de schemering, van Mikos, van de winterronde.
Als derde is geëindigd, met 12 stemmen, Morgenstond op de Erasmusbrug, van mb90, van de herfstronde.
Als tweede is geëindigd, met 13 stemmen, Gouden uurtje langs de Maas, van mb90, van de lenteronde.

De winnaar van de eretitel Foto van het Jaar 2020 is met liefst 18 van de 51 stemmen en daarmee 35% van het aantal stemmen, de foto van de zomerronde:
Laatste trein van ZO6176, gefeliciteerd! Jij mag de eretitel Foto van het Jaar 2020 dragen!

Er was op voorhand een klein prijzenpakketje voorbereid, maar met het oog op de omstandigheden die daarna ontstonden met de uitbraak van Corona zou de inhoud nu niet erg gepast zijn, dus daar ga ik na de jaarwisseling over nadenken hoe dat op te pakken. Dat houd de winnaar nog tegoed, de poedelprijs wordt wel uitgedeeld aan degene die als laatste is geëindigd in de finale; het 1e klas Trein Vrij-jaarabonnement gaat naar Mikos, gefeliciteerd! :mrgreen:

Iedereen bedankt voor het insturen van foto's en voor het stemmen op de inzendingen. Wellicht volgend jaar een nieuwe ronde met nieuwe kansen! Hieronder is uiteraard alle ruimte om uw stem nader toe te lichten.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door Ardan »

Felicitaties aan de winnaar! *O*
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door Meltrain »

Gefeliciteerd ZO6176. :trein: Absoluut een schitterende foto.
Omdat ik in dit geval zelf niet kon kiezen tussen Zomer en Herfst, liet ik de keuze aan mijn zusje over en werd het Herfst.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
PHS

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door PHS »

Mooie foto's! Gefeliciteerd ZO6176 :pos:

Hopelijk leent het volgende jaar zich beter tot het maken van foto's :)
umbusko
Donateur
Berichten: 5313
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door umbusko »

Proficiat ZO6176! Ik had zelf op de lentefoto gestemd, maar die van jou is ook mooi. We zijn nu wel hartstikke benieuwd naar de prijs. Misschien kun je nog wat inspiratie opdoen uit het OVNL-kerstpakket, Mikos. :mrgreen:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10555
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door trolly »

:Y

Zo'n fijne fles Glühwein van wel €1,98 wellicht?

Edit: Albert Heijn heeft ze ook van € 1,69 :pos:
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door Suus »

Proficiat ZO6176! 50% kans dat het OV in de mooiste Rotstad die er is deze competitie kon winnen, maar het mocht niet zo zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Foto van het Jaar 2020 [Finale]

Bericht door ZO6176 »

Allen bedankt. Ik had zelf op de herfst gestemd. Wel grappig dat ik toen laatste werd.
Maar iedereen veel fotoplezier toegewenst. hopelijk kunnen we weer spoedig vrij rondtoeren maar ik heb er een hard hoofd in. De overige 3 foto's laten in ieder geval zien dat je ook in eigen land mooie plaatjes kunt maken.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten