Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Mikos »

Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Het is zover! De voorrondes van de Foto van het Jaar 2021-verkiezing zijn voorbij, de vier winnaars zijn bekend. En nu begint de moeilijkste ronde, want het kaf is reeds van het koren gescheiden; nu moet tussen de vier winnaars van de voorrondes gekozen worden om de enige, echte Foto van het Jaar 2021 te kunnen bepalen. En die zware, maar dankbare taak ligt in jouw handen! Hoe je die taak vervult?

Hieronder staan de vier winnaars van de voorrondes, daaronder staat de link naar de stemlijst. Bekijk de foto’s goed en beslis welke jij de mooiste van deze vier foto’s vindt, want dat is de enige kwalificatie waar je naar hoeft te kijken. Geef jouw stem op de stemlijst aan die ene foto die er naar jouw mening bovenuit springt en stuur je stem in. Dat is alles.

Om iedereen ruimschoots de tijd te geven alle voors en tegens af te wegen en een uitgebalanceerde stem te kunnen geven, is de stemperiode geopend tot en met aanstaande donderdag, 06 januari 2022, 12.00 uur. Daarna zal ik de balans voor jullie opmaken en bekend maken welke van deze vier foto’s de eretitel “Foto van het Jaar 2021” mag dragen.

Wilt u na het uitbrengen van uw stem uw mening nog even voor u houden tot de stemperiode voorbij is? Dat geeft iedereen die wil stemmen de mogelijkheid om zelf een afgewogen beslissing te nemen, zonder door andermans mening beïnvloed te zijn. Na de bekendmaking van de winnaar is er uiteraard alle ruimte om uw stem te motiveren.

Ik wens u veel wijsheid toe bij het stemmen!

De kandidaten voor de titel “Foto van het Jaar 2021”:

Winter:
Afbeelding
IJzige R-Net oversteek
Datum: 13 februari 2021
Locatie: Kanaaldijk Noord, Arkel
Omschrijving: Na een week van ijzige kou is het Merwedekanaal dichtgevroren en dat is hier met een nog niet geheel omgebouwde R-Net GTW op de brug bij Arkel goed te zien.

Lente:
Afbeelding
Als de lente komt dan stuur ik jou...
Datum: 13 april 2021
Locatie: Amsterdam
Bewerkt: Nee
Omschrijving: Na een winter waar geen einde aan leek te komen, kregen we in april dan eindelijk een heerlijke lentedag. De tulpen en de tram geven kleur aan de stad en laten bij iedereen de lentekriebels losbarsten.

Zomer:
Afbeelding
Een zomeravond in de polder
Datum: 09 juli 2021
Locatie: Botweg, Klaaswaal
Omschrijving: Op deze zomeravond was het heerlijk weer om even lekker door de polders van Hoeksche Waard te fietsen. Zo kwam ik even buiten Klaaswaal deze Citea 5852 van Connexxion tegen als lijn 164 naar Heinenoord.

Herfst:
Afbeelding
Stilletjes langs de Grote Kerk
Datum: 24 oktober 2021
Locatie: Apeldoorn
Bewerkt: Nee
Omschrijving: Lijn 13 van de stadsdienst van Apeldoorn passeert de Grote Kerk terwijl hij vanaf de Koninginnelaan de Kerklaan opdraait onderweg naar het station.

Het uitbrengen van een stem kan tot en met aanstaande donderdag 06 januari 2022, 12.00 uur, via deze link: https://www.surveylegend.com/s/3uxa

Ik wens u veel wijsheid toe bij het stemmen!
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door ZO6176 »

Ben benieuwd wie mij opvolgt als winnaar.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Mikos »

U heeft nog een kleine 24 uur om uw stem uit te brengen op de Foto van het Jaar 2021; donderdag om 12.00 uur sluit de stemronde! :pos:
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Kalil Nieuw »

Ik vond het, ondanks het maar 4 foto's zijn, een lastige keuze. Ze zijn allemaal leuk om te zien. Maar toch is er maar één de winnaar. Ik heb dan ook op de beste foto gestemd.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Mikos »

Foto van het Jaar 2021 [Finale] - De Uitslag

Het is gedaan! De vier voorrondes én de finaleronde zijn voorbij. De afgelopen weken zijn er volop foto's ingestuurd en zijn er nog veel meer stemmen uitgebracht en nu is het moment daar: De Foto van het Jaar 2021 zal worden onthuld. Veel wol, weinig geblaat, hieronder staat de uitslag!

Het was ontzettend spannend, want er waren twee foto's die heel dicht bij elkaar lagen in de stemming. En met een miniem verschil van één stem is er toch een uiteindelijke winnaar gekozen:
Afbeelding

Daarmee is "Als de lente komt dan stuur ik jou..." van Ardan de winnaar van de eretitel Foto van het Jaar 2021, gefeliciteerd!

Afbeelding
De Foto van het Jaar 2021.

Deze foto komt in het illustere rijtje van Foto's van het Jaar dat we kiezen sinds 2017. Maar daarover binnenkort meer... (A)

Iedereen bedankt voor het insturen van foto's en natuurlijk voor het uitbrengen van jullie stem; zonder deelnemers geen wedstrijd! Zorgt u dat u ook in het nieuwe jaar uw (telefoon)camera bij de hand houdt voor mooie kiekjes?

Hieronder is alle plaats om eventueel uw stem te beargumenteren of het nog eens te hebben over de inzendingen. :pos:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Meltrain »

Gefeliciteerd Ardan. :D
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Kalil Nieuw
Berichten: 1471
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Kalil Nieuw »

Gefeliciteerd Ardan :trein:
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door umbusko »

Proficiat Ardan! Ik had zelf op de zomerfoto gestemd, maar wel met de lentefoto dichtbij op plek 2. Dat waren de enige twee die uit de voorrondes kwamen waar ik ook bij de voorverkiezing al op had gestemd.

En dank Mikos voor het organiseren! Dit keer heb ik zelf niets ingestuurd, maar misschien volgend jaar weer.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door AppleMoose »

Gefeliciteerd, Ardan :pos: Ik heb er zelf ook op gestemd. De nummer twee is ook een fraaie foto, maar was het toch net niet voor mij.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Milco »

Ardan gefeliciteerd! *O*
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door waldo79 »

Gefeliciteerd Ardan.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door ODRAIL »

Ardan Gefeliciteerd :pos: ;) .
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Ardan »

Wauw, dank jullie wel voor de stemmen! Ik had nog nooit meegedaan en deed het meer voor de grap, had dit niet verwacht. Blij *O*
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door Hainje »

Gefeliciteerd Ardan, ga je zo ook tüteren brüür? *O*
🍉
PHS

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door PHS »

Gefeliciteerd Ardan :pos:

Ik vind het wel komisch dat een foto heeft gewonnen die verdacht veel op mijn inzending leek :mrgreen:
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door ZO6176 »

Ardan schreef: do 06 jan 2022, 22:24 Wauw, dank jullie wel voor de stemmen! Ik had nog nooit meegedaan en deed het meer voor de grap, had dit niet verwacht. Blij *O*
Meer grappen maken
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door umbusko »

_O-
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door mb90 »

Gefeliciteerd Ardan! :pos:

Ik zie dat ik vergeleken met vorig jaar op hetzelfde niveau van het podium ben gebleven, namelijk plek 2 en 3. :p
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Foto van het Jaar 2021 [Finale]

Bericht door ZO6176 »

Gefeliciteerd.

Als ik op het bericht van mijn voorganger moet aanvullen. Dan ben ik flink achteruit gegaan. Maar ik vind meedoen belangrijker dan winnen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten