Eerst kwam nog een zeldzaam matritje van lijn 1 naar lijn 7 langs, was helemaal vergeten dat die ook rond die tijd passeert...
En de Qliner op het eindpunt aan het Lunenburgplein...
Daarna ging het terug naar het station waar Tsov even later ook arriveerde. Lijn 140 bracht ons daarvandaan in het mistige Ridderkerk, waar we een rondje door het winterse Drievliet maakten...
Ook de oude Connexxion-stalling werd nog even met een bezoekje vereerd. Het is te hopen dat degene die de twee buiten staande bussen naar een handelaar moet rijden z'n ruitenkrabbertje meeneemt

Na 'n kleine wandeling ging het vervolgens met lijn 90 naar de route van lijn 183 in Rotterdam. Maareh, er waren tot 88 bussen in de Stadsregio? Het nummer van de volgende doet vermoeden dat het er toch echt meer zijn...
En nog 'n fraai contrast: nieuwe bus en oud autotje...
Bij metrostation Capelsebrug kwamen we de 1047 tegen...
En er kwam ook nog een Provincie Utrecht-ambassador langs...
De metro bracht ons na het korte bezoekje aan de Capelsebrug in Schiedam, waar de 1005 al gereed stond om even later naar Maassluis te gaan vertrekken...
Net als deze Integro van Connexxion...
In de bovenstaande 1005 ging het naar een plekje aan de rand van Vlaardingen in een fraai winters decor. Maar er heeft toch wel iemand zitten slapen bij het plakken van de stickers daar, 't was niet de enige halte met deze grove fout, allesbehalve de enige!...
En volgens de RET zal deze bestemming duidelijker zijn als "Vlaardingen West NS", het ziet er niet uit...
Daarna kwam een aangename verrassing, eentje die ons snel naar Schiedam deed terugreizen om er een ritje mee te maken...
En tot slot voor deze dag in de Stadsregio nog twee plaatjes uit Maassluis West...