Inschrijfprocedure 2024

Hier worden eventuele richtlijnen en aankondigingen kenbaar gemaakt en eventueel besproken. De geldende richtlijnen zijn op de wiki zelf te vinden.
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door waldo79 »

Ik mis bij de nachttreinstations in bijvoorbeeld Z-Duitsland en Oostenrijk zelf de update dat de stations weer bediend worden vanuit Nederland. Kan dit geautomatiseerd met een botje geüpdate worden? Het is een karwei omdat met de hand te doen...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door Daniel »

Milco schreef: do 11 jan 2024, 18:38 Bij een aantal concessies staan de tarieven nog op oranje of rood. Graag ontvang ik in dit topic een update van deze personen of dat op tijd voor de deadline van 14 januari afgerond kan worden.
Wat betreft Personenvervoer over water Rotterdam - Drechtsteden is het antwoord nee, daar de vervoerder de tarievenpagina nog altijd niet geüpdatet heeft.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Etienne
Donateur
Berichten: 7948
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door Etienne »

Milco schreef: do 11 jan 2024, 18:38 Bij een aantal concessies staan de tarieven nog op oranje of rood. Graag ontvang ik in dit topic een update van deze personen of dat op tijd voor de deadline van 14 januari afgerond kan worden.

Alvast bedankt! :)
Ik houd me niet bezig met tariefpagina's. Sorry
En bovendien ben ik nog druk bezig in België de komende maand.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8693
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door Milco »

Het hoort officieel wel bij de concessie waarop je je hebt ingeschreven. Bovendien is dit jaar makkelijker omdat veel tarieven in prijs niet veranderen ten opzichte van 2023.

Iemand die de tarieven van Etienne wil/kan overnemen?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
umbusko
Donateur
Berichten: 5320
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door umbusko »

waldo79 schreef: do 11 jan 2024, 19:18 Ik mis bij de nachttreinstations in bijvoorbeeld Z-Duitsland en Oostenrijk zelf de update dat de stations weer bediend worden vanuit Nederland. Kan dit geautomatiseerd met een botje geüpdate worden? Het is een karwei omdat met de hand te doen...
Ik zal dit nalopen, de nightjet naar Innsbruck/Wien moet ik ook nog invoeren. De tarieven voor Limburg zijn bijna klaar.
iamthedutchdude
Berichten: 991
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door iamthedutchdude »

Milco schreef: do 11 jan 2024, 19:50 (...)
Iemand die de tarieven van Etienne wil/kan overnemen?
Voor zover ik zie moet daarvan alleen GD nog, die zal ik wel op me nemen.

Edit: Bij deze gedaan!
Laatst gewijzigd door iamthedutchdude op do 11 jan 2024, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door waldo79 »

Dank, umbusko. Maar de beschrijvingen van de stations zelf lopen ook achter.
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8693
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door Milco »

Dank voor de reacties, updates en hulp! Goed bezig!
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1258
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door Frank93 »

Ik kijk morgen de kaartsoorten na van NHN. Het tarief was al door iemand anders gedaan zag ik.
umbusko
Donateur
Berichten: 5320
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door umbusko »

De tarieven voor Limburg zijn klaar. Er zijn nog wat onduidelijkheden zoals altijd (bijvoorbeeld: is een dagkaart geldig in de Arriva Vlinder?), maar ik heb alles naar mijn beste kennis bijgewerkt.
iamthedutchdude schreef:lokquote
Voor de Glimble-bundels in Limburg (4 soorten, 4 geldigheidsgebieden) heb ik één pagina aangemaakt waar ze allemaal op staan: Glimble Reisbundel Limburg. Het bleek namelijk ondoenlijk om per regio vast te stellen op welke lijnen de bundels geldig zijn, omdat Arriva simpelweg die informatie niet geeft. :') Ik heb de parameters zo gemaakt dat ze bij alle lijnen bij "voorverkoop" verschijnen.

Als je één zo'n zelfde pagina aanmaakt voor Friesland-Groningen ben je waarschijnlijk snel klaar: je moet wel zorgen dat ze niet bij de Opstapper verschijnen. Maar die hebben zo te zien geen "voorverkoop", dus dat is dan snel geregeld. Voor de voorwaarden zijn er twee pagina's: deze (via de website) en deze (via de app), die samen een zo compleet mogelijk beeld vormen. Eén gemeen ding waar je snel overheen zou kunnen kijken: de Buienbundels (die alleen in Friesland-Groningen bestaan) zijn alleen geldig voor scholieren van 12 t/m 17 jaar.

En wellicht wil je de tariefinfo voor Friesland en Groningen sowieso een blokje laten hebben over Glimble. Dat kun je makkelijk toevoegen in het sjabloon SaldoInfo.
iamthedutchdude
Berichten: 991
Lid geworden op: di 06 dec 2016, 19:58
Locatie: Emmen (DR)

Re: Inschrijfprocedure 2024

Bericht door iamthedutchdude »

Top! Ik zal ze zo toevoegen, dan is Fryslân ook klaar.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten