Je hebt op papendal wat wisselend vervoer met de aanloop.
om er een mooi lijstje van te maken
- Jeugd vitesse(zolang dat uiteraard nog bestaat, maar we gaan even uit van nu).Die trainen daar en hebben een paar keer per dag de bus lekker vol.
- De sporters van Papendal die komen trainen. Zijn allemaal sporter uiteraard, maar een gedeelte is slecht ter been en/of roelstoelgebruiker. Daarin wisselt de aankomst en vertrektijd nogal, maar is binnen de huidige tijden van lijn 10.
- Studenten van de HAN die daar zitten.
Op de woensdag, donderdag en vrijdag zijn dit er niet heel veel, maar op de maandag en dinsdag is drukker(het is een locatie voor deeltijd sport opleidingen, een paar minoren en topsportklassen van de HAN, drukker mag relatief)
- bezoekers van papendal en het medisch centrum.
Op dit moment is het pad van de haltes van 105 naar papendal niet super begaanbaar inc een kleine 150 meter over een fietspad heen gaan voor de halte naar Arnhem. En beide haltes liggen relatief ver van papendal af(600m voor uberhaubt het eerste gebouw van papendal).
Voor de halte Arnhem, Van der Valk/Papendal zijn er nog verbruikscijfers uit 2023, per dag 43 instappers en 60 uitstappers. Van de halte lijn 10 Papendal zijn dan helaas geen openbare cijfers. Dat betekend dat er weldegelijk vraag is naar de halte van Papendal, en het rondje papendal waarschijnlijk ook verkocht kan gaan worden om te gaan doen.
Gezien dat lijn 10 hoogstwaarschijnlijk versneld gaat worden langs heijenoord omdat men geen grote bus meer door deze wijk wil hebben, ligt deze dan helemaal parallel aan 105, behalve het rondje papendal.
de frequentie van 10 geeft ook aan dat er maar een bepaalde tijd vraag is op papendal, en de niet bediening in het weekend. Daar kan natuurlijk ook op ingespeeld worden door die frequentie ook aan te houden voor "het rondje"