Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door Milco »

Van 4 tot en met 10 september 2022 deden mijn vader en ik weer mee met de Rammelbakken Reis: een georganiseerde reis door Europa met meer dan honderd teams en auto's, die niet jonger mogen zijn dan 2002 met een aanschafwaarde van niet meer dan 750 euro. Deze editie was voor ons alweer de vierde editie: in 2018 reden we naar Praag, in 2019 naar Budapest, in 2020 naar de Côte d'Azur en vorige week deden we mee met de editie “Bella Italia”. Net als bij de voorgaande edities deden mijn vader en ik mee met onze Citroën Visa 11 RE uit 1985 die deze reportage nog wel een aantal keer voorbij zal komen. We deden wederom mee met onze teamnaam “Boon & Co” en hadden ditmaal teamnummer 147 gekozen, refererend naar de maximum haalbare score bij snooker. Tijdens de gehele reis was het overnachten op campings inbegrepen net als het ontbijt van de meerijdende foodtrucks. Tegen betaling kon je optioneel een diner kiezen, maar wij hebben vrijwel alle dagen zelf iets te eten gehaald. Voor elke reisdag stond een route gepland die je de avond ervoor bij de organisatie kon ophalen. Uiteraard was het volgen van de route niet verplicht en mocht je zelf ook een andere route kiezen naar de volgende camping.

Zondag 4 september 2022
Op deze dag begon de Rammelbakken Reis. In tegenstelling tot voorheen waar in de ochtend gezamenlijk vanuit Breda werd vertrokken, startte de reis ditmaal officieel pas met de overnachting op de eerste camping van zondag op maandag. Deze camping bevond zich bij het Oostenrijkse dorp Nassereith. Zodoende ging op de zondag al om 5:30 uur de wekker thuis om, nadat wij de dagen ervoor alles al hadden ingeladen, te vertrekken vanuit Almere. De reis was begonnen:
AfbeeldingBella Italia (1) by Milco Oudeboon, on Flickr

Zoals gezegd reden wij op de zondag nog vrijwel direct en dus over de snelweg naar Nassereith, om daarvandaan op de maandag echt aan de reis en de mooie routes te beginnen. Vanwege de vele werkzaamheden op Autobahn 3 in Duitsland, gingen wij dit keer bij Venlo de grens over. Nederland, tot over een week:
AfbeeldingBella Italia (2) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal de Autobahn 7 volgend reden we vanzelf Oostenrijk binnen, om het laatste stuk naar Nassereith over de provinciale wegen te rijden. Eenmaal onderweg kon ik dan ook al een typisch Oostenrijkse Postbus op de foto zetten:
AfbeeldingBella Italia (15) by Milco Oudeboon, on Flickr

En na een lange dag rijden over de snelweg, wat toch wel saai is, kwamen we uiteindelijk aan het begin van de avond aan op de eerste camping van deze week. Tijd om ons aan te melden bij de organisatie en ons klaar te maken voor mooie routes:
AfbeeldingBella Italia (18) by Milco Oudeboon, on Flickr

Maandag 5 september 2022
Op deze eerste echte reis, reden we vanuit Nassereith in Oostenrijk naar de volgende camping nabij Pieve Tesino in Italië. Met een aantal teams tegelijk vertrekkend vanaf de camping in Nassereith ziet dat er dus zo uit:
AfbeeldingBella Italia (24) by Milco Oudeboon, on Flickr

In het plaatsje Brennwald kon ik vanuit de auto een foto maken van een Citaro die onderweg was als buslijn 4204 naar Imst:
AfbeeldingBella Italia (27) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal onderweg, uiteraard geheel binnendoor en dus zonder snelweg, werden de routes telkens een stukje mooier:
AfbeeldingBella Italia (28) by Milco Oudeboon, on Flickr

Net voor het dorp Puschlin maakten wij nog een stop bij het “Aussichtplatform Gacher Blick”, om te kunnen genieten van dit geweldige uitzicht:
AfbeeldingBella Italia (39) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (41) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook even verderop hadden we vanuit de auto een mooi uitzicht over het Kaunertal:
AfbeeldingBella Italia (47) by Milco Oudeboon, on Flickr

In het verderop gelegen plaatsje Prutz trof ik dan weer een bus aan, ditmaal betrof het een Setra op buslijn 230:
AfbeeldingBella Italia (58) by Milco Oudeboon, on Flickr

Volgens mij in Ried in Oberintall, maar daar ben ik niet zeker van, trof ik dan weer een Iveco aan op buslijn 210:
AfbeeldingBella Italia (61) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal een stuk verder werd het landschap steeds weer een stukje mooier:
AfbeeldingBella Italia (68) by Milco Oudeboon, on Flickr

AfbeeldingBella Italia (70) by Milco Oudeboon, on Flickr

Niet veel later reden we in het voormalige dorp Graun in Italië, waar men in dit gedeelte trouwens nog Duits spreekt.

Op deze foto zie je een bijzonder fenomeen: een kerktoren die boven het Reschenmeer uitsteekt! Op deze locatie lag vroeger het Italiaanse dorp Graun. Doordat hier tussen 1948 en 1950 een stuwdam werd aangelegd, kwam het oorspronkelijke dorp onder water te staan waarna alle gebouwen grotendeels werden gesloopt. De kerktoren van het dorp bleef echter behouden en deze steekt tegenwoordig boven het wateroppervlak van het meer uit. Op de maandag kon ik deze kerktoren in het water op de foto zetten, wat er vrij apart uitziet:
AfbeeldingBella Italia (75) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook in Italië volgden we een zeer mooie en kronkelende route:
AfbeeldingBella Italia (78) by Milco Oudeboon, on Flickr

Hierna begon voor ons het échte werk: we gingen over de Stelviopas en dat was hard werken voor ons én voor de Visa: naar boven met moeite in de tweede versnelling en regelmatig zelfs in de eerste versnelling:
AfbeeldingBella Italia (86) by Milco Oudeboon, on Flickr

Over de Stelviopas rijden zelfs bussen:
AfbeeldingBella Italia (88) by Milco Oudeboon, on Flickr

AfbeeldingBella Italia (91) by Milco Oudeboon, on FlickrAfbeeldingBella Italia (94) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (96) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (99) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (103) by Milco Oudeboon, on Flickr

Deze route zorgde in ieder geval voor mooie uitzichten:
AfbeeldingBella Italia (104) by Milco Oudeboon, on Flickr

En hoe hoger we kwamen, hoe kouder en mistiger het werd:
AfbeeldingBella Italia (121) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (124) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook naar beneden rijden kostte aardig wat moeite. Door het vele krachtige remmen raakten de 9 millimeter dunne remschijven vrij snel oververhit, waardoor we regelmatig even aan de kant moesten om de motor en de remschijven af te laten koelen. De route was desondanks prachtig om te rijden:
AfbeeldingBella Italia (127) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (130) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (131) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (133) by Milco Oudeboon, on Flickr

Af en toe reden we door dorpjes heen waar de doorgang zeer smal was, zoals hier in Uzzo, Sondrio:
AfbeeldingBella Italia (141) by Milco Oudeboon, on Flickr

Als je denkt dat we hierna rustigere routes kregen, dan heb je dat mis. Na de Stelviopas volgde immers de Gaviapas en deze is minstens zo hoog en steil, maar wel véél smaller:
AfbeeldingBella Italia (156) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (158) by Milco Oudeboon, on Flickr

Onderweg gingen wij uiteraard regelmatig even aan de kant om even van de omgeving te genieten en dat gaf mij dan weer de gelegenheid om onze auto op de foto te zetten in een mooie omgeving:
AfbeeldingBella Italia (163) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook de koeien deden overigens rustig aan en keken niet om bij het passeren van een motor of een auto:
AfbeeldingBella Italia (164) by Milco Oudeboon, on Flickr

En hoe verder we reden, hoe meer desolaat het landschap werd:
AfbeeldingBella Italia (166) by Milco Oudeboon, on Flickr

En ja, het stikte er van de motorfietsen:
AfbeeldingBella Italia (170) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal bovenin was het dan weer zeer mistig doordat wij zo hoog in de wolken zaten. Hierdoor kon ik toch wel een bijzondere foto maken:
AfbeeldingBella Italia (186) by Milco Oudeboon, on Flickr

Hierna reden we al snel weer verder, want in een T-shirtje was het immers aardig koud buiten! En ja, U-bochten waren er genoeg te vinden:
AfbeeldingBella Italia (191) by Milco Oudeboon, on Flickr

Geen stuurfouten maken alsjeblieft!:
AfbeeldingBella Italia (195) by Milco Oudeboon, on Flickr

En met zulke smalle wegen kom je vanzelf op het punt dat je met drie auto’s achter elkaar staat en er tegenliggers aankomen. Dat werd achteruit rijden en af en toe was steken om elkaar uiteindelijk te kunnen passeren:
AfbeeldingBella Italia (204) by Milco Oudeboon, on Flickr

Hierna reden we door naar de camping in Pieve Tesino om, na bij de plaatselijke Aldi wat boodschappen te doen, wat hamburgers op ons barbecuetje te gooien na een geweldige route! 8)

Dinsdag 6 september 2022
Omdat wij op deze camping in Italië twee nachten hadden, stond er voor de dinsdag een route in de buurt gepland. Omdat het echter zeer warm weer was, besloten diverse teams om de route niet te volgen. Wij hebben zelf een deel in de omgeving gereden zonder specifiek de route te volgen. Lekker rustig aan genoten wij van de mooie omgeving en van de smalle weggetjes:
AfbeeldingBella Italia (209) by Milco Oudeboon, on Flickr

In een stuk bos konden wij dan weer ons voertuig op de foto zetten:
AfbeeldingBella Italia (210) by Milco Oudeboon, on Flickr

De wegen werden daarna echter niet heel veel breder dan dit:
AfbeeldingBella Italia (224) by Milco Oudeboon, on Flickr

Nou vooruit, een klein beetje breder kon nog net:
AfbeeldingBella Italia (230) by Milco Oudeboon, on Flickr

De omgeving was prachtig genoeg om regelmatig even te stoppen voor wat foto’s:
AfbeeldingBella Italia (233) by Milco Oudeboon, on Flickr

Uiteindelijk belandden wij in het dorp Lemon, alwaar we besloten een terrasje te pakken. Mijn vader bestelde een cappuccino en ik een chocolademelk, die écht van chocolade was gemaakt:
AfbeeldingBella Italia (248) by Milco Oudeboon, on Flickr

Na lekker rustig te hebben gezeten en € 3,50 te hebben afgerekend reden we weer terug naar de camping. Onderweg stopten we toch nog even voor een mooi landelijk plaatje:
AfbeeldingBella Italia (253) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal op de camping hielden wij het qua rijden voor gezien. We waren niet het enige team dat alweer op de camping was of hier gewoonweg was gebleven, zo kon ik een van de vele creaties eens van dichtbij bekijken:
AfbeeldingBella Italia (258) by Milco Oudeboon, on Flickr

Woensdag 7 september 2022
Op de woensdag vertrokken we dan weer vanaf de camping in Pieve Tesino om naar de volgende camping te rijden, in het Oostenrijke Preitenegg. Direct na het verlaten van de camping in Italië volgde uiteraard weer een zeer mooie, heuvelachtige en kronkelende route:
AfbeeldingBella Italia (264) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal onderweg reden we over een brug over het water, dat helaas ontbrak door de droogte, en dat ziet er best wel apart uit:
AfbeeldingBella Italia (277) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal onderweg kon ik in het Italiaanse dorp Rivotta nog een touringcar op de foto zetten:
AfbeeldingBella Italia (285) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook een reguliere Italiaanse streekbus werd uiteraard op de foto gezet:
AfbeeldingBella Italia (290) by Milco Oudeboon, on Flickr

Al rijdend werd de omgeving telkens weer een stukje mooier met die bergen op de achtergrond:
AfbeeldingBella Italia (292) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (297) by Milco Oudeboon, on Flickr

Tunnels en bruggen hebben wij de afgelopen week in ieder geval genoeg gezien:
AfbeeldingBella Italia (298) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (301) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (303) by Milco Oudeboon, on Flickr

Omdat deze route weer vrij lang was besloten wij eenmaal in Oostenrijk een stuk af te snijden over de snelweg, wat met deze uitzichten niet eens zo heel erg is:
AfbeeldingBella Italia (307) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook eenmaal binnendoor rijdend bleef ik plaatjes maken van de mooie omgeving:
AfbeeldingBella Italia (311) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (316) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (318) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal onderweg, ik weet even niet meer waar dit was, kon ik dan weer een lijnnummer-loze bus op de foto zetten:
AfbeeldingBella Italia (323) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal vlakbij de camping stopten we nog even bij een vrij apart uitziend fonteintje met schoon drinkwater:
AfbeeldingBella Italia (333) by Milco Oudeboon, on Flickr

Hierna reden we door naar de camping in Preitenegg, alwaar het restaurant bij de camping eigenlijk gesloten was, maar met zoveel animo toch open ging en het halve dorp werd opgetrommeld om te komen helpen. De Wienerschnitzel smaakte in ieder geval heerlijk:
AfbeeldingBella Italia (357) by Milco Oudeboon, on Flickr

Donderdag 8 september 2022
Op naar donderdag, de een-na-laatste officiële dag van de Rammelbakken Reis. Op deze dag reden we vanuit Preitenegg in Oostenrijk naar Horní Planá in Tsjechië. Tijdens het ontbijt nog in Oostenrijk kon ik ondertussen weer een foto maken van de mooie omgeving:
AfbeeldingBella Italia (361) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook deze route reden we geheel binnendoor en wel over weer zeer smalle weggetjes:
AfbeeldingBella Italia (373) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook de dorpjes waren nou niet altijd bepaald ruim bemeten:
AfbeeldingBella Italia (387) by Milco Oudeboon, on Flickr

En gas op die krukas met een aantal Rammelbakkers achter elkaar:
AfbeeldingBella Italia (390) by Milco Oudeboon, on Flickr

En wie dacht dat alle routes over verharde wegen gingen heeft het bij deze mis, een deel van de route door Oostenrijk verliep over een mooi onverharde weg:
AfbeeldingBella Italia (393) by Milco Oudeboon, on Flickr

Dit is dan weer een verharde weg, met hier en daar wat vernieuwd asfalt om de gaten weg te werken:
AfbeeldingBella Italia (394) by Milco Oudeboon, on Flickr

Onderweg was het uitzicht in ieder geval weer prachtig mooi:
AfbeeldingBella Italia (401) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (403) by Milco Oudeboon, on Flickr

Deze dag hielden we het helaas niet droog en reden we een aanzienlijk stuk door de regen. Gelukkig lekt het dak van onze Visa niet, dus we zaten er verder prima bij:
AfbeeldingBella Italia (408) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal nog in Oostenrijk reden wij even langs de plaatselijke Lidl in Freistadt voor wat hamburgers voor ’s avonds. Daar stond ook deze bus geparkeerd, ik denk wachtend op een volgende rit:
AfbeeldingBella Italia (414) by Milco Oudeboon, on Flickr

Eenmaal verder rijdend begon het helaas weer te regenen:
AfbeeldingBella Italia (415) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook in de Tsjechische plaats Vyšší Brod was het helaas niet droog, alwaar ik deze bus op de foto kon zetten:
AfbeeldingBella Italia (418) by Milco Oudeboon, on Flickr

Hierna reden we door naar de camping in Horní Planá, alwaar het precies toen wij aankwamen droog werd. Dit was bovendien mijn favoriete camping, gezien de spoorlijn die langs de ingang loopt:
AfbeeldingBella Italia (420) by Milco Oudeboon, on Flickr

Nadat ik online al de treintijden had opgezocht, besloot ik na het opzetten van de kampeerspullen maar eens een kijkje te nemen bij de spoorlijn. Aldaar kon ik de trein naar České Budějovice, een partnerstad van Almere, op de foto zetten. De treinen rijden hier overigens in een aparte samenstelling met twee passagiersdelen met een goederenwagon in het midden:
AfbeeldingBella Italia (431) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (433) by Milco Oudeboon, on Flickr

De trein in de andere richting rijdt naar Nové Úolí en deze volgde even later met zo’n twintig minuten vertraging:
AfbeeldingBella Italia (450) by Milco Oudeboon, on Flickr

Hierna maakte ik nog wat plaatjes van de Rammelbakkers op de camping:
AfbeeldingBella Italia (472) by Milco Oudeboon, on Flickr

Vrijdag 9 september 2022
Door naar de laatste dag van deze reis, waarop we vanuit Horní Planá naar Betzenstein in Duitsland reden voor de laatste overnachting. Voordat dat zo ver was, reden we eerst nog een aanzienlijk stuk door Tsjechië:
AfbeeldingBella Italia (475) by Milco Oudeboon, on Flickr

Veel Rammelbakkers reden overigens met Volvo’s. Onze Citroën was wat dat betreft een opvallende verschijning:
AfbeeldingBella Italia (476) by Milco Oudeboon, on Flickr

We reden door typische Tsjechische dorpjes met bovendien vijfcijferige wegnummers. Dat doet je toch niet meteen aan dit soort weggetjes denken:
AfbeeldingBella Italia (489) by Milco Oudeboon, on Flickr

De bussen in deze omgeving van Tsjechië zijn dan wel weer vrij modern:
AfbeeldingBella Italia (505) by Milco Oudeboon, on Flickr

Nog eentje dan, een bus in het bos:
AfbeeldingBella Italia (508) by Milco Oudeboon, on Flickr

De route door de Tsjechische bossen was werkelijk prachtig:
AfbeeldingBella Italia (511) by Milco Oudeboon, on Flickr

Oké, wie spreekt deze plaatsnamen even uit? Ik heb het geprobeerd:
AfbeeldingBella Italia (517) by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook het allerlaatste stukje Tsjechië was prachtig met wisselende uitzichten, zoals heuvels…:
AfbeeldingBella Italia (526) by Milco Oudeboon, on Flickr

…en bossen:
AfbeeldingBella Italia (528) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (529) by Milco Oudeboon, on Flickr

Hier en daar volgde nog wat leegte:
AfbeeldingBella Italia (550) by Milco Oudeboon, on Flickr

Maar toch reden we voornamelijk door de bosgebieden:
AfbeeldingBella Italia (553) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (558) - kopie by Milco Oudeboon, on Flickr

Na nog een tankbeurt net voor de grens om nog wat kronen op te maken reden we Duitsland weer binnen, bij het dorpje Tillyschanz:
AfbeeldingBella Italia (576) by Milco Oudeboon, on Flickr

Na nog wat mooie uitzichten over de provincialewegen…:
AfbeeldingBella Italia (577) by Milco Oudeboon, on Flickr
AfbeeldingBella Italia (579) by Milco Oudeboon, on Flickr

…waren we relatief bijtijds op de camping in Betzenstein, voor de laatste nacht van deze reis.

Zaterdag 10 september 2022
Na het laatste ontbijt bij de meereizende foodtruck was het tijd om afscheid te nemen van iedereen, de deelnemers en de organisatie. De mooie reis waar we maandenlang naar uitkeken zat erop! Eenmaal alles ingepakt volgde de route naar Almere over de Duitse en Nederlandse snelweg zonder noemenswaardigheden. Zodoende bereikten we tegen de avond weer Almere:
AfbeeldingBella Italia (589) by Milco Oudeboon, on Flickr

Dat was een lang verslag van mijn kant over de Rammelbakken Reis. Helaas weet ik niet van elke foto nog de exacte locatie, toch heb ik mijn uiterste best gedaan om hier een verslag van te maken. Ik hoop dat julle het leuk vonden! :D
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door Daniel »

Leuke plaatjes hoor :pos:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
erka
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 11 apr 2016, 21:13
Locatie: Groningen

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door erka »

De Stelvio, fantastische pas is dat. De koningin van de Alpen.
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door umbusko »

Mooie foto's! Reden er ook oldtimers mee of rammelen die niet genoeg? :mrgreen:
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door Milco »

Jazeker reden die wel mee, al was met merendeel toch echt Rammelbakken die niet zo heel denderend oud waren.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door waldo79 »

Gaaf ja ;) pssst: in het buitenland is het verschijnsel provinciale weg nagenoeg onbekend :mrgreen:
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door ArrivaBas »

Dat ziet er uit als een leuk rondje! In Karinthië hebben de streekbussen lijnnummers met vier cijfers. Die lijnnummers verschijnen alleen vrij zelden op de bussen. Op foto 323 ben je lijn 5396 tegengekomen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door Durashift »

Mooi verslag.

Stijgt de Visa door de jaren heen niet in waarde?

Die 750 euro aanschafwaarde grens, hoe controleert de organisatie dat?
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door Milco »

Het is natuurlijk altijd een beetje gissen, maar de organisatoren weten ook wel wat ongeveer zo’n autootje tweedehands kost.

Zo’n Visa die wij hebben is in Nederland nog niet heel veel waard, dit gek genoeg in tegenstelling tot België waar ze wel stijgen in waarde.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door ODRAIL »

Wederom een mooi en soms herkenbaar verslag ;) .
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Rammelbakken Reis - Bella Italia (100 foto's)

Bericht door ZO6176 »

Wat een leuke route om met de Visa te doen. Toch vind ik rammelbak eigenlijk wel de auto's tekort doen. Ze zijn toch maar weer mooi in Italië en zo geweest.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten