Brede ideeën: Noordelijke provincies willen sneller bouwen in ruil voor betere infrastructuur

Post hier al je plannen voor verbetering van het OV. Ook wilde plannen mogen hier gepost worden.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Brede ideeën: Noordelijke provincies willen sneller bouwen in ruil voor betere infrastructuur

Bericht door Vinny »

Dat hebben ze jaren geleden al eens onderzocht en toen is naar voren gekomen dat zo'n verbinding eigenlijk alleen maar zin heeft als je hem ook doortrekt naar Lelystad. Vooral Friesland wil een betere OV bereikbaarheid; overigens ben ik het wel eens dat dat ook kan door het bestaande busvervoer wat op te waarderen. Een buslijn Sneek-Lelystad zonder kansloze overstappen in Lemmer of Joure en Emmeloord zou ook al heel fijn zijn: je staat vaak een uur te wachten omdat de aansluiting de mist in gaat; daar heb ik me toen ik nog af en toe gebruik maakte van deze verbinding behoorlijk aan geërgerd. Vooral omdat de verkeersleiding vooral goed is in het niet regelen van een overstap zelfs als je aangeeft daarvan gebruik te maken :evil:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten