Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
Afgelopen zondag was er een rondrit door Overijssel, georganiseerd door de Stichting Historisch Streekvervoer Achterhoek. De volgende route werd afgelegd: Zutphen - Zwolle - Kampen - Zwolle - Mariënberg - Almelo - Hengelo - AKZO-lijntje - Hengelo - Zutphen. Hulde aan de organisatie, want we hadden stralend weer *O* Bij deze wat beeldmateriaal.
1. Vanaf de seinpost in Zutphen
2. Kampen
3. Line-up in Mariënberg
4. Doorkijkje in Geerdijk
5. Bordje van Geerdijk
6. Irritante bosmongool die per se op de foto wilde blijkbaar
STF schreef:Huh, jij gaat toch nooit met dit soort ritten mee Fles? Of ben ik nou met iemand anders in de war?
HSA is wel een leuke club op zich hoor. Maar het is idd stukken leuker als je met een paar man bent, en dat was dit keer gelukkig het geval (al hadden we dat niet van tevoren afgesproken) :pos:
Leuk! Ben zelf ook al eens meegeweest van Winterswijk naar Doetinchem en terug (mocht met 50% korting mee omdat het mijn verjaardag was :) ). Het is een mooi treintje, jarenlang elke dag gezien als ik in Ww naar het station fietste :Y
Dat krappe bochtje, jemig, daar heeft-ie echt moeite mee! Is dat op de aftakking in Hengelo naar het industriegebied?
Ardan schreef:Leuk! Ben zelf ook al eens meegeweest van Winterswijk naar Doetinchem en terug (mocht met 50% korting mee omdat het mijn verjaardag was :) ). Het is een mooi treintje, jarenlang elke dag gezien als ik in Ww naar het station fietste :Y
Dat krappe bochtje, jemig, daar heeft-ie echt moeite mee! Is dat op de aftakking in Hengelo naar het industriegebied?
Ja klopt, richting de sluis naar het AKZO terrein :)