Milco's jaaroverzicht van 2022 in 83 foto's

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Plaats reactie
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8602
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Milco's jaaroverzicht van 2022 in 83 foto's

Bericht door Milco »

2022 is bijna voorbij, 2023 is nabij.

Nog maar een paar uurtjes, dan is het gedaan. 2022 is dan voorbij en we bevinden ons dan in 2023. Voordat het zo ver is, ga ik nog een keer terugblikken op het afgelopen jaar.

In 2022 heb ik weer veel leuke dingen mogen beleven. Zo heb ik weer veelal gereisd, iets wat in de jaren daarvoor niet altijd mogelijk was. In 2022 kon dat wel weer en kon ik daardoor zelfs mijn grenzen verleggen. Zo heb ik niet alleen weer heel Nederland gezien, maar reisde ik ook vrij regelmatig de grens over. Zo kwam Duitsland in de zomermaanden met een maandkaart voor € 9,- voor al het openbaar vervoer, heb ik diverse meerdaagse reizen gemaakt in en door Duitsland en ben ik voor het eerst wezen reizen met een bijzondere vorm van het openbaar vervoer: de Schwebebahn in Wuppertal! Ook België liet ik niet links liggen. Ik heb ook daar weer grote delen van het land gezien. Zo ben ik een dag door de Ardennen wezen reizen waarbij ik zelfs langs de Luxemburgse grens kwam, heb ik de langste tramlijn ter wereld langs de Belgische kust aangedaan en ben ik wezen reizen met de zogeheten trambussen ten noorden van Brussel. Ook vond er in 2022 weer een Rammelbakken Reis plaats, die ditmaal door Duitsland, Oostenrijk, Italië en Tsjechië liep, wat mijn eerste bezoek ooit aan Italië betekende.

Ook 2023 wordt een mooi jaar, ga ik vanuit. Zo heb ik nog tal van reisplannen klaarliggen en komt er in Duitsland waarschijnlijk een maandkaart voor € 49,- voor vrijwel al het openbaar vervoer. Zo ben ik van plan om een aantal dagen, wellicht minimaal een week lang, door Duitsland te gaan reizen en daarbij een aantal dagen in Berlin te blijven. Ook wil ik nogmaals de Ardennen in en heb ik zelfs plannen om heel misschien door te reizen naar Frankrijk.

Ook zal er in 2023 weer een Rammelbakken Reis plaatsvinden, die ditmaal door Frankrijk en Spanje zal lopen, waarbij de route zelfs door de Bardenas Reales zal lopen; de grootste woestijn van Europa! In oktober zal ik weer een aantal dagen in Brussel vertoeven voor het tweejaarlijkse evenement Busworld, waar busfabrikanten hun nieuwste busmodellen zullen tonen.

Maar voordat we 2023 ingaan, ga ik nog een keer terugblikken op de reizen die ik in het afgelopen jaar heb gemaakt. Ik zou zeggen: ga er lekker voor zitten en veel leesplezier! :D

Januari
Op de eerste dag van 2022 had ik niet heel veel zin om binnen te zitten. Het was mooi droog weer en zodoende besloot ik een middagje naar Leiden te gaan. Zo kon ik lijn 400 nog op de foto zetten in het centrum, iets wat binnenkort toch echt verleden tijd is:
Afbeelding2022-01 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 6 januari reisde ik dan weer eens door het concessiegebied Groningen-Drenthe. Zo was ik die dag voor het eerst eens in Lauwersoog te vinden:
Afbeelding2022-02 by Milco Oudeboon, on Flickr

Zes dagen later bevond ik me dan weer in een mistig Haaglanden, wat dan wel weer leuke plaatjes opleverde zoals hier in De Lier:
Afbeelding2022-03 by Milco Oudeboon, on Flickr

En op 28 januari bevond ik me dan weer in Gelderland en Overijssel, waarbij ik onder andere Kesteren aandeed:
Afbeelding2022-04 by Milco Oudeboon, on Flickr

Februari
In februari ging het reizen uiteraard vrolijk verder. Zo was ik op de elfde een dagje vrij en bevond ik mij op die dag in het zuiden van het land, zoals in Schoondijke:
Afbeelding2022-05 by Milco Oudeboon, on Flickr

Ruim een week later was ik, nadat het de dag ervoor flink het gewaaid en gestormd, in het Gooi te vinden alwaar de groene VDL’s nog hun rondjes reden:
Afbeelding2022-06 by Milco Oudeboon, on Flickr

Vier dagen later was ik dan weer in mijn favoriete regio in Nederland te vinden: Zuid-Limburg. Zo kon ik daar nog een foto maken van lijn 37 die nog door Doenrade heen reed, iets wat inmiddels verleden tijd is:
Afbeelding2022-07 by Milco Oudeboon, on Flickr

Weer drie dagen later bevond ik mij dan weer in Oosterbeek op jacht naar de gelede bussen op lijn 352:
Afbeelding2022-08 by Milco Oudeboon, on Flickr

Maart
Een week later was het inmiddels maart. Op de tweede dag van maart bevond ik mij dan weer in het pittoreske Terwolde alwaar lijn 170 nog met, relatief gezien dan, grote bussen reed:
Afbeelding2022-09 by Milco Oudeboon, on Flickr

Drie dagen later bevond ik mij dan weer in Zevenaar op jacht naar de “Duitse” bussen op een treinstemming:
Afbeelding2022-10 by Milco Oudeboon, on Flickr

Weer drie dagen later was ik dan weer in Zuid-Holland te vinden op jacht naar kleine bussen op kleine weggetjes, zoals hier in Ottoland:
Afbeelding2022-11 by Milco Oudeboon, on Flickr

Drie dagen later was ik dan weer in Lelystad om de toen nog aldaar rijdende Iveco’s te spotten, wat inmiddels verleden tijd is:
Afbeelding2022-12 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 18 maart reisde ik door de grensregio van Nederland, België en Duitsland. Nadat dat niet geheel vlekkeloos ging, iets met stakingen van De Lijn, was ik later die dag in Pepinster te vinden:
Afbeelding2022-13 by Milco Oudeboon, on Flickr

De volgende dag reisde ik, na een hotelovernachting in Sittard, weer geheel binnendoor naar huis waarbij ik onder andere Panningen aandeed:
Afbeelding2022-14 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 23 maart bleef ik dan weer relatief in de buurt en deed ik onder andere Giethoorn aan:
Afbeelding2022-15 by Milco Oudeboon, on Flickr

En op 27 maart maakte ik dan weer een rondje door mijn geboorteplaats:
Afbeelding2022-16 by Milco Oudeboon, on Flickr

April
Ook in april ging het reizen uiteraard verder. Zo was ik op 2 april tijdens een ronde door Utrecht en Zuid- en Noord-Holland ook op Texel te vinden:
Afbeelding2022-17- by Milco Oudeboon, on Flickr

Acht dagen later, op een zondag, bevond ik mij dan wederom in Amsterdam, hoewel Zaandam hier wel heel dichtbij is:
Afbeelding2022-18 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 13 april bleek het in Nederland niet zo heel mooi weer te worden en besloot ik een relatief goedkoop retourtje naar Osnabrück te boeken om aldaar 15 kilometer te lopen en diverse foto’s te maken van de bussen aldaar:
Afbeelding2022-19 by Milco Oudeboon, on Flickr

Drie dagen later ging ik dan weer een andere grens over en bevond ik mij in de Belgische stad Gent:
Afbeelding2022-20 by Milco Oudeboon, on Flickr

Twee dagen later was ik dan weer op Schiphol te vinden voor de vele pendelbussen naar de Keukenhof in Lisse:
Afbeelding2022-21 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op vrijdag 20 april was ik dan weer in Limburg te vinden, maar ditmaal in het midden en het noorden van de provincie. Zo kwam ik die dag onder andere in Kessel:
Afbeelding2022-22 by Milco Oudeboon, on Flickr

Een dag later was ik dan weer in Hoogezand voor een bezoek aan het Nationaal Bus Museum aldaar:
Afbeelding2022-23 by Milco Oudeboon, on Flickr

Een dag later was ik dan weer in de binnenstad van Utrecht te vinden:
Afbeelding2022-24 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op de laatste dag van april, wat vroeger nog Koninginnedag was, maakte ik een ronde door Twente. Zo kwam ik die dag voor het eerst in Tubbergen:
Afbeelding2022-25 by Milco Oudeboon, on Flickr

Mei
We gaan door met de maand mei. Op de vierde dag, de dag van Dodenherdenking, maakte ik een ronde door België. Zo was ik die dag onder andere in Geel te vinden:
Afbeelding2022-26 by Milco Oudeboon, on Flickr

Vier dagen later was het busvervoer van EBS Waterland gratis om het 10-jarig bestaan te vieren. Hier maakte ik uiteraard gebruik van. Zo kon ik op die dag een foto maken van lijn 315 op de dijk tussen Monnickendam en Marken:
Afbeelding2022-27 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 14 mei maakte ik dan weer een rondje door de provincie Utrecht, waarbij ik voor het eerst foto’s maakte in Soesterberg:
Afbeelding2022-28 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 18 mei was ik dan weer op jacht naar grote bussen op klein weggetjes, zoals hier nabij Kerkdriel:
Afbeelding2022-29 by Milco Oudeboon, on Flickr

Vier dagen later was het dan weer tijd voor Dordt in Stoom, voor mij vaste prik om daar iedere twee jaar naartoe te reizen:
Afbeelding2022-30 by Milco Oudeboon, on Flickr

En op 28 mei maakte ik dan weer een ronde door Zeeland en Zuid-Holland en kwam ik weer eens door Zierikzee:
Afbeelding2022-31 by Milco Oudeboon, on Flickr

Juni
Ook in juni ging ik uiteraard vaak op pad. Terwijl mijn vader inmiddels flink op weg was op de motor naar de Noordkaap, was ik op de zevende, een dag voordat ik 27 werd, in Hilversum te vinden, alwaar lijn 100 nu trouwens nog steeds komt, maar niet meer doorrijdt naar het station:
Afbeelding2022-32 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 12 juni was ik dan weer in Zuid-Limburg te vinden alwaar ik in Vaals deze ex-Berliner op de foto zette als City Tour van Aachen:
Afbeelding2022-33 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 15 juni reisde ik dan weer door Zuid-Holland, op jacht naar de Solarissen op waterstof van Connexxion zoals hier in ‘s-Gravendeel:
Afbeelding2022-34 by Milco Oudeboon, on Flickr

Drie dagen later reisde ik dan weer door het toen nog gebied van Keolis, met de toen nog bestaande lijn C1 in Elburg:
Afbeelding2022-35 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 21 juni reisde ik na mijn werk direct door met de trein naar Maastricht, alwaar ik tegenover het station een hotel had geboekt voor twee nachten. Een dag later reisde ik immers door de Ardennen en kwam ik zelfs in Dinant, waar ik vroeger vaak kwam tijdens vakantie:
Afbeelding2022-36 by Milco Oudeboon, on Flickr

De volgende dag reisde ik vanuit Maastricht weer bijna geheel per bus naar Almere en maakte ik onderweg nog wat tussenstops, zoals hier in Echt:
Afbeelding2022-37 by Milco Oudeboon, on Flickr

En op de laatste dag van juni deed ik de kleinere plaatsen rondom Amsterdam aan en maakte ik eindelijk eens een foto van een bus in Driemond:
Afbeelding2022-38 by Milco Oudeboon, on Flickr

Juli
De eerste helft van 2022 zit erop, door met de tweede helft! Op de tweede van deze maand reisde ik van Almere naar Oude-Tonge alwaar ik een hotelovernachting had geboekt. Zo kon ik die dag onder meer de nieuwe ICNG bewonderen op Rotterdam Centraal:
Afbeelding2022-39 by Milco Oudeboon, on Flickr

De volgende dag reisde ik weer terug naar huis en deed ik onder andere Rockanje aan:
Afbeelding2022-40 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 10 juli reisde en liep ik dan weer door Amsterdam, alwaar de 15G-trams inmiddels actief waren op lijn 24:
Afbeelding2022-41 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 13 juli maakte ik dan weer een rondje door Friesland. Zo kwam ik die dag onder meer in Winsum voor de paar keer per dag rijdende lijn 35:
Afbeelding2022-42 by Milco Oudeboon, on Flickr

Drie dagen later was ik dan weer in Nijmegen te vinden om de extra bussen tijdens de Vierdaagse te onderscheppen:
Afbeelding2022-43 by Milco Oudeboon, on Flickr

Een dag later bevond ik mij dan weer in Zuid-Holland alwaar de elektrische Volvo’s van de Leidse stadsdienst ook op de streeklijnen te vinden zijn, zoals hier op lijn 56 nabij Oude Ade:
Afbeelding2022-44 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 23 juli maakte ik dan weer een rondje door de Gooi- en Vechtstreek alwaar de elektrische VDL’s inmiddels in dienst waren, zoals hier in Laren:
Afbeelding2022-45 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 27 juli reisde ik vrijwel geheel per bus vanuit Almere naar Elten voor twee nachtjes in een hotel aldaar. Eenmaal onderweg naar Elten kwam ik onder andere door Tolkamer:
Afbeelding2022-46 by Milco Oudeboon, on Flickr

De volgende dag maakte ik dan voor het eerst gebruik van de Schwebebahn in Wuppertal, wat toch wel een aparte vorm is van het openbaar vervoer:
Afbeelding2022-47 by Milco Oudeboon, on Flickr

Een dag later reisde ik vanuit Elten dan weer naar Almere en deed ik daarbij onder andere Glanerbrug aan:
Afbeelding2022-48 by Milco Oudeboon, on Flickr

Augustus
Door met augustus! Op de derde dag van deze maand bleef ik weer dicht bij huis en maakte ik een rondje door de kleine dorpjes in Flevoland en de Kop van Overijssel, zoals hier in Swifterbant:
Afbeelding2022-49 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 6 augustus reisde ik dan weer vanuit Almere door Duitsland naar Aachen en was ik onder andere in Krefeld te vinden:
Afbeelding2022-50 by Milco Oudeboon, on Flickr

En na een hotelovernachting in Aachen reisde ik weer naar Almere:
Afbeelding2022-51 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 14 augustus was ik dan weer in IJmuiden te vinden voor wat foto’s bij de kust:
Afbeelding2022-52 by Milco Oudeboon, on Flickr

Inmiddels had ik de smaak van het reizen door Duitsland flink te pakken. Zodoende reisde ik op zaterdag 20 augustus vanuit Almere naar Oldenburg in Duitsland. Zo was ik voor het eerst die dag in Bremen te vinden:
Afbeelding2022-53 by Milco Oudeboon, on Flickr

De volgende dag reisde ik dan weer naar huis en maakte ik gebruik van lijn 620 tussen Leer en Weener:
Afbeelding2022-54 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 27 augustus bezocht ik dan weer het NZH-museum in Haarlem en reed ik mee met een rondrit met deze historische bus:
Afbeelding2022-55 by Milco Oudeboon, on Flickr

September
Door met september, een maand die voor mij in het teken stond van 3,5 week vakantie. Heerlijk! Op de eerste dag van de maand én van mijn vakantie reisde ik al direct naar Zuid-Limburg wat ik die periode wel vaker zou doen. Zo was ik onder andere in Slenaken te vinden langs de route van de naar mijn mening mooiste buslijn van Nederland:
Afbeelding2022-56 by Milco Oudeboon, on Flickr

Een dag later reisde ik dan weer door Zuid-Holland en was ik onder meer nabij Nieuwpoort te vinden:
Afbeelding2022-57 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 4 september ging ik dan weer de grens over om samen met mijn vader weer mee te doen aan de Rammelbakken Reis. Zo kwam ik voor het eerst in Italië alwaar ik de nog overeind staande kerktoren van het vroegere dorp Graun op de foto kon zetten:
Afbeelding2022-58 by Milco Oudeboon, on Flickr

Ook werd Tsjechië aangedaan tijdens deze reis alwaar we zelfs een camping hadden met een spoorlijn langs de ingang nabij Horní Planá:
Afbeelding2022-59 by Milco Oudeboon, on Flickr

Een week later waren we weer thuis en zodoende ging ik de twaalfde weer verder met reizen, wederom naar Zuid-Limburg. Zo kon ik onder andere lijn 655 op de foto zetten tussen Voerendaal en Ubachsberg:
Afbeelding2022-60 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 21 september maakte ik dan weer gebruik van de gratis trams in Utrecht:
Afbeelding2022-61 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 22 september reisde ik dan weer door Brabant en maakte ik onder andere voor het eerst foto’s van bussen in Eersel:
Afbeelding2022-62 by Milco Oudeboon, on Flickr

En na een hotelovernachting in Sluis reisde ik de volgende dag met de langste tramlijn van Europa langs de Belgische kust:
Afbeelding2022-63 by Milco Oudeboon, on Flickr

Oktober
Ook in oktober werd er weer veel gereisd. Zo besloot ik op een mooie zondagmiddag eens naar het pittoreske en daardoor toch wel fotogenieke Landsmeer te gaan:
Afbeelding2022-64 by Milco Oudeboon, on Flickr

Drie dagen later was ik dan weer in Kranenburg te vinden:
Afbeelding2022-65 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 9 oktober was ik weer in onze hoofdstad te vinden voor pendelbuslijn 76 die hoogfrequent reed om tramlijn 26 te vervangen vanwege werkzaamheden in de nog altijd afgesloten Piet Heintunnel:
Afbeelding2022-66 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 12 oktober was ik naar aanleiding van een bericht van Umbusko dan weer in Limburg te vinden, alwaar lijn 350 een omleiding reed via wel hele smalle weggetjes:
Afbeelding2022-67 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 16 oktober was ik in Rotterdam te vinden alwaar stichting RoMeO met diverse historische bussen en trams door de stad reed:
Afbeelding2022-68 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 19 oktober ging ik dan weer eens de grens over en ditmaal naar België. Zo was ik deze dag onder meer in Aartselaar te vinden:
Afbeelding2022-69 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 27 oktober reisde ik echter weer door België en wel met de zogeheten Trambussen die ten noorden van Brussel rijden, zoals hier in Vilvoorde:
Afbeelding2022-70 by Milco Oudeboon, on Flickr

Na een hotelovernachting in Antwerpen reisde ik de volgende dag weer naar huis, waarbij ik onder meer grensplaats Putte aandeed:
Afbeelding2022-71 by Milco Oudeboon, on Flickr

Weer twee dagen later was ik weer in Amsterdam te vinden voor de Amsterdamse Dag; een afsluiting van het rijseizoen van de trams op de spoorlijn tussen het Haarlemmermeerstation en Bovenkerk. Zo reden er diverse historische bussen en trams door de stad:
Afbeelding2022-72 by Milco Oudeboon, on Flickr

November
Door met de elfde maand van het jaar! De dagen werden langzaam korter, maar dat weerhield mij er niet van om niet te gaan reizen. Zo was ik op de tweede van november in Oud Gastel te vinden, alwaar ik deze stadswagen op de foto kon zetten:
Afbeelding2022-73 by Milco Oudeboon, on Flickr

Tien dagen later was ik dan weer in Arnhem te vinden om weer eens wat trolleybussen op de foto te zetten, zoals hier vlak bij Het Duifje:
Afbeelding2022-74 by Milco Oudeboon, on Flickr

Een dag later maakte ik dan voor het eerst, ja echt, foto’s van bussen in Veenendaal:
Afbeelding2022-75 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op de negentiende reisde ik dan weer door Groningen en Drenthe. Zo kwam ik deze dag voor het eerst in Dieverbrug:
Afbeelding2022-76 by Milco Oudeboon, on Flickr

December
Door met de laatste maand van 2022. Gelijk op de eerste dag van deze maand besloot ik, na flink twijfelen, naar Noord-Holland te gaan. Nadat het onderweg nog flink bewolkt was, trokken de wolken weg zodra ik Purmerend verliet en de zon ging en bleef de hele dag volop schijnen. Zo kon ik tijdens zonsondergang dit plaatje schieten in Den Helder:
Afbeelding2022-77 by Milco Oudeboon, on Flickr

Twee dagen later was ik dan weer in Heino te vinden voor buslijn 823 die de trein vervangt als deze vanwege werkzaamheden niet rijdt:
Afbeelding2022-78 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 11 december ging in diverse regio’s de nieuwe dienstregeling in. Zo was Nobelhorst in Almere voortaan op alle dagen van de week bereikbaar met de nieuwe metrobus M8:
Afbeelding2022-79 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 14 december was ik dan weer in Gelderland te vinden voor de dieselbussen die in de concessie Veluwe-Zuid rijden, zoals hier net buiten Wekerom:
Afbeelding2022-80 by Milco Oudeboon, on Flickr

Na een hotelovernachting was ik de volgende dag in het pittoreske De Lichtmis te vinden, alwaar EBS het stokje over had genomen van Keolis:
Afbeelding2022-81 by Milco Oudeboon, on Flickr

De volgende dag was ik dan weer in Zeeland te vinden en maakte ik voor het eerst een foto net buiten het dorp Wissekerke:
Afbeelding2022-82 by Milco Oudeboon, on Flickr

Op 24 december maakte ik dan weer een ommetje rondom Amsterdam en was ik onder andere in Amstelveen te vinden:
Afbeelding2022-83 by Milco Oudeboon, on Flickr

Dat was ‘m voor 2022! Ik hoop dat jullie hebben genoten van dit jaaroverzicht. Ik wens jullie bij deze ook allemaal een voorspoedige jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar! :D
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Milco's jaaroverzicht van 2022 in 83 foto's

Bericht door Daniel »

Zitten weer leuke platen tussen :pos:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Milco's jaaroverzicht van 2022 in 83 foto's

Bericht door waldo79 »

Je bent erg productief geweest, veel eropuit :D
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Milco's jaaroverzicht van 2022 in 83 foto's

Bericht door ZO6176 »

Een hoop platen. Leuk!
De 5548 is onze trouwbus geweest.
De foto bij de Kustlijn is erg herkenbaar. Ten noorden van Middelkerke toch? Vind het typisch dat het lijnnummer 0 heeft.
Gebruikersavatar
Willem
Berichten: 135
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 17:40

Re: Milco's jaaroverzicht van 2022 in 83 foto's

Bericht door Willem »

Maar het is wel grappig. Er zijn niet veel lijnen met 0 als nummer.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6000
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: Milco's jaaroverzicht van 2022 in 83 foto's

Bericht door ZO6176 »

België heeft wel meer tramlijnen 0 gehad. Voornamelijk in voormalige tramsteden.
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Milco's jaaroverzicht van 2022 in 83 foto's

Bericht door umbusko »

Wat een mooi gevarieerd verslag! :D En graag gedaan, die tip over de 350. :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten