Met deze Stoptrein t29017 van de DB kwam ik vanuit Enschede in Glanerbrug:
En toen vertrok de trein naar Duitsland. Ik had liever gezien dat het perron aan de andere kant zat, maar de schaduw is gelukkig door de hoge zonstand niet zo opvallend:
De baan richting Duitsland met de Duitse borden net over de grens en met op de achtergrond de trein van daarnet:
Toen kwam ik ineens dit bordje tegen van station De Eschmarke. Ben ik dan toch niet in Glanerbrug?:
Het bordje met de rest van het perron richting Enschede. Ik ben dus toch in Glanerbrug.
Het perron zonder bordje:
Een stukje verderop was er dan toch een bordje met Glanerbrug te vinden:
Hierna ging het met Stoptrein t29065 terug naar Enschede. Onderweg kwam ik weer langs De Eschmarke. Nadat ik eerst helemaal geen bordje zag (die hangt dus in Glanerbrug) zag ik daarna een half bordje:
In Enschede kon ik de trein van de terugreis op de foto zetten. Hier staat hij al klaar voor de volgende reis naar Dortmund:
Het busstation van Enschede was erg druk...:
Na een tussenstop bij Enschede Drienerlo (om te kijken bij het stadion van Twente wat verbouwd wordt, maar waar ik jullie verder niet mee lastig zal vallen) kwam ik in Zwolle uit. Hier stonden voor de laatste foto van deze reportage 4 Wadlopers. De 3222, 3226, 3105 en 3110. Goed te zien vanaf spoor 12: