Komt omdat ik wordt aangevallen door iedereen, dat pik ik niet zomaar.Etienne schreef:Je probeert echt elke reactie van wie dan ook in je eigen voordeel te draaien, begin ik te merken. Dit is mijn enige reactie die ik in dit topic plaats. En ik ben het zeker wel eens met een tijdelijke stop, dus wen daar maar aan. :pos:regenmaker schreef: Wat is dat nou weer voor een argument, echt subjectief weer hoor.
Overigens klopt die info van bad bentheim niet eens meer.
Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9171
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9171
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Deze discussie komt allemaal door jou gezeik hè...Thom91 schreef:Net zo subjectief als de onzin die jij uitkraamt. Het Fernverkehr is voor net zo weinig mensen interessant als al die bussen. Maak je eigen wikipedia. Maak al de pagina's die jij wilt op nl.wikipedia.org. Maar ga ons alsjeblieft niet zo tegen je in je huid werken want je maakt goede regen. Tranenregens.regenmaker schreef:Wat is dat nou weer voor een argument, echt subjectief weer hoor.Thom91 schreef:Zolang niet al het Duitse fernverkehr op de Wiki staat lijkt me bussen al helemaal onbegonnen werk. Bussen zijn namelijk ver ondergeschikt aan treinen.
Met mij valt te praten, maar niet zoals hier wordt gedaan.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
De eerste die constateert dat er een probleem is en dat aan de kaak stelt hoeft niet de veroorzaker van dat probleem te zijn he?regenmaker schreef: Deze discussie komt allemaal door jou gezeik hè...
En ik vraag me serieus af wat er in godesnaam mis is met je hoofd dat je dit allemaal zó persoonlijk neemt.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Toch opvallend dat de meeste wiki gebruikers dan het mij eens zijn (of deels) en jij de enige bent die volledig tegensputtert.regenmaker schreef:Deze discussie komt allemaal door jou gezeik hè...Thom91 schreef:Net zo subjectief als de onzin die jij uitkraamt. Het Fernverkehr is voor net zo weinig mensen interessant als al die bussen. Maak je eigen wikipedia. Maak al de pagina's die jij wilt op nl.wikipedia.org. Maar ga ons alsjeblieft niet zo tegen je in je huid werken want je maakt goede regen. Tranenregens.regenmaker schreef:Wat is dat nou weer voor een argument, echt subjectief weer hoor.Thom91 schreef:Zolang niet al het Duitse fernverkehr op de Wiki staat lijkt me bussen al helemaal onbegonnen werk. Bussen zijn namelijk ver ondergeschikt aan treinen.
Met mij valt te praten, maar niet zoals hier wordt gedaan.
Komt wel goed schatje.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
De informatie van Bad Bentheim heb ik daar zelf net teruggeplaatst met behulp van de reisplanner van de DB. :')regenmaker schreef:Wat is dat nou weer voor een argument, echt subjectief weer hoor.Thom91 schreef:Zolang niet al het Duitse fernverkehr op de Wiki staat lijkt me bussen al helemaal onbegonnen werk. Bussen zijn namelijk ver ondergeschikt aan treinen.
Overigens klopt die info van bad bentheim niet eens meer.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9171
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Laat ook maar zitten, ik houd wel mijn mond gewoon. Jullie begrijpen het niet, prima.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9171
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Ja, ik zat gewoon scheel te kijken. Sorry, ik bied mijn excuses aan voor mijn gedrag en trek mij wel terug voor een tijdje dat lijkt mij het beste.Bee schreef:De informatie van Bad Bentheim heb ik daar zelf net teruggeplaatst met behulp van de reisplanner van de DB. :')
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
HOERA! MINDER MINDER MINDER TRANEN
Komt wel goed schatje.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9171
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Ongepaste reactie, maar oké :NThom91 schreef:HOERA! MINDER MINDER MINDER TRANEN
Totaal geen begrip hè, geen centje medeleiden helemaal niets zucht...
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Communicatietheorie les 1.regenmaker schreef:Laat ook maar zitten, ik houd wel mijn mond gewoon. Jullie begrijpen het niet, prima.
Tijdens een communicatie zijn er twee partijen; de verzender & de ontvanger, en een medium. Als Zender iets communiceert en Ontvanger begrijpt het niet dan kan het drie dingen betekenen:
1. De Zender stoort
2. Het Medium stoort
3. De Ontvanger stoort
Hier is het overduidelijk een gevalletje dat jij communicatie verzendt die de ontvangers niet begrijpen. Omgekeerd begrijp jij als ontvanger niet wat wij als zender proberen te versturen. Met het medium is op dit moment niets mis. Waar zou de fout zitten denk je?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Ehhhh, nee. Zelfs Stevie Wonder en Vincent Bijlo zien gewoon duidelijk dat je hier vooral je eigen zin door zit te drammen. Dat is op zich niet erg, maar wacht nou gewoon eerst eens af wat de verdere inventarisatie van Frank en Fogeltje op gaat leveren en kijk dan wat je kunt gaan betekenen. Als je op deze voet doorgaat zoals je in dit topic doet, jaag je niet alleen iedereen tegen je in het harnas, je loopt ook nog eens het risico dat je een editban op de wiki krijgt. Het lijkt mij niet dat je dit wilt, of wel?regenmaker schreef:Met mij valt te praten, maar niet zoals hier wordt gedaan.
Uiteindelijk beslissen de beheerders waar de prioriteiten liggen op de wiki en hoe het forum eruit ziet. Uiteraard staat het beheer open voor feedback, maar uiteindelijk ligt de keuze bij hen. Daar heb je gewoon naar te voegen. Daarnaast is tot op heden praktisch niemand het met je eens. Hou de eer aan jezelf en stop met deze discussie.
🍉
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
regenmaker schreef:ik houd wel mijn mond gewoon.
Komt wel goed schatje.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Je zegt dat ik dreig met iets (ik zit helemaal niet in de positie om te dreigen hier) en als ik twee keer vraag waarmee dan blijft het stil, vervolgens zeg je dat er geen medelijden is. Waar moeten we precies medelijden mee hebben?regenmaker schreef:Ongepaste reactie, maar oké :N
Totaal geen begrip hè, geen centje medeleiden helemaal niets zucht...
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9171
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Ik ben gewoon gefrustreerd dat is het. Ik bied daarom naar iedereen mijn oprechte excuses aan! Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
als ik iets nep OV vindt zijn het al die lange afstandbussen...Thom91 schreef:Zolang niet al het Duitse fernverkehr op de Wiki staat lijkt me bussen al helemaal onbegonnen werk. Bussen zijn namelijk ver ondergeschikt aan treinen.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Klopt. Niemand begrijpt je. En dat ligt waarschijnlijk aan iedereen. Behalve aan jou.regenmaker schreef:Laat ook maar zitten, ik houd wel mijn mond gewoon. Jullie begrijpen het niet, prima.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Misschien dat we nu weer terug kunnen naar waar het in de kern om ging?
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Haha, Fernverkehr is ICE enzo he.huibf schreef:als ik iets nep OV vindt zijn het al die lange afstandbussen...Thom91 schreef:Zolang niet al het Duitse fernverkehr op de Wiki staat lijkt me bussen al helemaal onbegonnen werk. Bussen zijn namelijk ver ondergeschikt aan treinen.
Komt wel goed schatje.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39194
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Nee, op die pagina staat nog 20x zoveel aanvullende tekst die uit zichzelf al informatiever is dan de hele lijst linkjes.regenmaker schreef:Dat is Amsterdam Centraal toch ook afgezien van de foto's?Daniel schreef:Dat is het nu nog steeds, 'tis slechts een opsomming van infoboxjes en links.
Nee, maar je reageert op een opmerking over het bijhouden met de lijst/het dienstregelingsboek voor de huidige dienstregeling. Da's dus niet waar de opmerking over ging, want nieuw toevoegen is heel wat anders dan bijhouden (vooral een stuk eenvoudiger)Daniel schreef:Als ik hieruit goed begrijp dat je je pagina's wilt gaan bijhouden op basis van dat soort wijzigingslijstjes heb ik een tip voor je: doe het niet!
Bij de jaarlijkse updateronde is het echt een must dat je alle lijnen ook daadwerkelijk bekijkt en vergelijkt, want er zijn genoeg dingen die niet in die lijstjes staan en wel een significante wijziging kunnen betekenen. Dat zie ik althans elk jaar weer bij de binnenlandse concessies die ik bijhoudt.Ik zie nergens een vraagteken hoor.Daniel schreef:Je draait om de vraag heen. Die link is de dienstregeling van 2015 dus dat betreft alleen het toevoegen van de nieuwe lijnen en zegt niks over hoe je ze denkt bij te houden waar de vraag over ging
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Goed:
De VRR heeft 935 bus/tram/metrolijnen, de VRS (Keulen e.o.) heeft 496 bus/tram/metrolijnen, en dan zijn er nog een aantal andere verkeersverbonden waar ik nog niet eens exacte cijfers van heb. De OV-app voor de iPhone toont voor Nederland 3659 BTM-lijnen, al kan je dat geval rustig door twee delen voor een realistischer hoeveelheid. Er is op dit moment één persoon die bereid is alle binnen Duitsland blijvende buslijnen te onderhouden, wat neerkomt dat van deze hoeveelheden 95% door één persoon onderhouden gaat worden, een aantal dat neerkomt op bijna hetzelfde aantal lijnen als Nederland heeft. Ik heb je vaardigheden hoog zitten Regenmaker, maar ik denk dat je eerder met een regendans succesvol regen kan maken dan dat je alle pagina's die je van plan bent te gaan maken continue actueel kan houden.
Dus wat mij betreft blijft het toch vooral bij wat er nu staat, wat vooral spoorverkeer is omdat daar a.) meer mensen aantrekt dan buslijnen, het is grootser, massaler. b.) de aantallen lijnen beperkter blijven. Niedersachsen en NRW samen zijn ongeveer 200 treindiensten. Als ook in het stationsaanbod wordt gesneden (NRW heeft meer dan 800 stations) blijft er een kleinere, met relatief weinig werk te onderhouden hoeveelheid pagina's over waar het grootste gedeelte van de Nederlandstalige geïnteresseerden mee uit de voeten kan. De tijd die daarmee bespaard wordt kan gebruikt worden om de Nederlandse informatie te verbeteren.
Wat betreft België, omdat je daar ook al een tijd lang een uitspraak van mij probeert te ontlokken: ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik precies van al die buslijnen die daar staan moet vinden, ook daar zit veel obscuriteit bij. Vlaanderen lijkt wel aardig compleet maar ik durf er geen uitspraken te doen over de actualiteit. Ik denk dat in ieder geval voor het Franstalig gedeelte van België moet worden gekozen voor een kleine benadering, bijvoorbeeld door alleen nog buslijnen die uit Vlaanderen/Brussel komen te bespreken en stations te behouden die vanuit Nederland, Vlaanderen of Brussel rechtstreeks bereikbaar zijn. En ook daar met technieken die het onderhoudsarm maken, want onderhoudsvrij wordt het nooit.
De VRR heeft 935 bus/tram/metrolijnen, de VRS (Keulen e.o.) heeft 496 bus/tram/metrolijnen, en dan zijn er nog een aantal andere verkeersverbonden waar ik nog niet eens exacte cijfers van heb. De OV-app voor de iPhone toont voor Nederland 3659 BTM-lijnen, al kan je dat geval rustig door twee delen voor een realistischer hoeveelheid. Er is op dit moment één persoon die bereid is alle binnen Duitsland blijvende buslijnen te onderhouden, wat neerkomt dat van deze hoeveelheden 95% door één persoon onderhouden gaat worden, een aantal dat neerkomt op bijna hetzelfde aantal lijnen als Nederland heeft. Ik heb je vaardigheden hoog zitten Regenmaker, maar ik denk dat je eerder met een regendans succesvol regen kan maken dan dat je alle pagina's die je van plan bent te gaan maken continue actueel kan houden.
Dus wat mij betreft blijft het toch vooral bij wat er nu staat, wat vooral spoorverkeer is omdat daar a.) meer mensen aantrekt dan buslijnen, het is grootser, massaler. b.) de aantallen lijnen beperkter blijven. Niedersachsen en NRW samen zijn ongeveer 200 treindiensten. Als ook in het stationsaanbod wordt gesneden (NRW heeft meer dan 800 stations) blijft er een kleinere, met relatief weinig werk te onderhouden hoeveelheid pagina's over waar het grootste gedeelte van de Nederlandstalige geïnteresseerden mee uit de voeten kan. De tijd die daarmee bespaard wordt kan gebruikt worden om de Nederlandse informatie te verbeteren.
Wat betreft België, omdat je daar ook al een tijd lang een uitspraak van mij probeert te ontlokken: ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik precies van al die buslijnen die daar staan moet vinden, ook daar zit veel obscuriteit bij. Vlaanderen lijkt wel aardig compleet maar ik durf er geen uitspraken te doen over de actualiteit. Ik denk dat in ieder geval voor het Franstalig gedeelte van België moet worden gekozen voor een kleine benadering, bijvoorbeeld door alleen nog buslijnen die uit Vlaanderen/Brussel komen te bespreken en stations te behouden die vanuit Nederland, Vlaanderen of Brussel rechtstreeks bereikbaar zijn. En ook daar met technieken die het onderhoudsarm maken, want onderhoudsvrij wordt het nooit.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
1431 lijnen. Wauw. Klinkt als een fulltime taak om bij te houden. :o
🍉
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39194
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Even in perspectief plaatsen: ik houd zelf al een tijdje drie Nederlandse concessies bij op de wiki met in totaal 213 lijnen. Dat kost met de jaarlijkse dienstregelingswijziging al de vrije tijd van één tot anderhalve maand om alles na te lopen en bij te werken. Denk dat Hainje dus aardig in de buurt komt met de stelling dat het een fulltime taak wordt om dat actueel te houden in je eentje.
@Bee: ik kan niet anders dan het geheel eens met je zijn :pos:
@Bee: ik kan niet anders dan het geheel eens met je zijn :pos:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
@Bee, we mogen dan inhoudelijk wel oneens zijn geweest in deze discussie, maar ik moet je complimenten maken in deze. Zelf ben ik het ook wel eens om het aantal pagina's te beperken. Op de Duitstalige wikipedia staan overigens ook niet alle stations.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9171
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
@Bee, je hebt ook wel gelijk. Ik ben gewoon eigenwijs...
Wat dachten jullie van als ik (voorlopig) houd bij Kreisfreie Stadt Duisburg, Kreis Krefeld en Kreis Kleve? Die staan al zo goed als online.
We kunnen later altijd nog zien wat het wordt, als dit een soort van proef wordt. Kan ik ook zien hoeveel werk het is om bij te houden.
Wat dachten jullie van als ik (voorlopig) houd bij Kreisfreie Stadt Duisburg, Kreis Krefeld en Kreis Kleve? Die staan al zo goed als online.
We kunnen later altijd nog zien wat het wordt, als dit een soort van proef wordt. Kan ik ook zien hoeveel werk het is om bij te houden.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Pagina's buitenlands OV: tijdelijke stop
Krefeld niet, grenst niet aan Nederland. Heb ik liever Kreis Viersen, dat grenst ten minste aan Nederland.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten