Re: Nuenen
Geplaatst: zo 21 mei 2023, 00:45
Maar dat is toch hetgeen wat ik zeg. Alleen dan met andere lijnnummers
En je daar wel eens overheen gegaan? De gemiddelde route route door een woonwijk is comfortabeler. Dat ding is ruk aangelegd. Pas waar de banen bij elkaar komen te liggen wordt het een fijne rit. Bovendien is de rit duurder en niet iedereen heeft de luxe dat de baas of de overheid de rit betaalt.regenmaker schreef: ↑di 16 mei 2023, 06:24 Ik zie het probleem niet echt van over de busbaan rijden. Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar de haltes langs dat stuk van de route worden niet slecht gebruikt. Ook kan je bijvoorbeeld sneller naar het vliegveld of de IKEA met overstap op WoensXL
Nuenen was ook bijna failliet dus dit kwam mooi uit.
Maar in de daluren is die juist minder nodig voor Laarbeek en Gemert.
De busbaan zal gebruikt worden door HOV voor de volledigheid, anders zou eventueel een verbinding Helmond-Stiphout-Nuenen-Woensel-Eindhoven ook nog wel kunnen.
Eventueel kan er ook via de Vallestap en Meijerijlaan naar de A270 gereden worden, dan heeft Nuenen Zuid nog wel enigzins bediening.
Vanuit Boekel is het naar Eindhoven CS sneller om via Veghel te reizen met 305.SuperGhost schreef: ↑vr 19 mei 2023, 16:43 Aangezien lijn 322 natuurlijk ook al de reizigers uit Boekel, Gemert, Beek en Donk, Lieshout en Gerwen mee moet nemen (Uden noem ik bewust niet, aangezien die met de 305 al een snellere verbinding naar Eindhoven heeft).
Een bus tussen Gemert-Handel-Boekel zie ik alleen terugkeren als buurtbus tzt.
Ja, ik pak nog wel eens de 322 als ik lang moet wachten op de 305. Persoonlijk vind ik de route wel meevallen. En het scheelt maar 21 cent ten opzichte van de 321. Dat is dus ongeveer 2 euro per week, dat is nog geen halve lunch kopen in de kantine. Ik zie de huidige situatie niet snel veranderen.fogeltje schreef: ↑zo 21 mei 2023, 20:12En je daar wel eens overheen gegaan? De gemiddelde route route door een woonwijk is comfortabeler. Dat ding is ruk aangelegd. Pas waar de banen bij elkaar komen te liggen wordt het een fijne rit. Bovendien is de rit duurder en niet iedereen heeft de luxe dat de baas of de overheid de rit betaalt.regenmaker schreef: ↑di 16 mei 2023, 06:24 Ik zie het probleem niet echt van over de busbaan rijden. Het duurt misschien een paar minuutjes langer, maar de haltes langs dat stuk van de route worden niet slecht gebruikt. Ook kan je bijvoorbeeld sneller naar het vliegveld of de IKEA met overstap op WoensXL
Toch weer 100 euro in het jaar als je elke week op en neer zou moeten. Voor jou misschien niks, maar daar kan ik best wat leuks mee doen.regenmaker schreef: ↑ma 22 mei 2023, 07:13 Dat is dus ongeveer 2 euro per week, dat is nog geen halve lunch kopen in de kantine. Ik zie de huidige situatie niet snel veranderen.