En daar stond lijn 310 al gereed, dus gelijk maar ingestapt om de Qbuzz Qliner ook eens uitgetest te hebben. In Drachten kon ik 't busje nog vastleggen...
Wat afwijkend materieel op de 310 de andere kant op...
Daarna weer richting busstation Noord gewandeld, al kwam ik nu toch een stuk minder tegen. Tja, vakantiedienst he. Moest het dus doen met deze lijn 89...
En lijntje 16 bij het busstation Noord...
Heel wat getwijfel over welke lijn ik naar Leeuwarden zou nemen kwam een van de Volvo's op lijn 14 aangereden, nouja, makkelijk dus: het werd die dan maar

Nog 'n Fryskertje...
En een MAN...
Ander kleurtje

En nog zo'n ander kleurtje...
De reis ging daarna verder met een van de mooiste lijnen van het land: de 350 over de Afsluitdijk. Uiteraard trof ik tussen de hele vloot Integro's op die lijn precies de enige 15 meter Volvo, achja.
Na een mooie rit leverde deze me af in Den Oever...
Er kwam ook nog 'n busje met InfoXX-probleempje...
En een ex-SVN Ambassador...
Maargoed, ik koos ervoor richting Hoorn te gaan. Waarom nu net Hoorn zou ik later nog denken, toen de bus +10 bleek te hebben. Achja, de reizigers richting Leeuwarden troffen het nog slechter dan ik want die zullen 50 minuten op hun aansluiting hebben moeten wachten.
Het busje na aankomst in Hoorn...
Daar nog een paar plaatjes gemaakt in de avondzon...
...voordat het richting perron ging voor de stoptrein ri. Hoofddorp. Daarop trof ik gelukkig een van de erin rijdende DDM-1-composities, zit toch net wat beter als DDAR. Het doel van de reis was het Hemboogperron van Amsterdam Sloterdijk, wat me in hoogte eigenlijk nog wel meeviel.
'tis alleen wat kaal, nogal een contrast met de nieuw gebouwde perrons ri. Woerden van Vleuten en Utrecht Terwijde waar ik op de heenreis zelfs al bordjes zag staan.
Uiteindelijk daarvandaan weer terug naar Dordrecht gereisd, maarja, 't was al donker dus echt veel was er niet meer te zien