Na een ritje met de Benelux, die zowaar op tijd was, naar Roosendaal ging het aldaar verder met een nieuwe IRM-IV als stoptrein richting Goes. Eenmaal gearriveerd kwam er al wel heel snel een busje aangereden, qua bestemming al klaar voor de terugrit...
Al verder lopend kwam er nog wel meer langs, maar dat legde ik allemaal pas op mooier plekje vast nadat het weer van het station vertrokken was. Onderweg naar dat plekje trof ik nog deze Parade op de pendeldienst naar het Transferium, welke hier halteert aan de Westwal...
Niet veel later was ik langs de Middelburgsestraat beland waar al snel alle busjes weer terugkwamen. Maar eerst kwam de AMZ 370 nog langs als Transferium-pendel...
Om te beginnen deze fraaie Citaro LE van Van Oeveren op lijn 28...
En die werd gevolgd door de 2980 op lijn 20, een busje wat me deze dag zou gaan achtervolgen...
Langzaam terug naar het station lopend kwam er nog wel meer langs...
En voordat de trein me weer naar Middelburg bracht kon ik de 2975 nog mooi vastleggen op het station...
Verder met Middelburg, waar de 2970 op het punt staat de Stationsbrug op te rijden...
Een rare filmstoring had deze 2984: de voorfilmbak ging om de zoveel tijd een tijdje uit

Op de Turfkaai kwam de 2967 nog langs...
En ja, de 2980 achtervolgde me dus zoals gezegd. Na z'n ritje vanuit Goes naar Terneuzen was de bus in Middelburg beland en zou mij daarvandaan naar Koudekerke vervoeren. Maar op de foto komt hij net bij m'n instaphalte aangereden...
Zoals gezegd ging het naar Koudekerke. En daar passeerde de 2974 op lijn 53 naar Domburg...
Met de 2971 kwam ik daarna weer in Vlissingen terecht...
En ja hoor: daar is de 2980 weer

Erg veel leuke fotoplekjes hebben ze daar nu ook weer niet, maar deze vond ik wel aardig...
Via het station ging het dan maar weer richting Middelburg waar ik nog 'n kleine tussenstop maakte alvorens de IC naar Dordrecht te nemen. Want tja, was toch wel dorstig en in Vlissingen weigerde de betaalautomaat bij de Kiosk dienst