Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Even een applausje aan iedereen die heeft meegeholpen met de patroontijden, want voor zover ik weet is bij alle stations de nieuwe dienstregeling ingevoerd!
Oh ja, ik heb mij trouwens (ook dit jaar) totaal niet bezig gehouden met de nachttreinen richting Oostenrijk enzo. Als iemand die wil invoeren, ga je gang.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Ik heb {{nieuwedrgl1}} voor je ingericht. Het is heel makkelijk, als je het eenmaal doorhebt. Je bewerkt het sjabloon Sjabloon:Nieuwedrgl1 zelf door op bewerken te klikken en "NIET INGEVULD" te vervangen door de gewenste datum. Vervolgens klik je naast het kopje "Doel" op bewerken (waardoor je automatisch op de bewerkpagina van het sjabloon Sjabloon:Nieuwedrglinfo uitkomt) en bewerk je ook daar de tekst.
Oplijn 193 wordt het traject Vorden - Kranenburg - Medler vanaf zondag een traject op verzoek en rijdt alleen nog op aanvraag bij de chauffeur naar deze haltes. Ik twijfel nu of ik een nieuwe pagina aan moet maken met het traject Zutphen - Vorden Station en dan op verzoek verder of een nieuwe pagina Zutphen - Medler met splitsing in de route?
Wie denkt nog meer mee?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Er is een reeks symbooltjes (groene haltebolletjes) voor haltes die alleen op verzoek worden bediend, dat lijkt me toch het makkelijkst. Opmerking maken onder het kopje Dienstregeling en klaar.
Etienne schreef: ↑wo 08 dec 2021, 21:03Oplijn 193 wordt het traject Vorden - Kranenburg - Medler vanaf zondag een traject op verzoek en rijdt alleen nog op aanvraag bij de chauffeur naar deze haltes. Ik twijfel nu of ik een nieuwe pagina aan moet maken met het traject Zutphen - Vorden Station en dan op verzoek verder of een nieuwe pagina Zutphen - Medler met splitsing in de route?
Wie denkt nog meer mee?
Wie heeft zin om deze lijnpagina nog eens na te kijken; ik heb hem volgens mij volledig ingevuld, maar tevreden ben ik er niet over.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Je schema ziet er overzichtelijker uit dan de dienstregelingtabellen van Arriva.
Ik zie maar één foutje en dat is dat de halte Vorden Bedrijventerrein door de ritten van en naar Medler in beide richtingen wordt aangedaan, als ik de tabellen van Arriva goed lees.
Cosmetisch zou ik het mooier vinden als de beide bolletjes van Vorden Bedrijventerrein op dezelfde hoogte zouden staan, en als daaronder eerst de lus door het bedrijventerrein zou komen en daarna pas de uitloper naar Medler. Dat benadert de fysieke realiteit beter. Maar nogmaals, dat is cosmetisch.
Het Opstapperboekje is online gezet door Arriva, die zal ik vandaag dus gaan nalopen. S.v.p. het verzoek hier even niet aan bezig te zijn, anders raak ik zelf het overzicht kwijt.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Ik weet niet of het nodig is maar ik zou best de DMG concessie bij willen houden het lijkt me erg leuk om daaraan mee te werken. Ik denk alleen dat ik er in het begin wel wat hulp bij nodig heb.
termatenjohan schreef: ↑di 11 jan 2022, 14:07
Ik weet niet of het nodig is maar ik zou best de DMG concessie bij willen houden het lijkt me erg leuk om daaraan mee te werken. Ik denk alleen dat ik er in het begin wel wat hulp bij nodig heb.
Wellicht is HWGO iets voor jou? Daar was dit jaar moeilijk een inschrijver voor te vinden.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Heeft iemand hier eigenlijk eraan gedacht om de concessie(s) Publiek Vervoer GD bij te werken? Want volgens mij zijn er o.a. aan de stadsbus Meppel nog wat wijzigingen geweest die op de wiki niet te achterhalen zijn.
Als ik op de intekenlijst afga is de verantwoordelijkheid aan Etienne.
Maar als ik de boel op groen gezet heb, mag ieder ander de bewerkingen uitvoeren. Voor zo'n kleine wijziging als de stadsdienst Meppel zal ik mijn hand niet omdraaien.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Als evaluatie en doorkijkje naar volgend jaar wil ik voorstellen om ook de veerconcessies voortaan in de inschrijfprocedure op te nemen. Dat geeft meer zekerheid dat ook alle veerverbindingen goed onderhouden worden - alleen de concessies IJ- en Noordzeekanaalveren en Personenvervoer over water Rotterdam - Drechtsteden zijn bij mijn weten bijgewerkt tijdens de afgelopen wijzigingsronde, naast een aantal losse veerverbindingen rond Rotterdam.
Ter compensatie van het meerwerk zou het maximaal aantal inschrijvingen opgehoogd kunnen worden naar vijf of zes. Zou het ook iets zijn om niet-concessiegebonden (veer)lijnen aan de inschrijfprocedure toe te voegen, bijvoorbeeld per vervoerder?
Personenvervoer over water Rotterdam - Drechtsteden in de inschrijfprocedure heeft geen zin, de dienstregelingwijzigingen daar zitten namelijk normaalgesproken niet in de periode waarvoor we de inschrijfprocedure hebben.
Dit was de eerste wijziging per 1 januari sinds het bestaan van de waterbus zo'n beetje, normale wijzigingsmomenten zijn de overgangen tussen winter- en zomerdienst in april/oktober.
Op meer concessies kunnen is doorgaans nadelig voor de kwaliteit (echt nalopen kost gewoon tijd), dus ik zou het toch echt op hooguit vier concessies houden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
TLP schreef: ↑ma 31 jan 2022, 21:50
Zou het ook iets zijn om niet-concessiegebonden (veer)lijnen aan de inschrijfprocedure toe te voegen, bijvoorbeeld per vervoerder?
Een categorie voor niet-concessiegebonden buslijnen lijkt mij genoeg. Zoveel lijnen zijn dat nou ook niet.
Ook voor de (alle) veerdiensten is één sectie van de inschrijflijst voldoende naar mijn mening.