Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Waarom zou je de S-Bahn niet automatisch door het sjabloon willen laten verwerken? Het onderscheid tussen een RB is vaak minimaal. Minder onderhoud is meer tijd voor andere zaken.
Over het standpunt wat betreft het opruimen van de Duitse stations blijf ik staan, er blijven er nog meer dan genoeg over die om verschillende redenen wel kunnen blijven staan, waartussen soms ook heel wat onverwachte stations zitten, zoals Usseln, omdat dat station in het verleden vanuit Nederland bereikbaar is geweest.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dan heb dat voor wat betreft het Ruhrgebiet toch wel echt fout... Daar wil ook nog wel eens een RB een S worden bij de overgang van de dienstregeling en zelfs andersom is wel eens gebeurd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock schreef:Dan heb dat voor wat betreft het Ruhrgebiet toch wel echt fout... Daar wil ook nog wel eens een RB een S worden bij de overgang van de dienstregeling en zelfs andersom is wel eens gebeurd.
Dat klopt, maar S-Bahn en RegionalBahn hebben toch wel verschillen. S-Bahn heeft bijvoorbeeld over het algemeen meer haltes.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
De RB20 heeft op sommige trajecten frequentere stops dan de S8. Het embleem S-Bahn is in Nordrhein-Westfalen vooral marketing en een reden voor DB om geen toilet in de trein te hoeven bouwen en zelfs die duiken tegenwoordig al op in de S-Bahn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bee schreef:De RB20 heeft op sommige trajecten frequentere stops dan de S8. Het embleem S-Bahn is in Nordrhein-Westfalen vooral marketing en een reden voor DB om geen toilet in de trein te hoeven bouwen en zelfs die duiken tegenwoordig al op in de S-Bahn.
Ja, je doelt op het traject Stolberg - Stolberg Altstadt van de RB20 zeker. Dat weet ik, maar ik zeg toch over het algemeen. De 'echte' Wikipedia maakt onderscheid dus dan gaan we hier alles op een hoop gooien? Onderscheid maakt het overzichtelijker.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Uhm, wie begon de discussie dan krijg je er ook één!
Nee, het kan wel alleen ik hoop dat er ook S-Bahn icoontjes komen in de routestrip dat maakt het mooier. Die van Ardan zijn opzich goed, maar zo onhandig:
Dealtje sluiten? Er komt geen enkele binnenlandse buslijn uit Duitsland meer bij en in ruil daarvoor blijven alle bestaande stationspagina's staan en worden de pagina's voor de S-baan ook aangepast. ;-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mijn voorstel: Ik maak concessies van NRW (dus VRR etc.) af en eventueel nieuwe stations erbij als ze in NRW worden gebouwd of worden aangedaan door een treinserie uit NRW. Dan mag jij doen met de S-Bahn wat je wilt. Deal? :D
Laatst gewijzigd door regenmaker op ma 29 dec 2014, 15:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
deadlock schreef:Als dat de uitkomst van de discussie is en het beheer staat daarachter dan heb je je daar maar naar te voegen.
Dat klopt, maar ik snap niet waarom je tegen extra actuele informatie bent die goed bijgehouden wordt. Ik zie het probleem niet. En je loopt alleen maar te dreigen, omdat je niets anders zinnigs hebt te zeggen. Je wilt mijn punt niet begrijpen, prima.
En trouwens het is niet eens meer een discussie. Het is een welles nietes spelletje geworden. Er is gewoon weinig waardering en plek voor ambitieuze wiki verbeteraars zoals ik, prima... Maar zeg dat dan van te voren.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
regenmaker schreef:En je loopt alleen maar te dreigen, omdat je niets anders zinnigs hebt te zeggen.
Waar dreig ik precies mee?
Je wilt mijn punt niet begrijpen, prima.
Euh, ik begrijp je punt en het zal mij eerlijk gezegd aan mijn reet roesten of er tien miljoen rooie links staan, ik doe alleen mee met de discussie en pak daar argumenten uit die nergens op slaan, jij beweert dat het makkelijk bij te houden is, ik zeg dat dat onzin is en je weet zelf ook dat dat onzin is. En ik heb ook beargumenteerd waarom waarbij ik ook nog de consequenties heb aangehaald als jij zou wegvallen. Het is niet zo simpel als; 'ach als 't niet klopt dan werk ik het toch bij!'. Er komt veel meer bij kijken maar dat begrijp jij schijnbaar niet. Geen ervaring mee nog denk ik.
Laatst gewijzigd door deadlock op ma 29 dec 2014, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Er is best plek voor ambitie, maar er is ook zoiets als teveel ambitie. Zeker als het een eenmanstaak wordt. Als jij wegvalt zit de rest met jouw werk opgescheept. Dan zie ik liever kwaliteit met uitgebreide informatie op een selectere groep pagina's dan kwantiteit met summiere informatie verspreid over heel veel pagina's.
Het sjabloon maakt stationspagina's overigens vooral onderhoudsarm, niet onderhoudsvrij. Nadat je eerst duizend pagina's hebt aangepast blijf je zitten met de pagina's over treinseries die bijgehouden moeten worden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JeffreyMeijer schreef:Hoe bedoel je recht voor ze raap, ik ben het wel eens met je hoor. Discussie verloren, klaar jammer. Maar verder leven met de handel.
Ik zeg niet dat de discussie verloren is door kant A of B, ik zeg ook niet dat deze nutteloos is, integendeel. En kom op, het is niet alsof ik je zo even vertel dat je nog maar een week te leven hebt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Nee, ik waardeer het in deze. Maar zoals het er nu voorstaat hebben we bediscussieerd dat we een tijdelijke stop op buitenlandse pagina's hebben. En dat houdt voor kamp Regenmaker in dat hij op achterstand staat in deze discussie.
Bee schreef:Het sjabloon maakt stationspagina's overigens vooral onderhoudsarm, niet onderhoudsvrij. Nadat je eerst duizend pagina's hebt aangepast blijf je zitten met de pagina's over treinseries die bijgehouden moeten worden.
Maar waarom dan verminderen van die pagina's terwijl je onderhoud hetzelfde blijft. Die treinseries.
deadlock schreef:En kom op, het is niet alsof ik je zo even vertel dat je nog maar een week te leven hebt.
Bee schreef:Wellicht dat regenmaker daarover staat te juichen, maar als hij morgen onder de streekbus komt (niet te hopen natuurlijk) dan hebben andere vrijwilligers er wellicht niet zo'n behoefte al die pagina's bij te werken.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
JeffreyMeijer schreef:Nee, ik waardeer het in deze. Maar zoals het er nu voorstaat hebben we bediscussieerd dat we een tijdelijke stop op buitenlandse pagina's hebben. En dat houdt voor kamp Regenmaker in dat hij op achterstand staat in deze discussie.
:pos: Helemaal prima :)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!