Boek je reis bij OVNL!

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Boek je reis bij OVNL!

Bericht door webguy »

Ga je binnenkort op reis? Gebruik dan een van de volgende links om je reis te boeken. Kost jou niks extra en daarmee help je OVNL een handje. Alle inkomsten worden gebruikt om de kosten voor OVNL te dekken.

Gebruik deze widget om je reizen te boeken met NS International, bijvoorbeeld voor 🇧🇪 Belgie en 🇫🇷 Frankrijk of voor de nachttreinen naar 🇩🇪 Duitsland en 🇨🇭 Zwitserland:

🇫🇷 Of voor alle Franse bestemmingen direct bij SNCF

pub

Ga je naar 🇩🇪 Duitsland of verder? Boek dan direct bij DB voor reizen naar Duitsland:



Reizen naar of in 🇬🇧 Verenigd Koninkrijk boek je het beste bij Trainline



Reis je met *bus* Flixbus? Boek dan hier

FlixBus



Disclaimer: We zijn geen reisbureau dus kunnen je niet helpen om een individuele reis te boeken. Heb je reis vragen, stel die dan in de OV Vraagbaak
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5239
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door Lijn 45 »

Cool, maar waarom staat dit in "OV in beeld"? :p
rooddolfijn
Berichten: 726
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
Locatie: Groot-Utrecht

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door rooddolfijn »

Omdat het reclames zijn die in het beeld staan?
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door trolly »

Lijn 45 schreef: wo 19 okt 2022, 15:45 Cool, maar waarom staat dit in "OV in beeld"? :p
Fantastisch, ga ik zeker doen bij gelegenheid. Maar maak er inderdaad maar een nieuw topic voor, of beter nog: een nieuwe afdeling, en noem het "Reisbureau" — of misschien is OVuitNL beter.
Laatst gewijzigd door trolly op wo 19 okt 2022, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door webguy »

Lijn 45 schreef: wo 19 okt 2022, 15:45 Cool, maar waarom staat dit in "OV in beeld"? :p
Omdat hier de reisverslagen staan en dus inspireren tot zelf op reis te gaan. Misschien zetten we ze ook nog wel ergens anders neer tzt.
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1481
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door JordiBrabant »

Durf te vragen: Hoeveel commissie levert dat op?
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door isadora »

webguy schreef: wo 19 okt 2022, 15:31 Ga je binnenkort op reis? Gebruik dan een van de volgende links om je reis te boeken.
Waarschijnlijk ben ik kreukel, maar ik zie geen klikbare links (laptop).
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5239
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door Lijn 45 »

De plaatjes zijn klikbaar.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5812
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door isadora »

Je bedoelt die vlaggetjes? Nee hoor, doen niks, in Firefox althans. :?:

Ah; Adblock houdt één en ander tegen natuurlijk.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door ArrivaBas »

Op laptop (Chrome) laadt alleen een niet-klikbare widget van NS International. Mobiel krijg ik in dezelfde browser wel het plaatje compleet.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door webguy »

Jullie hebben natuurlijk allemaal nog niet gedoneerd ;) Maar ik zal ook klikbare links toevoegen. De widget kan ik weinig aan doen echter...
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door waldo79 »

Ik zie al enige tijd banners voor internationale (trein)reizen.
PHS

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrik
Berichten: 2544
Lid geworden op: vr 20 feb 2015, 21:12

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door Hendrik »

Dat geldt ook voor mij. (De afbeelding opent wel als ik met de rechter muisknop klik en kies voor 'Afbeelding in nieuw tabblad openen', dus het is niet zo dat mijn browser de afbeelding blokkeert.)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door webguy »

PHS schreef: do 20 okt 2022, 08:39 De banner van Flixbus laadt bij mij niet, ongeacht het device en de browser.
Hmm, ik ga sowieso links toevoegen maar zie dit zelf niet. Welke browser/apparaat?
waldo79 schreef: do 20 okt 2022, 07:59 Ik zie al enige tijd banners voor internationale (trein)reizen.
Klopt, maar vertoningen leveren helaas niks op.
JordiBrabant schreef: wo 19 okt 2022, 20:04 Durf te vragen: Hoeveel commissie levert dat op?
Ligt aan heel veel factoren, maar als jij er op tikt en meteen boekt een paar procent.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door waldo79 »

Vanaf welk punt genereert het daadwerkelijk inkomsten voor de website? Echt boeken of het doorklikken binnen zo'n website?
iamthedutchdude
Berichten: 957
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door iamthedutchdude »

Bij mij op de laptop (Lenovo Legion 5, Windows 11) worden de banners niet zichtbaar in Edge, Firefox en Brave. In TOR en een aangepaste versie van Opera (die nog flash-bestanden kan afspelen) worden deze wel zichtbaar. De widget van NS International werkt wel in alle browsers.

Op de smartphone (Oukitel K15 Plus, Android 10) worden de banners ook niet zichtbaar in Brave. Ook hier werkt de widget van NS International wel.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door webguy »

iamthedutchdude schreef: do 20 okt 2022, 16:23 Bij mij op de laptop (Lenovo Legion 5, Windows 11) worden de banners niet zichtbaar in Edge, Firefox en Brave. ...
Op de smartphone (Oukitel K15 Plus, Android 10) worden de banners ook niet zichtbaar in Brave. ...
Het zijn reclame banners dus die zullen inderdaad geblockt worden door de adblocker. Ik ga links toevoegen, hopelijk op een manier dat ze wel werken.
waldo79 schreef: do 20 okt 2022, 09:47 Vanaf welk punt genereert het daadwerkelijk inkomsten voor de website? Echt boeken of het doorklikken binnen zo'n website?
Alleen bij boeken. Kost je zelf niks extras, maar wij krijgen er afhankelijk van hoeveel je uitgeeft commissie over.
iamthedutchdude
Berichten: 957
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door iamthedutchdude »

Ik was jullie inderdaad vergeten te whitelisten, maar nu ik dat gedaan heb staat er op de plek van de banner van Flixbus het icoontje voor "broken image link" (deze: Afbeelding).
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door waldo79 »

Ik zie trouwens ook geregeld aanbiedingen voor vliegtickets (A)
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door en-es »

Oei dat is zoiets als vloeken in de kerk.
iamthedutchdude
Berichten: 957
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door iamthedutchdude »

Dat ligt eraan: de meeste mensen hier zullen er geen probleem mee hebben dat je naar de VS vliegt, zolang je daar maar weer het OV gebruikt :mrgreen:
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Boek je reis bij OVNL!

Bericht door waldo79 »

Een schop tegen deze draad: in Spanje kun je ook gebruik maken van trainline. Werkt heel snel en is redelijk gebruiksvriendelijk.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten